Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Naprawa instalacji elektrycznej w budynku Rewiru Dzielnicowych w Pakosławiu

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Department: Wydział Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 18-08-2022 08:35:00
Placing offers : 29-08-2022 11:21:18
Offers opening : 22-08-2022 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej
i terminowej na wykonanie usługi w zakresie wykonania instalacji elektrycznej części mieszkalnej w budynku Rewiru Dzielnicowych w Pakosławiu, ul. 22 Stycznia, 63-920 Pakosław .

 

 Termin wykonania zadania: 25. 09. 2022 r.


     

Zakres wykonania prac :

  1. Wymiana zabezpieczeń i tablic licznikowych mieszkania  1 i mieszkania  2 :

- tablica licznikowa – szt. 2;

- obudowa S3 – szt. 2;

- wyłącznik S301 – szt. 2;

- przewód LY 6 – m. 10;

- materiały drobne, montażowe – kpl. 1

  1.   Wymiana instalacji w mieszkaniu 1:

- obudowa S10 – szt.1:

- wyłącznik FR 1P – szt. 1;

- wyłącznik S301 – szt. 3;

- gniazdo wtykowe 2x230V, 16A, L-N-PE –szt. 9;

- łącznik jednobiegunowy – szt. 4;

- przewód YDY 3x2,5mm2 – m. 5;

- kompleksowe pomiary całej instalacji elektrycznej mieszkania 1 – kpl. 1;

- inwentaryzacja całej instalacji elektrycznej mieszkania 1 – kpl. 1;

- dokumentacja-rzut całej instalacji elektrycznej mieszkania 1 – kpl. 1;

- dokumentacja-schemat ideowy zasilania oraz rozdzielnicy elektrycznej mieszkania 1

  kpl. 1;

- dokumentacja-spis obwodów całej instalacji elektrycznej mieszkania 1 – kpl. 1

- materiały drobne, montażowe – kpl. 1;

- dostawa, montaż, uruchomienie, testy, sprawdzenia, pomiary, demontaż i utylizacja

  elementów podlegających wymianie – kpl. 1;

 

  1. Wymiana instalacji w mieszkaniu  2:

- wyłącznik FR 1P – szt. 1;

- wyłącznik 2PB –szt. 2;

- gniazdo wtykowe 2x230V, 16A, L-N-PE –szt. 10;

- gniazdo wtykowe 1x230V, 16A, L-N-PE –szt. 2;

- łącznik jednobiegunowy – szt. 5;

- przewód YDY 3x2,5mm2 – m. 50;

- kompleksowe pomiary całej instalacji elektrycznej mieszkania 2 – kpl. 1;

- inwentaryzacja całej instalacji elektrycznej mieszkania 2 – kpl. 1;

- dokumentacja-rzut całej instalacji elektrycznej mieszkania 2 – kpl. 1;

- dokumentacja-schemat ideowy zasilania oraz rozdzielnicy elektrycznej mieszkania 2

  kpl. 1;

- dokumentacja-spis obwodów całej instalacji elektrycznej mieszkania 2 – kpl. 1

      - materiały drobne, montażowe – kpl. 1;

- dostawa, montaż, uruchomienie, testy, sprawdzenia, pomiary, demontaż i utylizacja

  elementów podlegających wymianie – kpl. 1;

 

Po wykonaniu prac montażowych należy :

  1. Wykonać kompleksowe pomiary instalacji elektrycznej mieszkania 1 i 2;
  2. Wykonać inwentaryzację instalacji elektrycznych mieszkania 1 i 2;
  3. Wykonać dokumentację – rzuty instalacji elektrycznych mieszkania 1 i 2;
  4. Wykonać dokumentację – schemat ideowy zasilania oraz rozdzielnicy elektrycznej mieszkania 1 i 2;
  5. Wykonać dokumentację – spis obwodów instalacji elektrycznych mieszkania 1 i 2;
  6. Z czynności opisanych w pkt. 1-5 dostarczyć Zamawiającemu stosowne protokoły pomiarowe i dokumentację w formie papierowej w ilości egz. 1. Protokoły pomiarowe i dokumentacja jako osobne  opracowania dla mieszkania 1 i mieszkania 2;

 

Przed wykonaniem jakichkolwiek prac na obiekcie należy poinformować użytkowników mieszkań w RD Pakosław o terminie ich wykonania ( minimum 7 dni przed rozpoczęciem wykonywania prac ) oraz kreślić wpływ –uciążliwość prac ( jeżeli występuje ) dla funkcjonowania obiektu oraz użytkowników mieszkań.  




Wymagania Zamawiającego:

·         Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..

·         KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

·         O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto

·         Termin realizacji zamówienia : do 25 września 2022 r.

·         Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

·         Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres

·         Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy 

·         Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

·         Kryterium oceny najniższa cena 

·         Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

        

Telefon kontaktowy: 4777  12640



Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
doc06303020220621122644.pdf pdf 2142.79 2022-08-18 08:35:00 Proceeding

Announcements

2022-08-29 11:21 Henryka Łuczka Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane z uwagi na zmianę zakresu prac.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 1 Naprawa instalacji elektrycznej w budynku Rewiru Dzielnicowych w Pakosławiu 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 571