Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-08-2022 15:18:00 |
Składania : | 09-08-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.46.2022 z dnia 02.08.2022r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021, poz.1129 j.t.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Zadanie Miasta Bydgoszczy – „Projekty i koncepcje pod przyszłe inwestycje” – adaptacja i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Polanka 9 na internat.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku, wykonanej na podstawie wizji w terenie i aktualnych pomiarów z natury, jego instalacji i urządzeń – wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz.,
2) ekspertyzy techniczno-budowlanej w zakresie możliwości zmiany sposobu użytkowania oraz przystosowania budynku Centrum Pomocy dla Bezdomnych Matek z dziećmi na budynek internatu, dotyczącej stanu technicznego budynku zawierającą oprócz oceny, opis stanu technicznego konstrukcji, w tym stropów, ścian, fundamentów; oceny stanu technicznego istniejących instalacji oraz przyłączy, w tym wodno-kanalizacyjnych, popartych przeprowadzeniem inspekcji rurociągów przy użyciu kamer (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF; do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
3) ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dla planowanej adaptacji i zmiany sposobu użytkowania budynku Centrum Pomocy dla Bezdomnych Matek z dziećmi na budynek internatu, uzgodnionej z Kujawsko-Pomorskim Komendantem Straży Pożarnej (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF; do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
4) koncepcji adaptacji i zmiany sposobu użytkowania budynku Centrum Pomocy dla Bezdomnych Matek z dziećmi na budynek internatu,
zlokalizowanego przy ul. Polanka 9 w Bydgoszczy – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
oraz uprawnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych i rzeczoznawcy ds. higieniczno-sanitarnych,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedna ekspertyza budowlana oceny stanu technicznego budynku oraz co najmniej jedna ekspertyza techniczna bezpieczeństwa pożarowego budynku o powierzchni użytkowej min. 1.500 m2, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonane w ciągu ostatnich 3 lat.
4. Załączniki do zapytania:
1) mapa zasadnicza,
2) wzór umowy,
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),
5) założenia funkcjonalno-projektowe, planowany zakres prac (przygotowane przez XI Liceum Ogólnokształcące im. Bydgoskich Olimpijczyków Mistrzostwa Sportowego),
6) tabela pn. Podział ceny na składniki.
Wyłonionemu wykonawcy zostanie udostępniona:
archiwalna dokumentacja opracowana na potrzeby zadania pn. „Przebudowa, termomodernizacja i rozbudowa budynku o dodatkowe schody zewnętrzne, remont odtworzeniowy i budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej na potrzeby prowadzenia Centrum Pomocy dla Bezdomnych” z listopada 2018 r., na którą uzyskano pozwolenie na budowę oraz dokumentacja powykonawcza w zakresie wykonanych robót.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy
i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 4 miesiące od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami
(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
1) Bernadeta Bała – Główny Specjalista WIM, tel. 52 58 58 149 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2) Anna Ambroziak-Nadolska - Główny Specjalista WIM, tel. 52 58 59 251 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) Marcin Janas – Główny Specjalista WIM, tel. 52 58 58 698 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
4) Główny Specjalista WIM (koordynator) Lubomiła Pietkun – tel. (52) 58 59 437.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 09.08.2022r. o godz. 9:00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum po1 zamówieniu) opisanych w pkt. 3.3,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
3) podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych,
4) potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),
5) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2),
6) Wypełniony załącznik pn. Podział ceny na składniki.
Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-6 załączników nie będą rozpatrywane.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został
4) wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
Bydgoszcz, dnia 02.08.2022r.
2022-08-11 14:37 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty