Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2022 08:00:00 |
Składania : | 25-10-2022 14:00:57 |
Otwarcia : | 30-09-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – wykonanie odbudowy uszkodzonego muru granicznego między budynkami Plac Wolności 6 i 7 w Lubawce.
2. W zakres robót wchodzi m.in.:
- rozebranie pozostałej części muru przy budynku Plac Wolności 6,
- wykonanie żelbetowej ławy fundamentowej i muru z bloczków betonowych,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i tynków wraz z malowaniem farbą silikonową,
- oczyszczenie i impregnacja hydrofobowa a następnie montaż płyt z piaskowca (płyty z demontażu).
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
4. Zamawiający posiada zatwierdzony projekt budowlany, który stanowi Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.
5. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany zatrudnić Kierownika Budowy, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane. Wynagrodzenie Kierownika Budowy należy uwzględnić w cenie ofertowej.
6. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.
7. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
8. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-10-25 14:00 | Maciej Kosal | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym postępowanie zostaje unieważnione. |
2022-10-03 09:39 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym postępowanie zostaje unieważnione. |
Komunikaty