Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-177_B/2022 DOSTAWA MYJNI DEZYNFEKTORÓW_(powtórka)

Magdalena Adamczyk
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2022 09:49:00
Składania : 18-11-2022 09:00:00
Otwarcia : 18-11-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


1.      Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.

2.       Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń medycznych- MYJNI DEZYNFEKTORÓW-  zwanych dalej „sprzętem medycznym”.

3.       Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1 - 1.5 do SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
dokumenty edytowalne.zip zip 308.83 2022-10-20 09:49:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu_20.10.2022.pdf pdf 121.11 2022-10-20 09:49:00 Postępowanie
SWZ_177_B_.pdf pdf 5160.85 2022-10-20 09:49:00 Postępowanie
Informacja nr 1 - wizja lokalna.doc doc 117.5 2022-10-26 08:43:26 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 - wizja lokalna.pdf pdf 34.2 2022-10-26 08:43:26 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 116.5 2022-10-27 12:58:17 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 34.73 2022-10-27 12:58:17 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 - Zmiana terminu składania ofert.doc doc 114 2022-11-02 10:16:05 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 - Zmiana terminu składania ofert.pdf pdf 30.32 2022-11-02 10:16:05 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_02.11.2022.pdf pdf 36.86 2022-11-02 10:16:05 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 753.98 2022-11-08 11:34:07 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.doc doc 223 2022-11-08 11:34:07 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5.pdf pdf 30.66 2022-11-10 11:37:07 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_10.11.2022.pdf pdf 36.7 2022-11-10 11:37:07 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5.doc doc 114 2022-11-10 11:37:07 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.pdf pdf 243.15 2022-11-10 13:01:12 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.doc doc 152.5 2022-11-10 13:01:12 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7.pdf pdf 40.91 2022-11-10 14:08:58 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7.doc doc 119 2022-11-10 14:08:58 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 46 2022-11-18 09:38:56 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 78.41 2022-11-22 11:41:27 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 182.5 2022-11-22 11:41:27 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania 14.12.2022.pdf pdf 120.86 2022-12-14 12:10:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-14 12:10 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Pozdrawiam

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-11-22 11:41 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania Szp/ZP-177_B/2022

Pozdrawiam
Magdalena Adamczyk

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].doc

2022-11-18 09:38 Magdalena Adamczyk Zbiorcze zestawienie ofert z postępowania.

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-11-18 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ
NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 222 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA MYJNI DEZYNFEKTORÓW_(powtórka)”, przeznaczył kwotę 252 020,00 zł brutto w tym:

Zadanie nr 1 - Myjnia – dezynfektor wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem – 2 szt. (Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii) - 72 000,00 zł
Zadanie nr 2 - Myjnia – dezynfektor wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem – 1 szt. (Oddział Dermatologiczny) – 36 000,00 zł
Zadanie nr 3 - Myjnia – dezynfektor wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem – 1 szt. (Oddział Kardiologiczny) - 38 000,00 zł
Zadanie nr 4 - Myjnia – dezynfektor wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem – 2 szt. (Oddział Nefrologiczny z Pododdziałem Diabetologicznym, Pododdziałem Transplantacyjnym – 1 szt., Zamiejscowy Oddział Rehabilitacji Ogólnoustrojowej I – 1 szt.) - 70 020,00 zł
Zadanie nr 5 - Myjnia – dezynfektor wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem – 1 szt. (Oddział Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej) – 36 000,00 zł
2022-11-10 14:08 Magdalena Adamczyk Informacja nr 7

Informacja nr 7.pdf

Informacja nr 7.doc

2022-11-10 13:01 Magdalena Adamczyk Informacja nr 6

Informacja nr 6.pdf

Informacja nr 6.doc

2022-11-10 11:37 Magdalena Adamczyk Informacja nr 5 - zmiana terminu składania ofert.

Informacja nr 5.pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Informacja nr 5.doc

2022-11-08 11:34 Magdalena Adamczyk Informacja nr 4

Informacja nr 4.pdf

Informacja nr 4.doc

2022-11-02 10:16 Magdalena Adamczyk Informacja nr 3 - zmiana terminu składania ofert.

Informacja nr 3 - Zm [...].doc

Informacja nr 3 - Zm [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-10-27 12:58 Magdalena Adamczyk Informacja nr 2

Informacja nr 2.doc

Informacja nr 2.pdf

2022-10-26 08:43 Magdalena Adamczyk Informacja nr 1 - wizja lokalna

Informacja nr 1 - wi [...].doc

Informacja nr 1 - wi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1007