Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Remont pomieszczeń sanitariatów w PdOZ w KPP Rawicz ul. Sienkiewicza 23

Lucyna Kośmicka-Skrzypczak
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Department: Wydział Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 24-10-2022 11:37:00
Placing offers : 27-10-2022 08:42:48
Offers opening : 27-10-2022 08:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

OPIS ZAMÓWIENIA

Na zadanie polegające na: Remoncie pomieszczeń sanitariatów w PdOZ w KPP Rawicz ul. Sienkiewicza 23

 

 

Zamawiający

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

60-844 Poznań

ul. Kochanowskiego 2a

 

I.                    Lokalizacja inwestycji

 

Remont pomieszczeń sanitariatów w PdOZ w KPP Rawicz ul. Sienkiewicza 23

 

 

Zakres :

Wykonawca w ramach zlecenia winien wykonać prace zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi odbioru robot budowlanych.

Zakres prac:

1/Roboty rozbiórkowe

-skucie tynku

-skucie płytek ścian i posadzek

-demontaż kraty nad wejściem do pomieszczenia sanitariatów

-demontaż drzwi

-demontaż instalacji wod-kan

-demontaż armatury

-wykonanie nowej instalacji wod-kan (ciepła zimna woda),

-montaż muszli ustępowej ,pisuaru, umywalki ze stali nierdzewnej wandaloodpornej z zamaskowanym syfonem,

-wykonanie izolacji

-montaż płytek ściennych i posadzkowych

 

 

 

 

 

 

a)     przekazanie do realizacji  –  do 4 dni kalendarzowych od daty podpisania zlecenia przez Wykonawcę,

 

b)    termin realizacji zadania od 3 listopada  2022  do 15 grudnia 2022

 

 

II.                 Inne wymagania:

a)      Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest przedłożenie wypełnionego formularzu  ofertowego.

b)      Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy, dopuszcza się formę negocjacji cenowych po dokonanym wyborze oferenta.

W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami którzy złożyli oferty.

c)      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

d)     Oferty należy składać za pośrednictwem elektronicznej  platformy  zakupowej;

e)     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;

f)       Wykonawca zobowiązuje się podpisać zlecenie w terminie – do 2 dni roboczych od daty telefonicznego lub e-mailowego poinformowania go o takiej możliwości;

g)     Składanie ofert do dnia 27 października 2022 r. do godz. 9.00.

 

 

III.              Wymagania dotyczące Wykonawcy

a)        Wykonawca składając ofertę oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia;

b)       Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie prac dekarskich, oraz zatrudnionych pracowników na umowę o pracę.

c)      Oferent  który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość  ,  

       zgodność  zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu

d)     Wykonawca oświadcza, iż nie istnieją przesłanki określone w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 roku, poz. 835) i nie podlega wykluczeniu z udziału w zleceniu.

 

 

IV.     Kryterium oceny ofert

Cena  oferty  -  100%

 

V.                 Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki zawarte w niniejszym zapytaniu i jest świadomy  odpowiedzialności  prawnej  za   złożoną ofertę.

 

VI.               Kontakt do Zamawiającego:

Lucyna Kośmicka- Skrzypczak w godz. 7.30 do 15.30       tel. 47 77 124 69

 

Załączniki:

1. Przedmiar

2. Zlecenie

 

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 32.24 2022-10-24 11:37:00 Proceeding
pdoz Rawicz- OBMIAR.pdf pdf 2713.13 2022-10-24 11:37:00 Proceeding
Zał nr 3-zlecenie.docx docx 70.41 2022-10-24 11:37:00 Proceeding
Zał nr 3-zlecenie.docx docx 70.41 2022-10-24 11:37:00 Proceeding
pdoz Rawicz- OBMIAR.pdf pdf 2713.13 2022-10-24 11:37:00 Subject of the order

Announcements

2022-10-27 08:42 Lucyna Kośmicka-Skrzypczak Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Z uwagi na brak ofert postępowanie zostaje anulowane

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Rob.bud -

pdoz Rawicz- OBMIAR. [...].pdf

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 539