Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.61.2022 Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych zagospodarowania terenu zielonego i uzupełnienia placu zabaw na terenie Filii Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Czołgistów 8, na os. Jachcice w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2022 13:34:00
Składania : 18-10-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.61.2022 z dnia 10.10.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,

Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 900, rozdział 90095,

pn.: „Plac zabaw na terenie filii Biblioteki przy ul. Czołgistów na os. Jachcice”, w ramach Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego – Program BBO.


2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zagospodarowania terenu zielonego i uzupełnienia placu zabaw na terenie Filii Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Czołgistów 8, na dz. ew. nr 1/4 obręb 116, na osiedlu Jachcice, w ramach Programu Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego (Program BBO) – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik: program funkcjonalno-użytkowy (PFU - uszczegółowienie).

2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu placu zabaw urządzeniami zabawowymi oraz elementami małej architektury (uzgodnione z Zamawiającym, Wnioskodawcą (z programu Bydgoski Budżet Obywatelski) i Użytkownikiem (Dyrektor Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bydgoszczy) po zawarciu umowy i wykonanej na mapie do celów projektowych dostarczonej elektronicznie przez Zamawiającego wybranemu Wykonawcy),

2) robót przygotowawczych (m.in.: wytyczenie geodezyjne w terenie, wyrównanie terenu,  przemieszczenie ziemi,  nawiezienie ziemi urodzajnej, wywóz i utylizacja nadmiaru urobku),

3) dostawy i montażu stolika do gier planszowych;

4) dostawy i montażu skrzynek lęgowych i karmnika dla ptaków na budynku biblioteki;

5) dostawy i montażu domków dla pszczół murarek i nasadzenie kwiatów i krzewów wieloletnich;

6) dostawy i montażu zewnętrznego punktu do odkażania rąk;

7) dostawy i montażu pergoli zacieniających;

8) nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe;

9) dostawy i montażu urządzeń i elementów placu zabaw tj. huśtawki;

10) obsiania trawą nawierzchni wraz z uporządkowaniem otoczenia w najbliższym sąsiedztwie,

11) dostawy i montażu tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania oraz inwestycji wykonanej z Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego (Program BBO),

12) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,

13) certyfikatów bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych wraz z ich przedłożeniem Zamawiającemu. Jeżeli ww. certyfikaty  stracą ważność przed upływem terminu okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – Wykonawca ma obowiązek je uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi (Dyrektor Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bydgoszczy).

14) certyfikowanego audytu bezpieczeństwa po montażu urządzeń zabawowych oraz nawierzchni bezpiecznych ogrodu sensorycznego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność wykonania przedmiotu umowy z obowiązującymi przepisami, w tym normami (PN-EN).

 

2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt 2.1 ppkt 1),

2) zaświadczeniem o przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,

3) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 j.t. z póżn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,

4) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,

5) zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie poszczególnych urządzeń,

6) spełnieniem warunku polegającego na zapewnieniu minimalnej gwarancji na konstrukcję zamontowanych urządzeń i elementy metalowe – min. 5 lat od daty odbioru przedmiotu umowy obejmującego roboty budowlane i montażowe,

7) zastosowanie materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.


2.3 Wymagania przedmiotowe:

1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem w załączniku do formularza oferty pn.: podział ceny na składniki i dokumentacją projektowo-kosztorysową;

2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia i jego montażu;

3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji oraz jej bezpieczeństwa.


3.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej inwestycji typu: plac zabaw, o wartości brutto powyżej 30.000,- zł - referencje);


4.  Załączniki do ogłoszenia:

1) Program funkcjonalno-użytkowy – PFU - uszczegółowienie (zał. nr 1),

2) Wzór umowy (zał. nr 2),

3) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 3),

4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

5) Dokumentacja zdjęciowa terenu inwestycji -  4 ujęcia (zał. nr 5),

6) Mapa zasadnicza (zał. nr 6),

7) Podział ceny na składniki – do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 7),

8) Formularz oferty (zał.  nr 8),

9) Wypis i wyrys z rejestru gruntów (zał. nr 9 -9a).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert:

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: 10 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:

Opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  w tym: projektu budowlanego (zagospodarowanie działki, projekt architektoniczno-budowlany i techniczny), projektu wykonawczego. przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do złożenia przez Zamawiającego wniosku zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, skutkującego wydaniem braku sprzeciwu przez właściwy organ administracji państwowej, w terminie czterech tygodni od daty zawarcia umowy.


8.  Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:  

1) Piotr Dorenda                          Inspektor nadzoru inwestorskiego WIM    – tel. 52 585 9198

2) Izabela Szalbot                        Inspektor (koordynator) WIM                    – tel. 52 585 8960

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: izabela.szalbot@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 18.10.2022r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 8),

2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt 3, ppkt 1),

4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt 3, ppkt 2);

5) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

6) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

7) Wypełniony załącznik pn.: Podział ceny na składniki (zał. nr 7),

8) Certyfikaty i dokumenty  potwierdzające zgodność urządzeń z polskimi normami (pkt 3, ppkt 3);

9) Oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji (pkt  2.3, ppkt 2);

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-9 załączników spowoduje odrzucenie oferty.


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz, 10.10.2022 r.      

                                                                                                                                        DYREKTOR 

                                                                                                                        WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                        URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                 BOGDAN TYBORSKI

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał nr 4 Wykaz wykonanych usług.doc doc 52.5 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Zał nr 8 Formularz oferty.docx docx 15.9 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Zał. 5 dokumnetacja fotograficzna.pdf pdf 5742.77 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Zał. 6_Mapa zasadnicza.pdf pdf 234.85 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Zał. 9_WYPIS Z REJESTRU GRUNTÓW.pdf pdf 44.51 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Zał. 9a_WYRYS Z MAPY EWIDENCYJNEJ.pdf pdf 94.66 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Zał. nr 1 PFU.pdf pdf 287.13 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Umowa_Wzor.pdf pdf 210.53 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Zał. nr 3 Info_RODO.pdf pdf 254.71 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Zał. nr 7 Podzial ceny na składniki.docx docx 22.58 2022-10-10 13:34:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 31.65 2022-10-19 13:27:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-19 13:27 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych zagospodarowania terenu zielonego i uzupełnienia placu zabaw na terenie Filii Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Czołgistów 8, na os. Jachcice w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 tygodni od daty zawarcia umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 464