Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: LI/5503/030/2022 LI/5503/030/2022 Świadczenie usług w zakresie napraw i przeglądów myjni - dezynfektorów oraz suszarek produkcji GETINGE w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 25-08-2022 11:21:00
Składania : 08-09-2022 09:00:00
Otwarcia : 08-09-2022 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

DZIAŁ INŻYNIERII KLINICZNEJ

TEL. 12 614 2018, FAKS 12 614 2410

E-MAIL: inzynieria@szpitaljp2.krakow.pl

Kraków 25.08.2022

Znak procedury: LI/5503/030/2022

 

 

Zaproszenie do składania ofert na „Świadczenie usług w zakresie napraw i przeglądów myjni - dezynfektorów oraz suszarek produkcji GETINGE w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II”.

 

 

1.    Warunki zgłaszania ofert i zasady udzielania zamówienia:

            a)  Znak procedury (numer ogłoszenia): LI/5503/030/2022.

            b)  Data zamieszczenia: 25.08.2022r.

           c)  Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków. Ofertę należy zamieścić na stronie internetowej Zamawiającego w odpowiedniej zakładce oraz na Platformie zakupowej do dnia 8 września br., do godz.9:00. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisem:  „Przetarg ofertowy LI/5503/028/2022 na Obsługę serwisową myjni - dezynfektorów oraz suszarek produkcji GETINGE w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II”. Nie otwierać przed godziną 9:30, dnia 8 września 2022 roku” lub na Platformie Zakupowej Szpitala.

            d) Zamawiający zastrzega sobie termin zadawania pytań do 1 września 2022 roku. Pytania można zadawać wyłącznie przez Platformę Zakupową.

          e) Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

            f)  Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę (podaną w formularzu ofertowym załącznika nr 1 do niniejszego postępowania) i nie może jej zmienić. Wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

            g)  Oferta zawiera datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie od daty otwarcia oferty.

            h)  Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.     

            i)  Oferta musi zawierać:

·         Wypełniony formularz ofertowy (którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).

·         Zaakceptowany przez Oferenta wzór umowy (złożony czytelny podpis z datą na każdej stronie wzoru umowy z adnotacją „Akceptuję”), której wzór stanowi załącznik 2 do niniejszego ogłoszenia.

·         Oświadczenie o autoryzacji Wykonawcy przez serwis Producenta urządzeń, tj. firmy GETINGE.

·         Pełnomocnictwo (jeżeli jest potrzebne) do: złożenia oferty i potwierdzenia jej warunków i podpisania umowy.

            j)  Otwarcie złożonych ofert odbędzie się w dniu 8 września 2022 roku, o godz. 9:30 w pokoju nr 29 - Dział Inżynierii Klinicznej (w Budynku A – V Szpitala, I p.).

            k)  Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.

 

2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie napraw i przeglądów myjni - dezynfektorów oraz suszarek produkcji GETINGE, będących własnością Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w okresie od 08.09.2022 roku do 08.09.2024 roku.


3.   Kryteria oceny ofert i wyniki:

a)  Wyboru oferty Zamawiający dokona na podstawie formularza cenowego, kierując się kryterium najniższej ceny.

b)  Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, której cena będzie najniższa.

c)  Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę. W szczególności, Zamawiający może nie dokonać wyboru oferty, jeżeli:

·         Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

·         Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

d)  Informacje przebiegu postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej (na podstronie „zapytania ofertowe”):

http://www.szpitaljp2.krakow.pl/

e)  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

f)  W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.

g)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

 

 

 

Koordynator ze strony Szpitala w sprawie powyższego postępowania:

Justyna Bundyra

+48 12 614 24 57, j.bundyra@szpitaljp2.krakow.pl

Dział Inżynierii Klinicznej,

Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II,

ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków






Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
LI_5503_030_2022_formularz_ofertowy.docx docx 15.66 2022-08-25 11:21:00 Postępowanie
LI_5503_030_2022_formularz_ofertowy_aktualizacja.docx docx 15.59 2022-08-31 13:06:12 Postępowanie
B_LI_5503_03_2022_Wzór_umowy.pdf pdf 817.1 2022-08-25 11:21:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Myjnia - Dezynfektor - 2szt. 46 - 4 - 302 w ramach umowy łącznie 7 przeglądów 8 szt. Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Prądnicka 80
31-202, Kraków
(0)
2 Myjnia Dezynfektor do Narzędzi - 1szt. S-88 TURBO W ramach umowy 3 przeglądy 8 szt. Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Prądnicka 80
31-202, Kraków
(0)
3 Suszarka - 3 szt. S 363 E 6 szt. Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Prądnicka 80
31-202, Kraków
(0)
4 Suszarka - 1szt S 363 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Umowa - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

B_LI_5503_03_2022_Wz [...].pdf

(0)
3 Oświadczenie o autoryzacji Wykonawcy przez serwis Producenta urządzeń, tj. firmy GETINGE. - Proszę o dołączenie oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Koszt roboczogodziny - Proszę o podanie wartości brutto. (0)
5 Koszt dojazdu - Proszę o podanie wartości brutto. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 513