Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 28-07-2022 15:18:00 |
Placing offers : | 04-08-2022 11:00:00 |
Offers opening : | 04-08-2022 11:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa okładek z logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1. 3. Termin realizacji zamówienia: do 7 dni roboczych od akceptacji projektu. 4. Oceniane kryteria i ich ranga: cena brutto (z podatkiem VAT) - 100%.
5. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia, że oferowana okładka odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, dostarczy jedną sztukę (bez logotypów) w terminie 5 dni roboczych od ogłoszenia na stronie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. W przypadku niezłożenia próbki – oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający ma prawo wybrać następną ofertę. Próbka jest zwracana na wniosek Wykonawcy.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta: 1) odpowiada wszystkim wymaganiom stawianym w Zaproszeniu, 2) została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 845 62 09.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-08-23 15:25 | Zamówienia Publiczne | Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia ze względu na zmianę zapotrzebowania oraz opisu przedmiotu zamówienia. |
Announcements