Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EZP.26.140.2022 Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych administrowanych przez Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy na terenie kraju

Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2022 09:47:00
Składania : 19-09-2022 10:00:00
Otwarcia : 19-09-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załaczniki do SWZ na przeglądy budynków.doc doc 357 2022-09-08 09:47:00 Postępowanie
08da9166-961d-d8bf-79e6-f3000f9f8f1b.pdf pdf 137.95 2022-09-08 09:47:00 Postępowanie
SWZ na przeglądy budynków.pdf pdf 582.34 2022-09-08 09:47:00 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ.pdf pdf 222.58 2022-09-12 13:33:02 Publiczna wiadomość
Unieważnienie strona (1).pdf pdf 210.53 2022-10-10 12:50:56 Publiczna wiadomość
Wybór strona.pdf pdf 211.27 2022-10-18 14:44:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-18 14:44 Piotr Zych Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Wybór strona.pdf

2022-10-10 12:50 Piotr Zych Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części 1, 5 i 6

Unieważnienie strona [...].pdf

2022-09-19 10:53 Piotr Zych INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty Wykonawców:

1. DB_ Profesja D. Nowak-Gil, B. Wrona s.c., 26-400 Przysucha, ul. Radomska 16:
a. oferta na realizację części 1 za cenę brutto: 14.538,60 zł;
b. oferta na realizację części 2 za cenę brutto: 2.952,00 zł;
c. oferta na realizację części 3 za cenę brutto: 7.380,00 zł;
d. oferta na realizację części 4 za cenę brutto: 6.150,00 zł;
e. oferta na realizację części 5 za cenę brutto: 4.797,00 zł;
f. oferta na realizację części 6 za cenę brutto: 4.797,00 zł:

2. Inżynierbudownictwa Zbigniew Tomaszewski, 15-166 Białystok, ul. Bagnówka – Kolonia 9N:
a. oferta na realizację części 2 za cenę brutto:11.958,06 zł;

3. Biuro Obsługi Inwestycji Michał Machnikowski, 04-203 Warszawa, ul. Murmańska 7/5:
a. oferta na realizację części 1 za cenę brutto: 110.085,00 zł;
b. oferta na realizację części 2 za cenę brutto: 15.990,00 zł;
c. oferta na realizację części 4 za cenę brutto: 15.990,00 zł;
d. oferta na realizację części 6 za cenę brutto: 4.920,00 zł;

4. „SIEM-BUD” Biuro Usług Inżynieryjnych Krzysztof Siemionek, 21-310 Wohyń, ul. Planta 5,:
a. oferta na realizację części 2 za cenę brutto: 18.997,35 zł;
b. oferta na realizację części 3 za cenę brutto: 52.890,00 zł;
c. oferta na realizację części 4 za cenę brutto: 25.830,00 zł;
d. oferta na realizację części 5 za cenę brutto: 12.300,00 zł;
e. oferta na realizację części 6 za cenę brutto: 14.760,00 zł;
2022-09-19 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 233.078,13 zł w tym na:
1. Część 1 - kwotę brutto 117.207,38 zł
2. Część 2 - kwotę brutto 20.368,39 zł
3. Część 3 - kwotę brutto 56.914,10 zł
4. Część 4 - kwotę brutto 20.076,76 zł
5. Cześć 5 - kwotę brutto 9.260,14 zł
6. Część 6 - kwotę brutto 9.251,36 zł
2022-09-12 13:33 Piotr Zych Zamawiający publikuje wyjaśnienia treści SWZ.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 589