Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-O.2600.81.2022 Szacowanie wartości świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości dla Urzędu Miejskiego w Koronowie

Krzysztof Wiaterski
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2022 13:30:00
Składania : 28-10-2022 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 


Pełna treść zapytania o wartość szacunkową znajduje się w załączniku do postępowania.

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel . 52 3826 402

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz szacowania wartości zamówienia.doc doc 103.5 2022-10-20 13:30:00 Postępowanie
Formularz szacowania wartości zamówienia.pdf pdf 194.98 2022-10-20 13:30:00 Postępowanie
Szacowanie wartości zamówienia-sprzatanie-3.pdf pdf 386.18 2022-10-20 13:30:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 125.16 2022-10-20 13:30:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Koronowie przy Placu Zwycięstwa 1 (250 dni w roku) Proszę o podanie wartości świadczenia usługi za cały rok 1 szt. - (0)
2 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Pomianowskiego 1 (40 dni w roku) Proszę o podanie wartości świadczenia usługi za cały rok 1 szt. - (0)
3 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego ul. Ogrodowa 59 (250 dni w roku) Proszę o podanie wartości świadczenia usługi za cały rok 1 szt. - (0)
4 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Punktu Informacji Turystycznej ul. Plac Zwycięstwa 22 (250 dni w roku) Proszę o podanie wartości świadczenia usługi za cały rok 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Załącznik do zapytania o wartość szacunkową - Proszę o załączenie wypełnionego formularza szacowania wartości zamówienia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 670