Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-09-2022 09:09:00 |
Składania : | 27-09-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 27-09-2022 08:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie: Naprawa kotła gazowego w kotłowni na terenie Komendy Powiatowej Policji w Obornikach.
Termin realizacji wykonania usługi do dnia 20. 10. 2022 roku
Kocioł typu Viessmann Paromat Simplex, 170 KW
Zakres prac:
- wyłączenie kotłowni
- demontaż osłon blaszanych i izolacji termicznej, demontaż automatyki i zabezpieczeń,
- demontaż czujników, siłowników, regulatora,
- montaż nowego regulatora (dla dwóch obiegów grzewczych z mieszaczem + cwu) z oprzyrządowaniem (czujniki, siłowniki, okablowanie itp.),
- napełnienie instalacji, sprawdzenie szczelności instalacji oraz kotła,
- montaż izolacji termicznej na korpusie kotła oraz osłon blaszanych,
- uruchomienie, konfiguracja automatyki,
- ustawienie programu i parametrów pracy grzania i produkcji ciepłej wody,
- sporządzenie dokumentacji z wykonanych czynności,
- gwarancja na wykonane prace - 24 miesiące.
Wymagane dokumenty:
- zaświadczenie o wpisie na listę Pracowników Zabezpieczenia Technicznego wydane przez Komendę Wojewódzką Policji
- Uprawnienia SEP
Grupa 1 pkt 2, 3, 19 na stanowisku Dozór
Grupa 3 pkt 4, 6, 7, 8, 10 na stanowisku Dozór
Wymagania Zamawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji zamówienia do 20. 10. 2022 r.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad.
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Komunikaty