Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00281681/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 9 w Mikołowie w roku szkolnym 2022/2023. (TP/1/2022/P9)

Zamówienia P9
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Przedszkole nr 9 im. Królewny Śnieżki w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2022 12:40:00
Składania : 05-08-2022 10:00:00
Otwarcia : 05-08-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Zamawiający:

Przedszkole nr 9 w Mikołowie

ul. Karola Miarki 7

43-190 Mikołów

NIP:635-177-23-75

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2022_P9 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 326.5 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 SWZ-sig.pdf pdf 460.86 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 31.87 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 26.32 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 30.27 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 38.22 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 28.34 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 51.34 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.72 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 32.3 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 26.47 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 26.71 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 26.85 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 363.91 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 408.38 2022-07-28 12:40:00 Postępowanie
TP_1_2022_P9 Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 282.64 2022-08-05 11:46:58 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_P9 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 441.13 2022-08-26 14:00:12 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_P9 Informacja o unieważnieniu cz. 6 na stronę-sig.pdf pdf 392 2022-09-05 12:47:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-05 12:47 Patrycja Godlewska Informacja o unieważnieniu cz. 6.

TP_1_2022_P9 Informa [...].pdf

2022-08-26 14:00 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2022_P9 Informa [...].pdf

2022-08-05 11:46 Patrycja Godlewska Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2022_P9 Informa [...].pdf

2022-08-05 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 205 241,95 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 48 465,00 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 15 529,80 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 28 030,00 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 47 595,00 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 10 067,50 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 27 701,65 zł brutto
Część 7: JAJA: 6300,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 13 691,00 zł brutto
Część 9: RYBY: 6 732,00 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 1130,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 451