Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR.271.13.2022 Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy.

Termin:
Zamieszczenia : 01-09-2022 14:12:00
Składania : 20-09-2022 10:00:00
Otwarcia : 20-09-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_08da8743-0f29-5212-195c-0b00100b0bf3.pdf pdf 148.44 2022-09-01 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB.zip zip 17561.78 2022-09-01 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).zip zip 7474.05 2022-09-01 14:12:00 Postępowanie
271-13-2022_SWZ - Remont ul_Jakubowice w Kudowie-Zdroju-TP2_cb.doc.pdf pdf 553.5 2022-09-01 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - IPU (Wzór umowy ).doc.pdf pdf 218 2022-09-01 14:12:00 Postępowanie
271-13-2022_SWZ - załączniki edytowalne do SWZ.doc doc 327 2022-09-01 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - IPU (Wzór umowy ) - ujednolicony.pdf pdf 218.68 2022-09-14 12:47:47 Publiczna wiadomość
IR.271.13.2022_Informacja o zmianie treści SWZ_14-09-2022.pdf pdf 58.46 2022-09-14 12:47:47 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 14-09-2022.pdf pdf 36.76 2022-09-14 12:47:47 Publiczna wiadomość
IR.271.13.2022_Informacja o zmianie treści SWZ_14-09-2022_p.pdf pdf 505.74 2022-09-14 12:47:47 Publiczna wiadomość
IR.271.13.2022_Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z dnia 20.09.2022.pdf pdf 272.45 2022-09-20 15:23:07 Publiczna wiadomość
IR.271.13.2022_Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z dnia 20.09.2022_p.pdf pdf 354.87 2022-09-20 15:23:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-20 15:23 Mariusz Fleszar IR.271.13.2022 - zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dot. „Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju wraz z modernizacją poboczy” z dnia 20.09.2022 r.

IR.271.13.2022_Zawia [...].pdf

IR.271.13.2022_Zawia [...].pdf

2022-09-20 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 940.731,71 zł. brutto.
2022-09-14 12:47 Marek Kot IR.271.13.2022 Informacja o zmianie treści SWZ w tym o przedłużeniu terminu składania ofert z dnia14-09-2022 wraz ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia oraz Załącznikiem nr 3 do SWZ - IPU (Wzór umowy) - ujednolicony.pdf

Załącznik nr 3 do SW [...].pdf

IR.271.13.2022_Infor [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

IR.271.13.2022_Infor [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 596