Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-09-2022 10:25:00 |
Składania : | 30-09-2022 11:24:00 |
Otwarcia : | 30-09-2022 11:29:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zastrzega się prawo odwołania zapytania ofertowego oraz przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań koagulologicznych wykonywanych dla Terenowej Stacji WCKiK SP ZOZ w Krakowie, w okresie od dnia 16.10.2022 r. do dnia 16.10.2023 r.
Szczegóły oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-11-04 10:44 | Specjalista SPiZ | INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA W postępowaniu na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań koagulologicznych dla TS WCKiK SP ZOZ w Krakowie została podpisana umowa z SP ZOZ Szpitalem Uniwersyteckim w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków. Wartość podpisanej umowy to 16 400,00 zł. brutto. |
2022-09-23 10:34 | Specjalista SPiZ |
W
związku
z
wpłynięciem
pytań
dotyczących
zmian
w
projekcie
umowy
do
przedmiotowego
zapytania
ofertowego,
Udzielający
zamówienia
przesyła
treść
pytań
oraz
wprowadza
następujące
zmiany
do
projektu
umowy.
Pytanie 1: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na usunięcie § 1 ust. 5? Odpowiedź Udzielającego zamówienia :Nie wyrażamy zgody. Pytanie 2: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na dodanie § 1a, którzy otrzymałby brzmienie: ,, § 1a 1. Niezależnie od wynagrodzenia, przysługującego Przyjmującemu Zamówienie z tytułu wykonywania badań objętych niniejszą Umową, Udzielający Zamówienie zobowiązuje się do zapłaty Przyjmującemu Zamówienie ryczałtu za gotowość do udzielania świadczeń zdrowotnych w wysokości 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) plus należny podatek VAT za każdy miesiąc kalendarzowy trwania Umowy. 2. Zapłata ryczałtu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu następować będzie miesięcznie, na podstawie faktur wystawionych przez Przyjmującego Zamówienie i przekazanych Udzielającemu Zamówienie w terminie do 20 dnia miesiąca kolejnego. 3. Zleceniodawca dokonuje zapłaty ryczałtu przelewem na rachunek bankowy Przyjmującego Zamówienie, wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. 4. W przypadku opóźnienia w zapłacie kwoty, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, Przyjmujący zamówienie zastrzega sobie prawo do naliczenia odsetek zgodnie z obowiązującymi przepisami.” Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Niestety nie można wprowadzić zapisu w projekcie umowy odnośnie ceny ryczałtowej, gdyż nie wszystkie Szpitale/Laboratoria wymagają takich opłat. Nie wyrażamy zgody na 14 dniowy termin płatności od daty wystawienia faktury. Możemy zgodzić się na 30 dni od otrzymania faktury tak jak płatności w umowie. Pytanie 3: Prosimy o przedstawienie wykładni, jak Udzielający Zamówienie rozumie sformułowanie z § 2 ust. 7, dotyczące stałego zatrudnienia co najmniej jednego diagnosty laboratoryjnego? Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Zamawiający rozumie przedmiotowe sformułowanie umowy jako zatrudnienie diagnosty laboratoryjnego (w formie umowy o pracę) przez cały okres realizacji umowy. Przy czym nie musi być to ta sama osoba, chodzi o stałe zatrudnienie jednego diagnosty, bez wskazywania konkretnej osoby. Pytanie 4: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na usunięcie ust. 3 w § 6? Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie. Pytanie 5: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na zmianę ust 1w § 8, który otrzymałby brzmienie: Udzielający zamówienia może wypowiedzieć niniejszą umowę z siedmiodniowym okresem wypowiedzenia w sytuacji niewykonywania przedmiotu umowy przez Przyjmującego zamówienie przez okres dłuższy niż 14 dni, po uprzednim jednokrotnym wezwaniu Przyjmującego zamówienie do wykonywania przedmiotu umowy. Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Nie wyrażamy zgody. Pytanie 6: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na zmianę ust. 1 lit. a w § 9, który otrzymałby brzmienie: 1. Zapłata kar umownych przypadających od Przyjmującego zamówienie na rzecz Udzielającego zamówienie w wysokości 5% wartości brutto wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust. 3 umowy następuje, gdy Przyjmujący zamówienie lub Udzielający zamówienie rozwiąże lub odstąpi od umowy z przyczyn leżących po stronie Przyjmującego zamówienie; Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Nie wyrażamy zgody. Pytanie 7: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na zmianę ust.2 w §9, który po zmianach otrzymałby następujące brzmienie: 2. W przypadku gdy wysokość szkody poniesionej przez Udzielającego zamówienie jest większa od kary umownej, a także w przypadku, gdy szkoda powstała z przyczyn, dla których nie zastrzeżono kary umownej, Udzielający zamówienie jest uprawniony do żądania odszkodowania na zasadach ogólnych, wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy wysokość poniesionej szkody jest większa od kary umownej, Zamawiający może żądać odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej. Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Nie wyrażamy zgody. Pytanie 8: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na zmianę ust.4 w §9, który po zmianach otrzymałby następujące brzmienie: 4. W przypadku niedokonania w terminie zapłaty kar umownych przez Przyjmującego zamówienie, Udzielający zamówienie jest uprawniony do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Przyjmującego zamówienie, lub z wierzytelności należnych Przyjmującemu zamówienie z innych tytułów, w tym z innych umów zawartych z Udzielającym zamówienie, na co Przyjmujący zamówienie wyraża zgodę. Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Wyrażamy zgodę. Pytanie 9: Czy Udzielający Zamówienia wyraża zgodę na dodanie do wzoru umowy § dotyczącego ochrony danych osobowych w brzmieniu: „1. Udzielający zamówienia i Przyjmujący zamówienie są odrębnymi administratorami danych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w stosunku do danych osobowych pacjentów, które przetwarzają w związku z realizacją niniejszej Umowy. 2. Udzielający zamówienia i Przyjmujący zamówienie, jako podmioty udzielające świadczeń zdrowotnych zobowiązane do prowadzenia, przechowywania i udostępniania dokumentacji medycznej w sposób określony w obowiązujący przepisach prawa, będą sobie wzajemnie udostępniać dane osobowe pacjentów w zakresie niezbędnym w celu zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych w związku z realizacją Umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. godz. RODO w związku z art. 26 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz § 9 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. 3. Strona staje się administratorem danych osobowych udostępnionych przez drugą Stronę z chwilą ich otrzymania. 4. Strony zobowiązują się do przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Strona pełniąca funkcję administratora danych zobowiązana jest w szczególności do zapewnienia skutecznej i należytej ochrony danych osobowych, przestrzegania praw osób, których dane dotyczą, jak również do niewykorzystywania danych, do których uzyskała dostęp w związku z wykonywaniem Umowy do celów niezgodnych z Umową Odpowiedź Udzielającego zamówienia: Wyrażamy zgodę. |
Komunikaty