Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WPR/TZ/252/ZP/29/2022 Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06 i 18 01 09

Termin:
Zamieszczenia : 04-08-2022 12:45:00
Składania : 12-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 12-08-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
odpady_postępowanie.zip zip 949.05 2022-08-04 12:45:00 Kryterium
Zmodyfikowany Załącznik nr 5 do SWZ - propozycja umowy.docx docx 629.13 2022-08-10 12:10:48 Publiczna wiadomość
Zmodyfikowany Załącznik nr 5 do SWZ - propozycja umowy.pdf pdf 411.99 2022-08-10 12:14:18 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.pdf pdf 372.49 2022-08-16 08:58:26 Publiczna wiadomość
informacja na platformę.pdf pdf 354.89 2022-08-23 13:51:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-23 13:51 Marta Korus Informacja o wyniku najkorzystniejszej oferty.

informacja na platfo [...].pdf

2022-08-16 08:58 Marta Korus Informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2022-08-12 08:19 Karina Przybyła INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający przekazuje następujące informacje:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 395 000,00 zł brutto
2022-08-10 12:14 Katarzyna Pietruszka Zmodyfikowana propozycja umowy - załącznik nr 5 do SWZ w wersji pdf

Zmodyfikowany Załącz [...].pdf

2022-08-10 12:10 Katarzyna Pietruszka Odpowiedzi na pytania
Pytanie nr 1:
Prosimy o dodanie zapisu do umowy:
„Zamawiający deklaruje maksymalną miesięczną masę przekazywanych odpadów w ilości 2720 kg w skali miesiąca (+/- 10%) co daje maksymalnie 696 kg tygodniowo (+/- 10%). Dodatkowe kg ponad deklarowaną ilość mogą być odebrane po wcześniejszym uzgodnieniu i za zgodą Wykonawcy wraz z możliwością odmowy odbioru bez konsekwencji naliczania kar.”

Praca instalacji wymaga precyzyjnego określenia dostaw odpadów wynikający z możliwości technicznych instalacji. Dodatkowo wskazujemy, że ograniczenie maksymalnej ilości przekazywanych odpadów jest niezbędna do prawidłowego zaplanowania logistyki odbiorów i wykorzystania właściwych, zdatnych do realizacji usług środków transportujących.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę specyfikacji. Jak wskazano specyfika działalności, jaki również obecnie panująca sytuacja epidemiczna powodują, że nie jest możliwym precyzyjne określenie ilości odpadów. Ponadto Zamawiający w żadnym wypadku nie dopuszcza konieczności uzyskania zgody wykonawcy na wykonanie odbioru odpadów.

Pytanie nr 2:
Zamawiający we wzorze umowy §9 ust. 2 pkt. 2 pisze:
„Z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 15 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1.”

Wnosimy o przyjęcie modyfikacji:

„Z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10 % niezrealizowanego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1.”

Odpowiedz:
Zamawiający nie wyrażą zgody na zmianę. Zaproponowane rozwiązanie mieści się w granicach prawa, nadto było stosowane w dotychczasowej praktyce Zamawiającego, a przepisy w tej materii nie uległy od tego czasu zmianie.

Pytanie nr 3:
Zamawiający we wzorze umowy §2 ust. 7 pisze:
„Zamawiający będzie gromadził odpady wyłącznie w workach czerwonych o poj. 120 l dostarczonych przez Wykonawcę. Odpady stanowiące ostre narzędzia lub inne podobne przedmioty, Zamawiający będzie gromadził dodatkowo wyłącznie w pojemnikach plastikowych.”

Prosimy o doprecyzowanie informacji dotyczącej:
- wymaganej ilości worków 120l;
- czy Zamawiający będzie wymagał dostarczenia pojemników do gromadzenia odpadów przez Wykonawcę? Jeśli tak to prosimy o podanie ilości, pojemności oraz koloru wymaganych pojemników plastikowych;
- informacji dotyczącej częstotliwości składanych zamówień (np. miesięczne, kwartalnie?)
- czy zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw gwarantowanych opakowań w jedno miejsce np. siedziba Zamawiającego?

