Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-08-2022 08:08:00 |
Składania : | 31-08-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-08-2022 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 798-619-484
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Giżycko, 23 sierpnia 2022 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Giżycku
ul.
1 Maja 14, 11-500 Giżycko
tel.:
87 7324 113; fax.: 87 428 52 41
Osoba do kontaktów:
Natalia Żadziłko – Wydział Mienia, tel.: 798-619-484
ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA
UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zgodnie
z art. 2 pkt 1 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129
t.j.) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy
Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2020.1740 t.j.)
Niniejsze
Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
Celem
Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył
najkorzystniejszą ofertę.
Przedmiot rozeznania
rynku z opcją zawarcia umowy
1.
Przedmiotem
Rozeznania jest ustalenie wartości wykonania usług w zakresie wykonywania dokumentacji technicznych – inwentaryzacji, zgodnie z
obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz aktualną wiedzą techniczną,
lokali mieszkalnych i użytkowych z piwnicami i pomieszczeniami
przynależnymi wraz rozliczeniem udziałów przypadających poszczególnym lokalom w
częściach wspólnych budynków.
2.
Obiekty,
których dotyczy zamówienie – budynki, w których zamawiającemu przysługuje
własność wyodrębnionych lub niewyodrębnionych lokali lub jeśli obowiązek
inwentaryzacji lokali stanowiących własność innych podmiotów wynika z art. Art.
2 pkt 6 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U.2021.1048
t.j.)
3.
Zamawiający
zastrzega, że przedmiot zamówienia może być ograniczony do pojedynczych lokali
w danym budynku, względnie do rozliczenia udziałów w budynku w oparciu o zainwentaryzowane
powierzchnie wszystkich lokali ustalone bezpośrednio lub w oparciu o dokumentację
udostępnioną przez Zamawiającego.
4.
Okres
trwania umowy – 12 miesięcy od daty jej zawarcia.
5.
Uszczegółowiony
zakres prac:
- wykonanie obmiarów lokali
wyodrębnionych oraz niewyodrębnionych wraz z pomieszczeniami do nich
przynależnymi oraz częściami wspólnymi, w myśl ustawy o własności lokali,
wg obowiązujących norm,
- ustalenie właścicieli lokali
oraz, w przypadku najemców lokali – użytkowników faktycznie korzystających z
pomieszczeń takich jak: komórki, spiżarnie, WC, garaże itp.
- wykonanie dokumentacji
fotograficznej wszystkich pomieszczeń oraz części wspólnych budynków w formacie
JPG, opisującej stan lokali i części wspólnych z dnia wykonania usługi,
- wykonanie rysunków/rzutów
poszczególnych kondygnacji z wyszczególnieniem lokali oraz części do nich
przynależnych,
- wykonanie części opisowej lokali
stanowiących przedmiot inwentaryzacji zgodnie z wymogami Starostwa
Powiatowego w Giżycku (obowiązek dołączenia części opisowej lokalu wraz z częścią rysunkową do wniosku o stwierdzenie
samodzielności lokalu).
6. Inwentaryzacja powinna być
wykonana przy zastosowaniu odpowiedniej normy przewidzianej dla konkretnej
kategorii obiektu budowlanego, z uwzględnieniem takich parametrów jak wiek
budynku.
7. Zamawiający nie gwarantuje
dostępności projektu budowlanego dla obiektów wskazanych do inwentaryzacji oraz
innych dokumentów o podobnym charakterze, zobowiązuje się jednak do
udostępnienia wszystkich materiałów mogących służyć polepszeniu jakości
wykonanych usług, które będą w jego posiadaniu.
8. Zadania winny by realizowane w
godzinach umożliwiających wykonania inwentaryzacji w budynkach o
niejednolitej strukturze własnościowej.
9. Usługa inwentaryzacji danego
budynku/budynków powinna być wykonana w terminie 30 dni od dnia jej
zlecenia przy pomocy środków komunikacji elektronicznej lub pisemnego
powiadomienia. Opóźnienie w wykonaniu poszczególnych usług powinno być
każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia.
10. Istotne dla stron postanowienia
zostaną wprowadzone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do niniejszego rozeznania
rynku.
11. Wykonawca zobowiązany będzie
dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu
Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500
Giżycko.
12. Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego
wyboru oferty w ramach kryteriów rozeznania rynku lub uznania, że rozeznanie
nie dało rezultatu,
b) żądania
szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie rozeznania
rynku,
c) zamknięcia
rozeznania rynku bez dokonywania wyboru oferty,
d) wyłącznej
interpretacji zapisów niniejszego rozeznania rynku.
Przygotowanie
oferty
1.
Niniejsze
rozeznanie rynku prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce
dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą
wskazaną w tytule IDW).
2.
Formularz
Ofertowy w wersji edytowalnej Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
3.
Oferta
musi zawierać wypełnione następujące dokumenty, stanowiącej załączniki do
rozeznania rynku opublikowanego za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
a.
Regulamin
(załącznik nr 1),
b.
Formularz
ofertowy (załącznik nr 2),
c.
Oświadczenie
RODO (załącznik nr 3)
d.
Oświadczenia
Wykonawcy (załącznik nr 4)
4.
Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium w
ramach niniejszego postępowania.
5.
Dopuszcza się powierzenie części lub całości
zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat udziału podwykonawców należy
zamieścić na Formularzu ofertowym.
6.
Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie
internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w
zakładce dedykowanej postępowaniu.
7. Termin
składania ofert upływa 31 sierpnia
2022 r. o godz. 10.00.
8.
Ceny
powinny być ujęte w formie ryczałtu. Zamawiający nie odpowiada za błędy
w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu
na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy wykonywaniu
usług.
9.
Wyliczenie
poszczególnych elementów powinno być ujęte kwotowo, do dwóch miejsc po
przecinku, z zastosowaniem ogólnie przyjętych zasad zaokrągleń.
10.
Oferta
musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub
wydruk komputerowy). Wszystkie kartki oferty powinny być parafowane lub
podpisane przez Wykonawcę bądź osobę (osoby) uprawnioną do występowania w jego
imieniu.
11.
Oferty
niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez podania przyczyny.
12.
Kryterium
wyboru – 100 % cena.
13.
Nie
dopuszcza się ofert wariantowych.
14.
Zapisy
umowne mogą ulec modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych
okoliczności faktycznych lub stanowiącym uszczegółowienie stosunku prawnego,
bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
Komunikaty