Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2022 14:37:00 |
Składania : | 05-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 05-08-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapytanie ofertowe
Nr
WOA-IV.271.6.5.2022
Miasto Bydgoszcz składa zapytanie ofertowe, dotyczące
wykonania prac, polegających na cząstkowym remoncie nawierzchni bitumicznej na
drodze wewnętrznej oraz chodniku wewnętrznym Urzędu Miasta Bydgoszczy, przy
ulicy Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy. Z uwagi na znaczny stopień zniszczenia
nawierzchni oraz brak dokumentacji technicznej, co do rodzaju nawierzchni oraz
jej podbudowy, do wykonania wyceny Inwestor przyjął wskazane poniżej kryteria:
I.
Na
drodze wewnętrznej, należy wykonać następujące czynności:
1.
W
bramie wjazdowej:
1)
Demontaż
starego odwodnienia liniowego,
2)
Demontaż
przyległej do odwodnienia kostki brukowej od strony drogi publicznej do osi
bramy, a od strony drogi wewnętrznej do końca,
3)
Wykucie
podbudowy betonowej do głębokości 40cm,
4)
Osadzenie
nowego odwodnienia liniowego typu D 400 szerokości 250mm lub większe
i głębokości 200mm długości 1000mm, na podbudowie betonowej zgodne z wymogami
producenta odwodnienia. Odwodnienie należy wykonać długości 500cm i zakończyć studzienką betonową systemu
odwodnienia liniowego z odpływem bocznym,
5)
Montaż
dwóch rur Arota średnicy 40-50mm na głębokości minimum 30 pod poziomem
nawierzchni.
6)
Wykończenie
nawierzchni kostką brukową o nośności D400 na podbudowie betonowej, od strony
drogi publicznej do osi bramy, a od strony drogi wewnętrznej na długości do
50cm.
2.
Na
drodze wewnętrznej:
1)
Frezowanie
nawierzchni bitumicznej, frezarką wąską do 50 cm szerokości, powierzchni do
100m2,
2)
Regulacja
studzienek wod-kan i teleinformatycznych w ilości do 4 szt.,
3)
Wywóz
powstałych po pracach odpadów budowlanych,
4)
Wykonanie
uzupełniającej podbudowy drogi z kruszywa twardego w ilości do 25m2,
5)
Wykonanie
nowej nawierzchni bitumicznej grubości 8cm na powierzchni do 100m2,
6)
Uszczelnienie
dylatacji między nową a starą nawierzchnią,
7)
Skropienie
nawierzchni bitumicznej.
II.
Na
chodniku wewnętrznym przenikającym się z drogą wewnętrzną którego nawierzchnię
stanowi masa bitumiczna, należy wykonać następujące czynności:
1.
W
części pieszej:
1)
Cięcie
nawierzchni bitumicznej na odcinku do 60mb,
2)
Frezowanie
nawierzchni bitumicznej, frezarką wąską do 50 cm szerokości, powierzchni do 40m2,
3)
Wywóz
powstałych po pracach odpadów budowlanych,
4)
Wykonanie
uzupełniającej podbudowy drogi z kruszywa twardego w ilości do 12m2,
5)
Wykonanie
nowej nawierzchni bitumicznej grubości 6cm na powierzchni do 40m2,
6)
Uszczelnienie
dylatacji między nową a starą nawierzchnią,
7)
Skropienie
nawierzchni bitumicznej.
2.
W
części pieszo-drogi wewnętrznej:
1)
Cięcie
nawierzchni bitumicznej na odcinku do 60mb,
2)
Frezowanie
nawierzchni bitumicznej, frezarką wąską do 50 cm szerokości, powierzchni do 45m2,
3)
Wywóz
powstałych po pracach odpadów budowlanych,
4)
Wykonanie
uzupełniającej podbudowy drogi z kruszywa twardego w ilości do 12m2,
5)
Wykonanie
nowej nawierzchni bitumicznej grubości 8cm na powierzchni do 45m2,
6)
Uszczelnienie
dylatacji między nową a starą nawierzchnią,
7)
Skropienie
nawierzchni bitumicznej.
III.
W
przejeździe pod łącznikiem budynków A, B i C stanowiącym kontynuację drogi
wewnętrznej, należy wykonać następujące czynności:
1.
W
przejeździe którego nawierzchnię stanowi masa bitumiczna jak i beton:
1)
Demontaż
starego odwodnienia liniowego,
2)
Demontaż
przyległej do odwodnienia nawierzchni na długości 0,6m przed i 0,6m za
odwodnieniem na całej szerokości drogi tj, 5mb,
3)
Wykucie
podbudowy betonowej do głębokości 40cm,
4)
Osadzenie
nowego odwodnienia liniowego typu D 400 szerokości 250mm lub większe
i głębokości 200mm długości 1000mm, na podbudowie betonowej zgodne z wymogami
producenta odwodnienia. Odwodnienie należy wykonać na długości 500cm i zakończyć studzienką betonową systemu
odwodnienia liniowego z odpływem bocznym,
Powyższe
prace należy prowadzić w sposób umożliwiający przemieszczanie się pieszych. Na
terenie objętym pracami znajduje się miejsce składowania pojemników na
odpady-śmieci, które to wywożone są codziennie. Z uwagi na powyższe, w terminie
realizacji prac uniemożliwiających wjazd pojazdów odbiorcy odpadów na teren
UMB, wykonawca prac drogowych, przestawi kontenery na odpady w miejsce wskazane
przez inwestora i zabezpieczy je ogrodzeniem tymczasowym.
W celu dokonania obmiaru możliwa jest wizja lokalna w
dniu 02 sierpnia 2022r., po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z
przedstawicielem zamawiającego Pawłem Zalewskim pod numerem 790-428-432.
Oferty należy składać na załączonym do zapytania
ofertowego formularzu stanowiącym załącznik nr 1.
Oferent
może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą wszystkie niezbędne prace i materiały
konieczne do wykonania całego opisanego powyżej zadania.
Zamawiający
nie dopuszcza rozszerzenia zadania w trakcie jego realizacji.
Zamawiający zastrzega sobie
możliwość wezwania do złożenia ofert dodatkowych w przypadku, gdy
złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie.
Wykluczeniu z niniejszego
postępowania podlegają wykonawcy, o których mowa w
art.7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.- o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (
Dz.U. z 2022r. poz. 835).
Zamawiający zastrzega możliwość
unieważnienia postępowania.
Do
oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Odpowiedzi
na zapytanie ofertowe należy złożyć na formularzu ofertowym za pomocą platformy zakupowej OpenNexus
do dnia 05.08.2022r. do godz. 1200.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty