Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-08-2022 15:18:00 |
Składania : | 16-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 16-08-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych
przez Zamawiającego
w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej
130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia:
Skrócona charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Obiekt podlegający
ochronie jest zlokalizowany w centrum Pruszkowa, posiada
7 kondygnacji, z czego pomieszczenia w piwnicy oraz na 7 kondygnacji (5 piętro)
są użytkowane sporadycznie. Pozostałe kondygnacje skupiają głównie pokoje
biurowe
zajmowane przez pracowników Zamawiającego i jednostki powiatowe: Powiatowy
Urząd Pracy oraz Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, a także pomieszczenia techniczne. Budynek dysponuje
pięcioma niezależnymi dwudrzwiowymi
wejściami/wyjściowymi, z czego trzema zewnętrznymi i dwoma
z wejściem/wyjściem na teren wewnętrzny nieruchomości. Teren wewnętrzny jest ogrodzony, wjazd zabezpieczają dwie metalowe bramy oraz dwa
szlabany elektromechaniczne.
Wewnątrz nieruchomości mieści się parking z przeznaczeniem na samochody służbowe.
Obiekt jest wyposażony w elektroniczny system alarmowy, telewizję przemysłową, system kontroli dostępu oraz inne zabezpieczenia techniczne.
Wyłoniony Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zamontować dodatkowe urządzenia alarmowe powiadamiające oraz wyposażyć co najmniej 2. pracowników Zamawiającego w 2. piloty napadowe.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na nieruchomości oraz w obiekcie, przed złożeniem oferty.
Szczegóły w zakresie świadczenia usługi, w tym zobowiązania stron, kary, zasady rozwiązania umowy itp., zostały opisane w załączniku nr 2 (WZÓR UMOWY) do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin realizacji zamówienia:
Ustala się termin realizacji zamówienia od 1 października 2022 roku do 31 grudnia 2023 roku.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-08-22 14:32 | Witold Dąbrowski | Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania |
2022-08-16 09:10 | Witold Dąbrowski |
Zamawiający
informuje,
iż: dopuszcza zlecenie podwykonawcy czynności w zakresie: ,,udostępnienia patrolu interwencyjnego wraz z samochodem" |
2022-08-12 12:01 | Witold Dąbrowski |
Dzień
dobry,
Szanowni Państwo Zamawiający informuje: 1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca realizował usługę osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. 2. Okres świadczenia usługi obejmuje głównie kolejny rok 2023 ( 12. miesięcy) oraz 3. miesiące w 2022 r. W związki z powyższym zdaniem, oraz z oszacowanymi przez Zamawiającego kosztami za usługę - postępowaniem prowadzonym na zasadach określonych przez Zamawiającego w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie uwzględnia waloryzacji wynagrodzenia. Wykonawca musi skalkulować ofertę, uwzględniając zmianę wynagrodzenia swoich pracowników za pracę w 2023 r. 3. Usługa będzie świadczona w określonych (roboczych ) dniach tygodnia oraz godzinach (dziennych). Na okoliczność/ wezwanie przywoławcze (drogą radiową, telefonicznie) Wykonawca wysyła mobilny patrol interwencyjny. Zamawiający ma zawartą odrębną umowę (z innym podmiotem) na działania prewencyjne w reakcji na sygnały wychodzące z elektronicznego systemu alarmowego, wówczas ten podmiot wysyła mobilną grupę interwencyjna do obiektu Zamawiającego. |
Komunikaty