Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.54.2022 „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” z podziałem na części

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2022 11:39:00
Składania : 03-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 03-10-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 153.24 2022-09-23 11:39:02 Postępowanie
SWZ str. 1.pdf pdf 221.43 2022-09-23 11:39:04 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu - scan.pdf pdf 2668.89 2022-09-23 11:39:04 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SWZ - Zestawienie rzeczowo finansowe - podział na części.xlsx xlsx 22.71 2022-09-23 11:39:10 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - podział na części.xlsx xlsx 21.21 2022-09-23 11:39:12 Postępowanie
SWZ - wyposażenie sceniczne.docx docx 145.6 2022-09-23 12:07:56 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia .pdf pdf 40.86 2022-09-23 12:13:33 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - scan.pdf pdf 1142.68 2022-09-23 12:13:33 Postępowanie
Inf. z otw. ofert.pdf pdf 473.94 2022-10-03 11:01:24 Publiczna wiadomość
Inf. z otw. ofert.docx docx 52.59 2022-10-03 11:01:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu - Część I.pdf pdf 202.95 2022-10-03 13:56:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu - Część I .docx docx 51.62 2022-10-03 13:56:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 536.81 2022-10-04 12:55:25 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.docx docx 53.82 2022-10-04 12:55:25 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 401.31 2022-10-03 10:00:00 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.docx docx 392.97 2022-10-03 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-04 12:55 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.54.2022 Szaflary 04.10.2022 r.
Nr przetargu 33/2022

Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” – podział na części

Część I - Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym
Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:
I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Nie została złożona żadna oferta dla części I

Część II – Wyposażenie sceniczne w oświetlenie oraz kurtyna automatycznie rozsuwana
I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
SOL Sebastian Budnik, 60-182 Poznań, ul. Łobeska 7
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
SOL Sebastian Budnik, 60-182 Poznań, ul. Łobeska 7
spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Jest to jedyna oferta złożona w postępowaniu

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 1 oferta, które otrzymały następującą punktację:

Oferta nr 1 - SOL Sebastian Budnik, 60-182 Poznań, ul. Łobeska 7
Cena całego zamówienia uzyskała 60,00 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.

II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE:
Niniejszym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta, tak w części I jaki i w części II

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej
w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1a w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta
w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym.


Otrzymują:
1/ SOL Sebastian Budnik, 60-182 Poznań, ul. Łobeska 7;
2/ a/a

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-10-03 13:56 Jakub Gasik
Znak sprawy: RGGZ.271.54.2022 Szaflary 03.10.2022 r.
Nr przetargu 33/2022


https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” z podziałem na części

Cześć I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym
Na podstawie z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zwana w dalszej części ustawą PZP, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt.1 ustawy PZP
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ do dnia składania ofert tj. 03.10.2022r. godzina 10:00, nie została złożona żadna oferta dla części I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Zawiadomienie o unie [...].docx

2022-10-03 11:01 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.54.2022 Szaflary 03.10.2022 r.
Nr przetargu 33/2022


https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT”

W dniu 03.10.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 150 000,00 zł brutto z czego na:

Cześć I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym
100 000,00 zł brutto

Część II – Wyposażenie sceniczne w oświetlenie oraz kurtyna automatycznie rozsuwana
50 000,00 zł brutto

Łącznie wpłynęły 1 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 1
• dane z otwartych ofert:

Inf. z otw. ofert.pd [...].pdf

Inf. z otw. ofert.do [...].docx

2022-10-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Znak sprawy: RGGZ.271.54.2022 Szaflary, dnia 23.09.2022 r.
Nr przetargu: 33/2022


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

„Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT” - z podziałem na części


Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 150 000,00 zł brutto z czego na:

Cześć I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym
100 000,00 zł brutto

Część II – Wyposażenie sceniczne w oświetlenie oraz kurtyna automatycznie rozsuwana
50 000,00 zł brutto


Informacja o przezna [...].pdf

Informacja o przezna [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 497