Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.201.84.2022 Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji ogrzewania w budynków komunalnych w Poznaniu w podziale na 4 części

Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2022 14:15:00
Składania : 14-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 14-11-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularze.docx docx 74.22 2022-10-20 14:15:00 Postępowanie
PPU USTAWA ZAPROJEKTUJ i WYKONAJ MODERNIZACJA_ZKZ4_CZESCI Ostateczna OGRZEWANIE.pdf pdf 457.62 2022-10-20 14:15:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 824 2022-10-20 14:15:00 Postępowanie
PFU.zip zip 20884.61 2022-10-20 14:15:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 163.65 2022-10-20 14:23:07 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z 27.10.2022r. - wizja lokalna-sig.pdf pdf 408.42 2022-10-27 14:35:56 Publiczna wiadomość
Hetmańska 10.pdf pdf 404.7 2022-11-09 10:20:41 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania zmiana terminu otwarcia.docx.pdf pdf 170.5 2022-11-09 10:20:41 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 24.14 2022-11-09 10:20:41 Publiczna wiadomość
Wołkowyska 21.pdf pdf 386.76 2022-11-09 10:20:41 Publiczna wiadomość
Hetmańska 10.pdf pdf 567.95 2022-11-10 06:35:23 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 403.69 2022-11-14 11:09:04 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty dla cz. 1-4- strona www.docx.pdf pdf 165.36 2022-11-30 10:01:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-30 10:01 Karolina Nowicka Informacja o wyborze oferty dla cz. 1-4.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-14 11:09 Karolina Nowicka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-14 10:25 Karolina Nowicka Część I ul. Wołkowyska 21 - kwota brutto 161.024,26 zł
Część II ul. Łopianowa 3 lok. 1,2,3,4 - kwota brutto 122 112,77 zł
Część III ul. Lipowa 3 - kwota brutto 75 078,74 zł
Część IV ul. Hetmańska 10 - kwota brutto 76 556,70 zł
2022-11-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 434 772,47 zł
2022-11-10 06:35 Ewa Skrzypczak Zamawiający przekazuje AKTUALNY protokół z okresowych kontroli przeglądów kominowych na ul. Hetmańskiej.
Zamieszczony wcześniej protokół traci swoją aktualność i przy składaniu oferty należy zapoznać się z niniejszym załącznikiem.

Hetmańska 10.pdf

2022-11-09 10:20 Karolina Nowicka Zamawiający przekazuje treść pytań z odpowiedziami. Jednocześnie Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert. W załączeniu przekazuje się także Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz brakujące protokoły przeglądów kominiarskich.

Hetmańska 10.pdf

odpowiedzi na pytani [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wołkowyska 21.pdf

2022-10-28 13:46 Karolina Nowicka WAŻNE!!! W nawiązaniu do odpowiedzi z 27.10.2022r. Zamawiający informuję, iż zmianie uległ numer telefonu dot. część 3 – ul. Lipowa 3 (POK4) czwartek 03.11.2022r. godz. 12-12.30 Sylwia Piosik 503 726 089.
2022-10-27 14:35 Karolina Nowicka Odpowiedzi na pytania z 27.10.2022r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 730