Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-09-2022 09:17:00 |
Składania : | 12-10-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-10-2022 12:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-10-17 12:27 | Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2814D w miejscowości Paszowice”, prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu oferta z najniższą ceną, tj.: 4.645.065,96 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: 3.777.201,00 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
2022-10-12 15:01 | Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT. Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2814D w miejscowości Paszowice” , prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, wpłynęły następujące oferty: 1) MG-TECH Inżynieria Lądowa Mariusz Galkowski, ul. Szybowcowa 23B, 58-521 Jeżów Sudecki, zaoferowana cena: 4.691.630,59 zł brutto, 2) MAT-BRUK Jolanta Matysiak, ul. Westerplatte 56b, 58-100 Świdnica, zaoferowana cena: 4.645.065,96 zł brutto. |
2022-10-12 12:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
KTÓRĄ
ZAMAWIAJĄCY
ZAMIERZA
PRZEZNACZYĆ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 3.777.201,00 zł brutto. |
2022-10-04 14:45 | Stanisława Wierzbicka |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
SWZ. Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2814D w miejscowości Paszowice”, zamawiający udziela następujących wyjaśnień treści SWZ: Pytanie 1: Proszę o zmianę/wyjaśnienie poniższych zapisów w SWZ 1. Termin wykonania zamówienia W SWZ określono, że zamówienie należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proponuję zmienić ten termin na 9 miesięcy od dnia podpisania umowy? Zakres realizowanego zadania jest rozległy i na termin realizacji znaczący wpływ będę miały warunki pogodowe. Biorąc pod uwagę, że większa część terminu na realizację zadania (ok 4-5 miesięcy na wymagane 6m-cy) przypada na okres zimowy, to ryzyko związane z wystąpieniem niesprzyjających warunków pogodowych, które będą utrudniały lub uniemożliwiały realizację prac, jest tak wysokie, że termin 6m-cy na realizację zadania jest zbyt krótki. Odpowiedź 1: Zamawiający pozostawia zapis dot. terminu wykonania zamówienia bez zmian. Pytanie 2: 2. Zasady rozliczania Jakie dokładnie będą zasady rozliczania, czy przewiduje się możliwość wystawienia faktur częściowych? Czy jeśli Wykonawca nie wystąpi o zaliczkę to jest możliwość wystawienia faktury częściowej – w jakiej wysokości w stosunku do wartości umowy? Odpowiedź 2: Zasady rozliczania zostały opisane w § 8 załącznika – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dział IV SWZ). Wynikają one z szczegółowych warunków i zasad Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. ze zmianami oraz Wstępnej Promesy z dnia 14 czerwca 2022 r. dot. dofinansowania inwestycji z powyższego Programu nr Edycja2/2021/5569/PolskiLad. Pytanie 3: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie chodnika wraz z odwodnieniem o wartości min. 300.000,00 zł brutto wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz” Stąd moje pytanie – Czy podane wyżej wymagania spełni robota, w której wykonano: plac, parking z kostki betonowej, plac manewrowy wraz z odwodnieniem, gdzie wartość robót przekracza 300 000,00 zł brutto? Czy musi to być chodnik w dokładnym znaczeniu? Odpowiedź 3: Wykonawca winien wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami pkt 5.2.4.SWZ. |
Komunikaty