Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-08-2022 12:11:00 |
Składania : | 02-09-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: PCD.KE.2262.253.2022
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia
ofert na:
Przedmiot zamówienia:
Weryfikacja możliwości i przygotowanie raportu co do możliwości zakupu zdigitalizowanej
dokumentacji maszyny szyfrującej Enigma oraz Cyklometru na potrzeby
Poznańskiego Centrum Dziedzictwa.
Opis przedmiotu zamówienia:
Weryfikacja możliwości i
przygotowanie raportu co do możliwości zakupu dokumentacji określonej w pkt 1 zapytania
będącej w posiadaniu przez Archives Ministère de la Défense.
W przypadku, gdy dokumentacja
określona w w pkt 1 zapytania nie znajduje się w domenie publicznej i/lub
korzystanie z kopii dokumentacji udostępnianych przez Archives Ministère de la
Défense podlega ograniczeniom licencyjnym zweryfikowanie możliwego do
uzyskania, najszerszego zakresu praw autorskich / licencji do dokumentacji
określonej w pkt 1 od Archives Ministère
de la Défense (pól eksploatacji, zakresu czasowego i terytorialnego) oraz
możliwości ich ewentualnego przeniesienia na podmiot trzeci i przedstawienia
raportu dot. ww. informacji celem podjęcia przez Zamawiającego decyzji o
zakupie dokumentacji wskazanej w w pkt 1 zapytania wraz z uprawnieniami z
tytułu przeniesienia ewentualnych praw autorskich/licencji określonych w załączniku
nr 1 do zapytania – wzorze umowy. Wykonawca zobowiązany
jest to przedstawienia w ramach raportu wyceny uzyskanej od dysponenta praw
autorskich lub licencjodawcy oraz wyceny pozyskania elektronicznej kopii dokumentacji.
Pozostały opis przedmiotu zamówienia
obejmuje załącznik nr 1 do zapytania – wzór umowy.
1. Zakres pożądanej przez Zamawiającego dokumentacji
obejmuje:
a) Dokumentację wykonawczą polskiej
wersji maszyny szyfrującej Enigma, w tym w szczególności:
- projekty bębenków wraz z połączeniami elektrycznymi,
- projekty bloku bębenków,
- projekt ramy przenoszącej ruch z klawiatury,
- projekty klawiszy i klawiatury wraz z wszystkimi
elementami,
- projekt panelu lamp wraz z wszystkimi elementami,
- projekt łącznicy wtyczkowej z wtyczkami,
- schemat połączeń elektrycznych,
- projekt obudowy metalowej wraz z wiekiem,
- projekt obudowy drewnianej wraz z wiekiem,
- inne materiały z dokumentacji.
b) dokumentację
wykonawczą Cyklometru, w tym w szczególności:
- projekty bębenków wraz z połączeniami elektrycznymi,
- projekty łoży bębenków wraz z wszystkimi elementami,
- projekt panelu lamp i przełączników wraz z
wszystkimi elementami,
- projekt reostatu wraz z wszystkimi elementami,
- schemat połączeń elektrycznych,
- projekt obudowy.
Zamawiający zainteresowany jest pozyskaniem ww. dokumentacji wraz z prawem do
jej wykorzystania bez ograniczeń czasowych i terytorialnych na następujących
polach eksploatacji:
a) utrwalania
i zwielokrotniania materiałów (w celu wykorzystania ich w całości lub w
części), w tym do wytwarzania egzemplarzy techniką cyfrową, drukarską i
wprowadzania do pamięci komputera,
b) obrotu
egzemplarzami, na których materiały utrwalono, w tym wprowadzania do obrotu,
użyczania lub najmu,
c) rozpowszechnienia
materiałów (w celu wykorzystania ich w całości lub w części) w sposób inny niż
określono w pkt b), w tym do:
- opracowań naukowych i realizacji szeroko
pojętych celów wystawienniczych i edukacyjnych Zamawiającego
- publikowania w celach naukowych i
popularnonaukowych, promocyjnych lub komercyjnych
- udostępniania w sieci multimedialnej lub
komputerowej m.in. w ramach programu wystawienniczego i edukacyjnego oraz w Internecie
- publicznego wyświetlania, nadawania i
reemitowania filmów o charakterze dokumentacyjnym, edukacyjnym i promocyjnym
- udostępniania podmiotom trzecim do celów naukowych, oświatowych i wydawniczych
d) wykorzystania materiałów jako podstawy do budowy replik urządzeń w nich opisanych.
Wykonawca zobowiązany będzie do
pozyskania informacji o prawach autorskich lub licencjach na Poznańskie Centrum Dziedzictwa -
Instytucję Kultury Miasta Poznania, w związku z prowadzeniem statutowej
działalności obejmującej obszary: wystawiennictwo, edukację, turystykę,
działalność naukowo-badawczą, dialog i aktywizację lokalną, w tym w
szczególności do prezentowania na ekspozycji oraz w mediatece Centrum Szyfrów
Enigma w Poznaniu (https://csenigma.pl/ ) oraz do czerpania z tego tytułu korzyści przez PCD.
2. Termin realizacji zamówienia: 9.12.2022 r.
3. Kryteria oceny ofert z opisem:
cena=100%
4. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z
wykonawcami:
1)
Piotr Bojarski tel. 510 655 959 piotr.bojarski@pcd.poznan.pl
2)
Marcin Słomiński tel. 531 250 800 marcin.slominski@pcd.poznan.pl
6. Zamawiający określa termin związania
ofertą na 60 dni.
7. Zamawiający dopuszcza unieważnienie
postępowania bez podania przyczyny.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z
realizacji zamówienia w każdym momencie z powodu nieotrzymania funduszy od
Organizatora.
9. W przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
·
nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Komunikaty