Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.46.2022 Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania budynku na internat przy ul. Polanka 9 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2022 15:18:00
Składania : 09-08-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.46.2022 z dnia 02.08.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021, poz.1129 j.t.)



1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.

Zadanie Miasta Bydgoszczy – „Projekty i koncepcje pod przyszłe inwestycje” – adaptacja i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Polanka 9 na internat.


2. Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

1) inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku, wykonanej na podstawie wizji w terenie i aktualnych pomiarów z natury, jego instalacji i urządzeń – wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz.,

2) ekspertyzy techniczno-budowlanej w zakresie możliwości zmiany sposobu użytkowania oraz przystosowania budynku Centrum Pomocy dla Bezdomnych Matek z dziećmi na budynek internatu, dotyczącej stanu technicznego budynku zawierającą oprócz oceny, opis stanu technicznego konstrukcji, w tym stropów, ścian, fundamentów; oceny stanu technicznego istniejących instalacji oraz przyłączy, w tym wodno-kanalizacyjnych, popartych przeprowadzeniem inspekcji rurociągów przy użyciu kamer (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF; do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),

3) ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dla planowanej adaptacji i zmiany sposobu użytkowania budynku Centrum Pomocy dla Bezdomnych Matek z dziećmi na budynek internatu, uzgodnionej z Kujawsko-Pomorskim Komendantem Straży Pożarnej (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF; do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),

4) koncepcji adaptacji i zmiany sposobu użytkowania budynku Centrum Pomocy dla Bezdomnych Matek z dziećmi na budynek internatu,


zlokalizowanego przy ul. Polanka 9 w Bydgoszczy – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń  w specjalności:

- architektonicznej,

- konstrukcyjno-budowlanej,

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

oraz uprawnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych i rzeczoznawcy ds. higieniczno-sanitarnych,

3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedna ekspertyza budowlana oceny stanu technicznego budynku oraz co najmniej jedna ekspertyza techniczna bezpieczeństwa pożarowego budynku o powierzchni użytkowej min. 1.500 m2, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonane w ciągu ostatnich 3 lat.


4. Załączniki do zapytania:

1) mapa zasadnicza,

2) wzór umowy,

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),

5) założenia funkcjonalno-projektowe, planowany zakres prac  (przygotowane przez XI Liceum Ogólnokształcące im. Bydgoskich Olimpijczyków Mistrzostwa Sportowego),

6) tabela pn. Podział ceny na składniki.


Wyłonionemu wykonawcy zostanie udostępniona:

archiwalna dokumentacja opracowana na potrzeby zadania pn. „Przebudowa, termomodernizacja i rozbudowa budynku o dodatkowe schody zewnętrzne, remont odtworzeniowy i budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej na potrzeby prowadzenia Centrum Pomocy dla Bezdomnych” z listopada 2018 r., na którą uzyskano pozwolenie na budowę oraz dokumentacja powykonawcza w zakresie wykonanych robót.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:


6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy

i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: - 4 miesiące od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami

(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):


1) Bernadeta Bała – Główny Specjalista WIM, tel. 52 58 58 149 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

2) Anna Ambroziak-Nadolska - Główny Specjalista WIM, tel. 52 58 59 251 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

3) Marcin Janas – Główny Specjalista WIM, tel. 52 58 58 698 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

4) Główny Specjalista WIM (koordynator) Lubomiła Pietkun – tel. (52) 58 59 437.


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 09.08.2022r. o godz. 9:00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:


1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum po1 zamówieniu) opisanych w pkt. 3.3,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

3) podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych,

4)  potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

5)  oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2),

6) Wypełniony załącznik pn. Podział ceny na składniki.


Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-6 załączników nie będą rozpatrywane.       


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został

4) wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”



Bydgoszcz, dnia 02.08.2022r. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
mapa zasadnicza.pdf pdf 304.89 2022-08-02 15:18:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie) .pdf pdf 282.97 2022-08-02 15:18:00 Postępowanie
PCNS Polanka 9.pdf pdf 432.62 2022-08-02 15:18:00 Postępowanie
zał. 3 - rodo.pdf pdf 195.83 2022-08-02 15:18:00 Postępowanie
zał. 4 - WWU- wykaz wykonanych usług.doc doc 67.5 2022-08-02 15:18:00 Postępowanie
zał. 5 - założenia funkcjonalno-użytkowe.pdf pdf 394.7 2022-08-02 15:18:00 Postępowanie
zał. 2 wzór umowy.pdf pdf 541.95 2022-08-02 15:18:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 28.64 2022-08-11 14:37:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-11 14:37 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania budynku na internat przy ul. Polanka 9 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Warunek obowiązkowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 miesiące od daty zawarcia umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 457