Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 27/SPiZ/2022 Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań koagulologicznych dla TS WCKiK SPZOZ w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2022 10:25:00
Składania : 30-09-2022 11:24:00
Otwarcia : 30-09-2022 11:29:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zastrzega się prawo odwołania zapytania ofertowego oraz przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny.


Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań koagulologicznych wykonywanych dla Terenowej Stacji WCKiK SP ZOZ w Krakowie, w okresie od dnia 16.10.2022 r. do dnia 16.10.2023 r.

Szczegóły oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia badania koagulologiczne dla Krakowa czynnik VIII.xls xls 41 2022-09-21 10:25:00 Kryterium
Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia.doc doc 41 2022-09-21 10:25:00 Kryterium
Wykaz danych teleadresowych.doc doc 40.5 2022-09-21 10:25:00 Kryterium
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O WYKLUCZENIU.pdf pdf 105.99 2022-09-21 10:25:00 Kryterium
Projekt umowy na badania koagulologiczne dla Krakowa - czynnik VIII po zmianie.doc doc 86 2022-09-23 10:35:17 Kryterium
Projekt umowy na badania koagulologiczne dla Krakowa - czynnik VIII po zmianie.doc doc 86 2022-09-23 10:34:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-04 10:44 Specjalista SPiZ INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA W postępowaniu na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań koagulologicznych dla TS WCKiK SP ZOZ w Krakowie została podpisana umowa z SP ZOZ Szpitalem Uniwersyteckim w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków. Wartość podpisanej umowy to 16 400,00 zł. brutto.
2022-09-23 10:34 Specjalista SPiZ W związku z wpłynięciem pytań dotyczących zmian w projekcie umowy do przedmiotowego zapytania ofertowego, Udzielający zamówienia przesyła treść pytań oraz wprowadza następujące zmiany do projektu umowy.
Pytanie 1: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na usunięcie § 1 ust. 5?
Odpowiedź Udzielającego zamówienia :Nie wyrażamy zgody.

Pytanie 2: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na dodanie § 1a, którzy otrzymałby brzmienie:
,, § 1a
1. Niezależnie od wynagrodzenia, przysługującego Przyjmującemu Zamówienie z tytułu wykonywania badań objętych niniejszą Umową, Udzielający Zamówienie zobowiązuje się do zapłaty Przyjmującemu Zamówienie ryczałtu za gotowość do udzielania świadczeń zdrowotnych w wysokości 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) plus należny podatek VAT za każdy miesiąc kalendarzowy trwania Umowy.
2. Zapłata ryczałtu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu następować będzie miesięcznie, na podstawie faktur wystawionych przez Przyjmującego Zamówienie i przekazanych Udzielającemu Zamówienie w terminie do 20 dnia miesiąca kolejnego.
3. Zleceniodawca dokonuje zapłaty ryczałtu przelewem na rachunek bankowy Przyjmującego Zamówienie, wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.
4. W przypadku opóźnienia w zapłacie kwoty, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, Przyjmujący zamówienie zastrzega sobie prawo do naliczenia odsetek zgodnie z obowiązującymi przepisami.”
Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Niestety nie można wprowadzić zapisu w projekcie umowy odnośnie ceny ryczałtowej, gdyż nie wszystkie Szpitale/Laboratoria wymagają takich opłat. Nie wyrażamy zgody na 14 dniowy termin płatności od daty wystawienia faktury. Możemy zgodzić się na 30 dni od otrzymania faktury tak jak płatności w umowie.

Pytanie 3: Prosimy o przedstawienie wykładni, jak Udzielający Zamówienie rozumie sformułowanie z § 2 ust. 7, dotyczące stałego zatrudnienia co najmniej jednego diagnosty laboratoryjnego?
Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Zamawiający rozumie przedmiotowe sformułowanie umowy jako zatrudnienie diagnosty laboratoryjnego (w formie umowy o pracę) przez cały okres realizacji umowy. Przy czym nie musi być to ta sama osoba, chodzi o stałe zatrudnienie jednego diagnosty, bez wskazywania konkretnej osoby.

Pytanie 4: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na usunięcie ust. 3 w § 6?
Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie.

Pytanie 5: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na zmianę ust 1w § 8, który otrzymałby brzmienie: Udzielający zamówienia może wypowiedzieć niniejszą umowę z siedmiodniowym okresem wypowiedzenia w sytuacji niewykonywania przedmiotu umowy przez Przyjmującego zamówienie przez okres dłuższy niż 14 dni, po uprzednim jednokrotnym wezwaniu Przyjmującego zamówienie do wykonywania przedmiotu umowy.
Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Nie wyrażamy zgody.