Odpowiedz:
Zamawiający dopuszcza dostarczenie worków do siedziby zamawiającego w ilości 6200 dla koloru czerwonego, 600 dla koloru żółtego i 600 dla koloru niebieskiego co 3 miesiące, pierwsza dostawa musi być dokonana w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Plastikowe pojemniki do gromadzenia odpadów, Zamawiający zapewnia w własnym zakresie. Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany w §2 ust. 7 załącznika nr 5 do SWZ i nadaje mu brzmienie:
7. Zamawiający będzie gromadził odpady wyłącznie w workach czerwonych, żółtych i niebieskich zgodnie z ich przeznaczeniem o poj. 120 l dostarczanych przez Wykonawcę. Odpady stanowiące ostre narzędzia lub inne podobne przedmioty, Zamawiający będzie gromadził dodatkowo wyłącznie w pojemnikach plastikowych, zapewnionych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał worki do siedziby Zamawiającego co trzy miesiące w ilości 6200 dla koloru czerwonego, 600 dla koloru żółtego i 600 dla koloru niebieskiego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym pierwsza dostawa nastąpi nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy.

Pytanie nr 4:
Prosimy o dodanie zapisu do umowy:

„Wykonawcy przysługuje prawo do tymczasowego max. 14 dniowego zmniejszenia ilości kg odbieranych odpadów medycznych bez konsekwencji naliczenia kar w przypadku braku możliwości dalszego ich unieszkodliwiania (np. z powodu awarii bądź postoju instalacji do termicznego przekształcania odpadów) o czym wykonawca poinformuje na piśmie zamawiającego.”

Odpowiedz:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę. Charakter działalności Zamawiającego nie pozwala mu na zmniejszenie ilości odbieranych odpadów, tzn. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć, czy w wymienionym 14-dniowym czasie będzie w stanie zmniejszyć ilość produkowanych odpadów bez uszczerbku dla świadczonych usług z zakresu zdrowia publicznego.

Pytanie nr 5:
Prosimy o dodanie zapisu do umowy:

„Wykonawcy przysługuje prawo do wstrzymania się ze świadczeniem usług objętych umową bez konsekwencji naliczenia kar, w przypadku jeżeli Zamawiający opóźnia się uregulowaniem płatności faktur VAT o co najmniej 60 dni, do czasu uregulowania płatności przez Zamawiającego”.

Odpowiedz:
Zamawiający dokonuje zmiany w §5 załącznika nr 5 do SWZ poprzez dodanie ust. 10 o treści:
10. Wykonawcy przysługuje prawo do wstrzymania się ze świadczeniem usług objętych umową bez konsekwencji naliczania kar, w przypadku jeżeli Zamawiający opóźnia się uregulowaniem płatności faktur VAT o co najmniej 60 dni, do czasu uregulowania należności przez Zamawiającego

Pytanie nr 6:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na integrację oraz udostępnienie API celem przygotowania po stronie Wykonawcy dokumentów Kart Przekazania Odpadu w systemie BDO?

Odpowiedz:
Zamawiający wyrazi zgodę na integrację oraz udostępnienie API celem przygotowania po stronie Wykonawcy dokumentów Kart Przekazania Odpadu w systemie BDO. W tym celu Zamawiający dokonuje zmiany w §2 załącznika nr 5 do SWZ poprzez dodanie ust. 13 o treści:
13. Zamawiający wyraża zgodę na integrację oraz udostępnienie API celem przygotowania po stronie Wykonawcy dokumentów Kart Przekazania Odpadu w systemie BDO. Zamawiający może odwołać w. w. zgodę w każdym czasie.

Zmodyfikowany Załącz [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

odpady_postępowanie. [...].zip

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 366