Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EZP.26.187.2022 Dostawa mebli biurowych oraz krzeseł i foteli biurowych do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego

Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2022 13:49:00
Składania : 09-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 09-11-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 103.19 2022-10-25 13:49:00 Postępowanie
Załącznik 3a FORMULARZ MEBLE.xls xls 130.5 2022-10-25 13:49:00 Postępowanie
Załącznik 3b FORMULARZ KRZESŁA.xlsx xlsx 104.53 2022-10-25 13:49:00 Postępowanie
Załączniki 3-5.doc doc 155.5 2022-10-25 13:49:00 Postępowanie
26.187.2022 SWZ.pdf pdf 471.93 2022-10-25 13:49:00 Postępowanie
ogłosznie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.18 2022-11-02 08:40:20 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ- zmiana terminu składania.pdf pdf 216.1 2022-11-02 08:40:20 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ.pdf pdf 224.37 2022-11-02 14:17:26 Publiczna wiadomość
Poprawiony FORMULARZ KRZESŁA modyfikacja z 02.11.2022.xlsx xlsx 104.94 2022-11-02 14:17:26 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze i odrzuceniu oferty STRONA.pdf pdf 234.75 2022-11-28 12:45:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-28 12:45 Marta Dębska-Ozturk Informacja o wyborze ofert

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-11-09 11:41 Piotr Zych INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły oferty następujących Wykonawców:

1. Drzewiarz-Bis Spółka z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno; NIP 4660270038; cena oferty brutto w ramach:
a. Części 1 wynosi: 40.600,00 zł;
b. Części 2 wynosi: 85.835,55 zł;

2. Mobiliani sp. z o.o., ul. K. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz; NIP 5542901469; cena oferty brutto w ramach:
a. Części 1 wynosi: 74.245,33 zł;

3. Separ – Meble Arkadiusz Piechowski; ul. Kościuszki 6, 10-502 Olsztyn; NIP 7393243819; cena oferty brutto w ramach:
a. Części 1 wynosi: 42.127,50 zł;

4. Gobi Adam Boryń, ul. Krochmalna 22 a, 20-401 Lublin; NIP 7161835920; cena oferty brutto w ramach:
a. Części 1 wynosi: 69.556,50 zł;
b. Części 2 wynosi: 75.891,00 zł;

5. Toro Jasnosz Joanna, Breń 64a, 33-140 Lisia Góra; NIP 8731295899; cena oferty brutto w ramach:
a. Części 2 wynosi: 86.887,20 zł;

6. Tronus Polska sp. z o.o., Ordona 2A, 01-237 Warszawa NIP 5272680141; cena oferty brutto w ramach:
a. Części 1 wynosi: 90.940,90 zł;
b. Części 2 wynosi: 107.379,00 zł;
2022-11-09 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Razem: 150 416,70 zł brutto
Część 1: 67 551,60 zł brutto
Część 2: 82 865,10 zł brutto
2022-11-02 14:17 Marta Dębska-Ozturk Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ i formularz 3b zmodyfikowany

Wyjaśnienie i zmiana [...].pdf

Poprawiony FORMULARZ [...].xlsx

2022-11-02 08:40 Marta Dębska-Ozturk ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
zmiana treści SWZ- zmiana terminu składania ofert

ogłosznie o zmianie [...].pdf

Zmiana treści SWZ- z [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 696