Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/MJP/47/2022 Usługa konserwacji mebli na potrzeby Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Deadlines:
Published : 19-10-2022 15:39:00
Placing offers : 24-10-2022 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:

W zakres części pierwszej wchodzi usługa konserwacji mebli (Kredens - bufet oraz Pomocnik - barek z zegarem).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do zapytania.

W zakres części drugiej wchodzi usługa konserwacji szafy bibliotecznej.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do zapytania.

Wzór umowy, którą Zamawiający zamierza zawrzeć z Wykonawcą określa załącznik nr 3 do zapytania.

Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Warunek doświadczenia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dwie usługi konserwacji mebli lub przedmiotów drewnianych o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) brutto. Przez wartość jednej usługi rozumie się wartość jednorazowej usługi lub wartość umowy zawartej na maksymalnie roczny okres.
  2. Warunek wykształcenia: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w specjalności konserwacja drewna, która odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesieczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji obiektów z drewna wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków lub która wykazała się pięcioletnim doświadczeniem pracy z zabytkami wpisanych do rejestru zabytków w zakresie konserwacji obiektów z drewna wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków.

Zamawiający dokona wyboru oferty zawierającej najniższą cenę.

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

  1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowania zamówienia. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia przez Zamawiającego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowania zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do uzupełnień oraz wyjaśnień złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 1 do zapytania - meble (kredens pomocnik).pdf pdf 906.56 2022-10-19 15:39:00 Proceeding
załącznik nr 2 do zapytania - meble (szafa biblioteczna).pdf pdf 874.42 2022-10-19 15:39:00 Proceeding
załącznik nr 3 do zapytania - wzór umowy.docx docx 40.48 2022-10-19 15:39:00 Proceeding

Announcements

2022-10-21 10:49 Eliza Gajowczyk Szanowni Państwo,

Przesyłamy odpowiedzi na pytanie, które wpłynęło w toku postępowania:
Pytanie:
Dzień dobry, byłabym zainteresowana wykonaniem prac konserwatorskich, posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, ale termin realizacji jest zdecydowanie za krótki - rozstrzygnięcie przetargu, podpisanie umowy, opracowanie programu prac konserwatorskich spowoduje,że na właściwe prace konserwatorskie pozostanie miesiąc czasu. Jest to okres za krótki na poprawną realizacje prac. Czy jest możliwe przedłużenie tego terminu np do 30 01 2023.
Odpowiedź:
Nie jest możliwa zmiana terminu wykonania zamówienia.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część 1 Należy podać cenę za całość usługi w zakresie części pierwszej (konserwacja kredensu oraz pomocnika) 1 service - (0)
2 Część 2 Należy podać cenę za całość usługi w zakresie części drugiej (konserwacja szafy bibliotecznej) 1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
3 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji zamówienia wskazanymi we wzorze umowy i nie wnosimy do nich zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
4 Oświadczenie - Oświadczamy, iż zaoferowana cena uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
5 Osoba do kontaktu w sprawie realizacji umowy - Prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. (0)
6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
7 Miejsce konserwacji mebli - Należy wskazać adres miejsca, w którym meble będą poddawane konserwacji. (0)
8 Warunek doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dwie usługi konserwacji mebli lub przedmiotów drewnianych o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) brutto. Przez wartość jednej usługi rozumie się wartość jednorazowej usługi lub wartość umowy zawartej na maksymalnie roczny okres. Należy opisać co było przedmiotem świadczenia obu usług, na czyją rzecz były wykonywane, na jaką wartość i w jakim okresie. (0)
9 Warunek wykształcenia - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w specjalności konserwacja drewna, która odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesieczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji obiektów z drewna wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków lub która wykazała się pięcioletnim doświadczeniem pracy z zabytkami wpisanych do rejestru zabytków w zakresie konserwacji obiektów z drewna wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków. Należy opisać posiadane wykształcenie i doświadczenie. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 295