Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa cateringowa na potrzeby organizacji wydarzenia – Inauguracja Roku Akademickiego 2022/2023, 7 października 2022 r

Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2022 11:56:00
Składania : 28-09-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_1_SOPZ_usługa_cateringowa_Inauguracja_2022_2023.pdf pdf 601.65 2022-09-22 11:56:00 Postępowanie
zalacznik_nr_2_wzór_umowy_usługa_cateringowa_Inauguracja_2022_2023.pdf pdf 729.34 2022-09-22 11:56:00 Postępowanie
Zapytanie _ofertowe_usługa_cateringowa_Inauguracja_2022_2023.pdf pdf 635.3 2022-09-22 11:56:00 Postępowanie
załacznik_nr_3_informacja_RODO.pdf pdf 360.92 2022-09-22 11:56:00 Kryterium
załącznik_nr_1A_do_ZO_wykaz_usług.docx docx 13.97 2022-09-22 11:56:00 Kryterium
wyniki_30092022.pdf pdf 403.23 2022-09-30 15:56:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-30 15:56 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie przekazuje (publikuje) w załączeniu wyniki postępowania - informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na usługę cateringową na potrzeby organizacji wydarzenia – Inauguracja Roku Akademickiego 2022/2023, 7 października 2022 r., prowadzonego w trybie zapytania ofertowego.

wyniki_30092022.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kompleksowa usługa cateringowa na potrzeby organizacji wydarzenia – Inauguracja Roku Akademickiego 2022/2023, 7 października 2022 r Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa cateringowa na potrzeby organizacji wydarzenia – Inauguracja Roku Akademickiego 2022/2023, 7 października 2022 r., które odbędzie się Krakowie przy ul. Kopernika 26. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. W sytuacji powierzenia części zamówienia podwykonawcom, proszę załączyć wykaz tych podwykonawców wraz z opisem zakresu powierzonych im czynności. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie protokołu odbioru usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dniu 07.10.2022 r., od godz. 12:00 do godz. 15:00 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnej gotowości do świadczenia usługi (serwowania posiłków i napojów w miejscu świadczenia usługi) odpowiednio wcześniej, najpóźniej na 30 minut przed terminem wydarzenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy, w szczególności koszty surowców i materiałów, koszty osobowe, koszty urządzeń i sprzętów, koszty transportu, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji usługi, koszty sprzątania po usłudze, koszty wywozu i utylizacji odpadów/ śmieci pokonsumpcyjnych i poprodukcyjnych, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, koszty zw. z ubezpieczeniem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferowany zakres usług i wyliczenie ceny oferty - Należy potwierdzić oferowany zakres usług i w tym celu przedstawić kalkulację ceny ofertowej netto i brutto dla 150 osób, w tym podać cenę netto i brutto za 1 osobę. Kalkulację należy sporządzić wg własnego wzoru i załączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać odpowiednio "TAK" lub "nie dot."

załacznik_nr_3_infor [...].pdf

(0)
7 Warunek udziału w postępowaniu nr 1 - posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności - O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie i/lub decyzję wydaną przez właściwy terenowo organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, na mocy postanowień ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2020 poz. 2021 ze zm.) i związanych z nią aktów wykonawczych, o wpisie jego zakładu do rejestru i/lub zatwierdzeniu jego firmy, jako zakładu spełniającego odpowiednie wymagania do prowadzenia działalności gastronomicznej, w tym również cateringowej oraz posiada aktualną koncesję/zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych zawierających do 18% alkoholu związaną(e) z organizacją przyjęć w dowolnym miejscu; Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam" i załączyć kopię decyzji terenowo właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz kopię koncesji/ zezwolenia na sprzedaż alkoholu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Warunek udziału w postępowaniu nr 2 - posiadanie doświadczenia w świadczeniu usług cateringowych - O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który wykaże, że posiada odpowiednie doświadczenie wykonaniu usług cateringowych (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) tj. w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dziesięć zamówień na usługi cateringowe świadczone w ramach wydarzeń organizowanych dla minimum 100 osób. Powyższy warunek zostanie spełniony przy założeniu, iż Wykonawca wykaże, że realizacja dziesięciu usług, nastąpiła na podstawie dziesięciu odrębnych umów zawartych z odbiorcą/ami usług (przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę, a nie sumę pojedynczych zleceń). Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam" i załączyć wykaz usług wg wzoru - załącznik nr 1A do Zapytania Ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik_nr_1A_do_Z [...].docx

(0)
9 Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). - Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 303