Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-09-2022 10:24:00 |
Składania : | 04-10-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 04-10-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.75.2022 z dnia 26.09.2022r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania (wg planu): „Modernizacja placu zabaw przy ul. Okólnej na os. Łęgnowo (Program BBO)”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Okólnej na os. Łęgnowo w Bydgoszczy – wymiana nawierzchni na pow. ok. 175 m2 /+/-17m2/ w ramach zadania Miasta pn. Modernizacja placu zabaw przy ul. Okólnej na os. Łęgnowo (Program BBO). Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Program funkcjonalno-użytkowy.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług określonych w zapytaniu ofertowym,
1) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia:
do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej,
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej,
10.1. posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej o pow. min. 150 m2 oraz pisemne potwierdzenie należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).
4. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) PFU
2) Podział ceny na składniki,
3) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,
4) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych do podpisania przez Oferenta
5) wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta,
6) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500, z oznaczeniem lokalizacji placu zabaw.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (cena gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 9 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:
2 tygodnie od daty zawarcia umowy – wykonanie inwentaryzacji placu zabaw oraz przedstawienie koncepcji połączenia nawierzchni piaskowej z poliuretanową i wzorów kolorystycznych na nowej nawierzchni placu zabaw,
4 tygodnie od daty zawarcia umowy – wykonanie dokumentacji projektowej.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Andrzej Bizon, Główny Specjalista WIM – Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 59 190,
Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM – tel. 52 58 59 437.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 04.10.2022 r. o godz. 11.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
10.1. wypełnioną tabelę pn. Podział ceny na składniki (zał. nr 2),
10.2. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej,
10.3. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej o pow. min. 150 m2,
10.4. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-4 załączników spowoduje odrzucenie oferty”.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
13.1. wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
13.2. wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy;
13.3. wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
Bydgoszcz, 26.09.2022 r.
Dyrektor
Wydziału Inwestycji Miasta
Urzędu Miasta Bydgoszczy
Bogdan Tyborski
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-10-28 10:35 | Lubomiła Pietkun | zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty