Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BOR12.2619.3.2022.RW Dostawę materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR

Robert Wawryło
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Śląski Oddział Regionalny
Termin:
Zamieszczenia : 28-10-2022 12:55:00
Składania : 07-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-11-2022 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 5-10 do SWZ - Oświadczenia pozostałe.docx docx 38.53 2022-10-28 12:55:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 101.05 2022-10-28 12:55:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 1783.88 2022-10-28 12:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamowienia zad_2.pdf pdf 130.42 2022-10-28 12:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SWZ - wykaz lokalizacji.pdf pdf 141.5 2022-10-28 12:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 1b do SWZ - ZPO.pdf pdf 34.21 2022-10-28 12:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 34.98 2022-10-28 12:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 3A i 3B do SWZ Oświadczenia.docx docx 37.89 2022-10-28 12:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Umowa na materiały biurowe.pdf pdf 537.79 2022-10-28 12:55:00 Postępowanie
Informacja z art. 222 ust 5.pdf pdf 345.87 2022-11-07 15:21:15 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Zadanie nr 2.pdf pdf 1088.72 2022-11-30 15:25:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-30 15:25 Robert Wawryło Śląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie działając w oparciu o art. 253 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zmianami) informuje, że na podstawie art. 239 ustawy Pzp dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotowego zamówienia (pismo w załączeniu).

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-07 15:21 Robert Wawryło Działając w oparciu o art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami), Śląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie informuje o otrzymanych ofertach.

Informacja z art. 22 [...].pdf

2022-11-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o kwotach jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Zadanie nr 2 - dostawa druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) - 7 749,00 PLN.
2022-11-02 09:22 Robert Wawryło Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie informuje, iż niniejsze postępowanie na "Dostawę materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR" było prowadzone w terminie od dnia 29.06.2022 r do dnia 12.07.2022 roku do godziny 11:00.
Powyższe postępowanie zawierało 4 zadania takie jak: dostawa papieru (zad nr 1), dostawa zwrotnych potwierdzeń odbioru (zada nr 2), dostawa materiałów biurowych (zad nr 3), dostawa wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych (zad nr 4). Zadania nr 1, 3 oraz 4 zakończyły się wyłonieniem Wykonawcy oraz zawarciem umowy.
Postępowanie o zamówienie publiczne na zadanie nr 2 zostało unieważniane ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wobec powyższego Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie dotyczy tylko i wyłącznie powtórzonego zadnia nr 2, tj. dostawy druków zwrotnego potwierdzenia odbioru.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 477