Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-09-2022 11:39:00 |
Składania : | 03-10-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-10-2022 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-10-04 12:55 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.54.2022
Szaflary
04.10.2022
r. Nr przetargu 33/2022 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” – podział na części Część I - Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Nie została złożona żadna oferta dla części I Część II – Wyposażenie sceniczne w oświetlenie oraz kurtyna automatycznie rozsuwana I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Wybrana została oferta nr 1 złożona przez: SOL Sebastian Budnik, 60-182 Poznań, ul. Łobeska 7 Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: SOL Sebastian Budnik, 60-182 Poznań, ul. Łobeska 7 spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Jest to jedyna oferta złożona w postępowaniu Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 1 oferta, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 - SOL Sebastian Budnik, 60-182 Poznań, ul. Łobeska 7 Cena całego zamówienia uzyskała 60,00 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 100 pkt. II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: Niniejszym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta, tak w części I jaki i w części II Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1a w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym. Otrzymują: 1/ SOL Sebastian Budnik, 60-182 Poznań, ul. Łobeska 7; 2/ a/a |
2022-10-03 13:56 | Jakub Gasik |
Znak sprawy: RGGZ.271.54.2022 Szaflary 03.10.2022 r. Nr przetargu 33/2022 https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/ (strona internetowa prowadzonego postępowania) ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” z podziałem na części Cześć I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym Na podstawie z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zwana w dalszej części ustawą PZP, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt.1 ustawy PZP Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ do dnia składania ofert tj. 03.10.2022r. godzina 10:00, nie została złożona żadna oferta dla części I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP. |
2022-10-03 11:01 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.54.2022
Szaflary
03.10.2022
r. Nr przetargu 33/2022 https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/ (strona internetowa prowadzonego postępowania) INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” W dniu 03.10.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 150 000,00 zł brutto z czego na: Cześć I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym 100 000,00 zł brutto Część II – Wyposażenie sceniczne w oświetlenie oraz kurtyna automatycznie rozsuwana 50 000,00 zł brutto Łącznie wpłynęły 1 oferty: • liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 1 • dane z otwartych ofert: |
2022-10-03 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.54.2022
Szaflary,
dnia
23.09.2022
r. Nr przetargu: 33/2022 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” - z podziałem na części Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 150 000,00 zł brutto z czego na: Cześć I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym 100 000,00 zł brutto Część II – Wyposażenie sceniczne w oświetlenie oraz kurtyna automatycznie rozsuwana 50 000,00 zł brutto |
Komunikaty