Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.271.50.2022 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy

Agnieszka Matuszewska
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2022 14:48:00
Składania : 31-10-2022 09:00:00
Otwarcia : 31-10-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt Poz.I DRPZ Biurko.jpg jpg 124.2 2022-10-19 14:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy.xls xls 37 2022-10-19 14:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna.pdf pdf 147.27 2022-10-19 14:48:00 Postępowanie
Zapytania ofertowe DOA.271.50.2022.pdf pdf 235.82 2022-10-19 14:48:00 Postępowanie
2022.10.31.a_informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 251.5 2022-11-02 08:27:27 Publiczna wiadomość
2022.11.02_unieważnienie postępowania.pdf pdf 41.27 2022-11-02 14:06:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-02 14:06 Agnieszka Matuszewska W załączniku informacja o unieważnieniu postępowania.

2022.11.02_unieważni [...].pdf

2022-11-02 08:27 Agnieszka Matuszewska W załączniku informacja z otwarcia ofert.

2022.10.31.a_informa [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Meble biurowe zgodnie z załącznikiem formularza asortymentowo-cenowego nr 1 Proszę podać całkowity koszt realizacji zamówienia z załącznika formularza asortymentowo-cenowego nr 1 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 25.11.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wizja lokalna w komórkach organizacyjnych Zamawiającego - Wykonawca celem dokonania pomiarów pomieszczenia oraz ustalenia szczegółów niezbędnych do prawidłowego wykonania mebli, przed przystąpieniem do złożenia oferty cenowej, po wcześniejszym umówieniu się, musi dokonać wizji lokalnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 708