Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-08-2022 12:45:00 |
Składania : | 12-08-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-08-2022 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-08-23 13:51 | Marta Korus | Informacja o wyniku najkorzystniejszej oferty. |
2022-08-16 08:58 | Marta Korus | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-08-12 08:19 | Karina Przybyła |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKĄ
ZAMAWIAJĄCY
ZAMIERZA
PRZEZNACZYĆ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający przekazuje następujące informacje: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 395 000,00 zł brutto |
2022-08-10 12:14 | Katarzyna Pietruszka | Zmodyfikowana propozycja umowy - załącznik nr 5 do SWZ w wersji pdf |
2022-08-10 12:10 | Katarzyna Pietruszka |
Odpowiedzi
na
pytania Pytanie nr 1: Prosimy o dodanie zapisu do umowy: „Zamawiający deklaruje maksymalną miesięczną masę przekazywanych odpadów w ilości 2720 kg w skali miesiąca (+/- 10%) co daje maksymalnie 696 kg tygodniowo (+/- 10%). Dodatkowe kg ponad deklarowaną ilość mogą być odebrane po wcześniejszym uzgodnieniu i za zgodą Wykonawcy wraz z możliwością odmowy odbioru bez konsekwencji naliczania kar.” Praca instalacji wymaga precyzyjnego określenia dostaw odpadów wynikający z możliwości technicznych instalacji. Dodatkowo wskazujemy, że ograniczenie maksymalnej ilości przekazywanych odpadów jest niezbędna do prawidłowego zaplanowania logistyki odbiorów i wykorzystania właściwych, zdatnych do realizacji usług środków transportujących. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę specyfikacji. Jak wskazano specyfika działalności, jaki również obecnie panująca sytuacja epidemiczna powodują, że nie jest możliwym precyzyjne określenie ilości odpadów. Ponadto Zamawiający w żadnym wypadku nie dopuszcza konieczności uzyskania zgody wykonawcy na wykonanie odbioru odpadów. Pytanie nr 2: Zamawiający we wzorze umowy §9 ust. 2 pkt. 2 pisze: „Z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 15 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1.” Wnosimy o przyjęcie modyfikacji: „Z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10 % niezrealizowanego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1.” Odpowiedz: Zamawiający nie wyrażą zgody na zmianę. Zaproponowane rozwiązanie mieści się w granicach prawa, nadto było stosowane w dotychczasowej praktyce Zamawiającego, a przepisy w tej materii nie uległy od tego czasu zmianie. Pytanie nr 3: Zamawiający we wzorze umowy §2 ust. 7 pisze: „Zamawiający będzie gromadził odpady wyłącznie w workach czerwonych o poj. 120 l dostarczonych przez Wykonawcę. Odpady stanowiące ostre narzędzia lub inne podobne przedmioty, Zamawiający będzie gromadził dodatkowo wyłącznie w pojemnikach plastikowych.” Prosimy o doprecyzowanie informacji dotyczącej: - wymaganej ilości worków 120l; - czy Zamawiający będzie wymagał dostarczenia pojemników do gromadzenia odpadów przez Wykonawcę? Jeśli tak to prosimy o podanie ilości, pojemności oraz koloru wymaganych pojemników plastikowych; - informacji dotyczącej częstotliwości składanych zamówień (np. miesięczne, kwartalnie?) - czy zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw gwarantowanych opakowań w jedno miejsce np. siedziba Zamawiającego? Odpowiedz: Zamawiający dopuszcza dostarczenie worków do siedziby zamawiającego w ilości 6200 dla koloru czerwonego, 600 dla koloru żółtego i 600 dla koloru niebieskiego co 3 miesiące, pierwsza dostawa musi być dokonana w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Plastikowe pojemniki do gromadzenia odpadów, Zamawiający zapewnia w własnym zakresie. Jednocześnie Zamawiający dokonuje zmiany w §2 ust. 7 załącznika nr 5 do SWZ i nadaje mu brzmienie: 7. Zamawiający będzie gromadził odpady wyłącznie w workach czerwonych, żółtych i niebieskich zgodnie z ich przeznaczeniem o poj. 120 l dostarczanych przez Wykonawcę. Odpady stanowiące ostre narzędzia lub inne podobne przedmioty, Zamawiający będzie gromadził dodatkowo wyłącznie w pojemnikach plastikowych, zapewnionych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał worki do siedziby Zamawiającego co trzy miesiące w ilości 6200 dla koloru czerwonego, 600 dla koloru żółtego i 600 dla koloru niebieskiego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym pierwsza dostawa nastąpi nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy. Pytanie nr 4: Prosimy o dodanie zapisu do umowy: „Wykonawcy przysługuje prawo do tymczasowego max. 14 dniowego zmniejszenia ilości kg odbieranych odpadów medycznych bez konsekwencji naliczenia kar w przypadku braku możliwości dalszego ich unieszkodliwiania (np. z powodu awarii bądź postoju instalacji do termicznego przekształcania odpadów) o czym wykonawca poinformuje na piśmie zamawiającego.” Odpowiedz: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę. Charakter działalności Zamawiającego nie pozwala mu na zmniejszenie ilości odbieranych odpadów, tzn. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć, czy w wymienionym 14-dniowym czasie będzie w stanie zmniejszyć ilość produkowanych odpadów bez uszczerbku dla świadczonych usług z zakresu zdrowia publicznego. Pytanie nr 5: Prosimy o dodanie zapisu do umowy: „Wykonawcy przysługuje prawo do wstrzymania się ze świadczeniem usług objętych umową bez konsekwencji naliczenia kar, w przypadku jeżeli Zamawiający opóźnia się uregulowaniem płatności faktur VAT o co najmniej 60 dni, do czasu uregulowania płatności przez Zamawiającego”. Odpowiedz: Zamawiający dokonuje zmiany w §5 załącznika nr 5 do SWZ poprzez dodanie ust. 10 o treści: 10. Wykonawcy przysługuje prawo do wstrzymania się ze świadczeniem usług objętych umową bez konsekwencji naliczania kar, w przypadku jeżeli Zamawiający opóźnia się uregulowaniem płatności faktur VAT o co najmniej 60 dni, do czasu uregulowania należności przez Zamawiającego Pytanie nr 6: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na integrację oraz udostępnienie API celem przygotowania po stronie Wykonawcy dokumentów Kart Przekazania Odpadu w systemie BDO? Odpowiedz: Zamawiający wyrazi zgodę na integrację oraz udostępnienie API celem przygotowania po stronie Wykonawcy dokumentów Kart Przekazania Odpadu w systemie BDO. W tym celu Zamawiający dokonuje zmiany w §2 załącznika nr 5 do SWZ poprzez dodanie ust. 13 o treści: 13. Zamawiający wyraża zgodę na integrację oraz udostępnienie API celem przygotowania po stronie Wykonawcy dokumentów Kart Przekazania Odpadu w systemie BDO. Zamawiający może odwołać w. w. zgodę w każdym czasie. |
Komunikaty