Pytanie 6: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na zmianę ust. 1 lit. a w § 9, który otrzymałby brzmienie:
1. Zapłata kar umownych przypadających od Przyjmującego zamówienie na rzecz Udzielającego zamówienie w wysokości 5% wartości brutto wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust. 3 umowy następuje, gdy Przyjmujący zamówienie lub Udzielający zamówienie rozwiąże lub odstąpi od umowy z przyczyn leżących po stronie Przyjmującego zamówienie;
Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Nie wyrażamy zgody.

Pytanie 7: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na zmianę ust.2 w §9, który po zmianach otrzymałby następujące brzmienie:
2. W przypadku gdy wysokość szkody poniesionej przez Udzielającego zamówienie jest większa od kary umownej, a także w przypadku, gdy szkoda powstała z przyczyn, dla których nie zastrzeżono kary umownej, Udzielający zamówienie jest uprawniony do żądania odszkodowania na zasadach ogólnych, wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy wysokość poniesionej szkody jest większa od kary umownej, Zamawiający może żądać odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej.
Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Nie wyrażamy zgody.

Pytanie 8: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na zmianę ust.4 w §9, który po zmianach otrzymałby następujące brzmienie:
4. W przypadku niedokonania w terminie zapłaty kar umownych przez Przyjmującego zamówienie, Udzielający zamówienie jest uprawniony do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Przyjmującego zamówienie, lub z wierzytelności należnych Przyjmującemu zamówienie z innych tytułów, w tym z innych umów zawartych z Udzielającym zamówienie, na co Przyjmujący zamówienie wyraża zgodę.
Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Wyrażamy zgodę.

Pytanie 9: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na dodanie do wzoru umowy § dotyczącego ochrony danych osobowych w brzmieniu:
„1. Udzielający zamówienia i Przyjmujący zamówienie są odrębnymi administratorami danych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w stosunku do danych osobowych pacjentów, które przetwarzają w związku z realizacją niniejszej Umowy.
2. Udzielający zamówienia i Przyjmujący zamówienie, jako podmioty udzielające świadczeń zdrowotnych zobowiązane do prowadzenia, przechowywania i udostępniania dokumentacji medycznej w sposób określony w obowiązujący przepisach prawa, będą sobie wzajemnie udostępniać dane osobowe pacjentów w zakresie niezbędnym w celu zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych w związku z realizacją Umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. godz. RODO w związku z art. 26 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz § 9 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania.
3. Strona staje się administratorem danych osobowych udostępnionych przez drugą Stronę z chwilą ich otrzymania.
4. Strony zobowiązują się do przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Strona pełniąca funkcję administratora danych zobowiązana jest w szczególności do zapewnienia skutecznej i należytej ochrony danych osobowych, przestrzegania praw osób, których dane dotyczą, jak również do niewykorzystywania danych, do których uzyskała dostęp w związku z wykonywaniem Umowy do celów niezgodnych z Umową
Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Wyrażamy zgodę.

Projekt umowy na bad [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oznaczenie aktywności F VIII w osoczu Badania będą przeprowadzone metodą fotooptyczną w próbkach osocza oznaczonych nr donacji. Badania muszą być wykonywane przez ośrodki zlokalizowane w pobliżu jednostek zlecających, niezwłocznie po otrzymaniu próbek. Nie dopuszcza się możliwości zamrożenia materiału i wykonania oznaczenia w późniejszym terminie. Badania będą wykonywane zgodnie z ustalonymi procedurami i zasadami dobrej praktyki laboratoryjnej (GLP). Podstawą do wykonania badania będzie pisemne zlecenie. Świadczone usługi będą wykonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia i kwalifikacje. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli u Przyjmującego zamówienie w zakresie zgodności realizacji z zasadami GLP. 200 szt. Wojskowe Centrum Krwiodawstwa I Krwiolecznictwa SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
ul. KOSZYKOWA 78
00-671, WARSZAWA
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Opis przedmiotu zamó [...].xls

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówieniaji - Proszę wypełnić i podpisać (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Wykaz osób przewidzi [...].doc

(0)
4 KRS - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy na bad [...].doc

(0)
6 Wykaz danych teleadresowych - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wykaz danych teleadr [...].doc

(0)
7 Oświadczenie - Proszę wypełnić i podpisać (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

OŚWIADCZENIE WYKONAW [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 313