Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa wyrobów/sprzętu medycznego.

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2022 14:56:00
Składania : 08-08-2022 10:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102, zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zakupu wyrobów medycznych/sprzętu medycznego zawartego w pakietach 1,2,3,4,5,6.

Opis przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. 2. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa na podstawie zamówienia - pakiet 1,2; umowy- pakiet 3,4,5,6 (wzór umowy zostanie przedstawiony do akceptacji po wyborze oferty najkorzystniejszej).


3. Opis przedmiotu zapytania zawarty został w pakietach 1,2,3,4,5,6. Nie jest wymagane składanie ofert na wszystkie pakiety.


4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

- wypełniony plik Excel danego pakietu na który będzie składana oferta

- dla pakietów 3,4,5,6 opisu technicznego, zdjęć wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymogów zawartych w opisie pakietów 3,4,5,6

- dla pakietów 1,2 proszę o wpisanie dat ważności posiadanych partii. Minimalny termin ważności elektrod z pakietu nr 1 - 2 lata.


5. Towar zawarty w pakietach nr 3,4,5,6 powinien posiadać min. 24 miesięczną gwarancję.

6. Rozliczenie zadania na podstawie faktury VAT – płatnej przelewem w ciągu 30 dni. 7. Dostawa winna odbywać się w nieprzekraczalnym terminie maksymalnie do 30 dni liczonych od dnia wpłynięcia zamówienia. Proszę w warunkach formalnych o wpisanie ilości dni potrzebną na zrealizowanie zamówienia (maksymalnie 30 dni) 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej są przetwarzane przez 2 WOG, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, w celu umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz w celu podejmowania kontaktu z adresatami, dokumentowania ustaleń dokonywanych z osobami, z którymi prowadzona jest korespondencja, przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej, ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń. Osobom, których dane osobowe dotyczą, przysługują prawa wynikające z RODO, w szczególności prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych , a także złożenia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji na www.2wog.wp.mil.pl



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 656 253  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja techniczna pompy dwustrzykawkowej AP24+.docx docx 19.85 2022-07-27 14:56:00 Postępowanie
PAKIET 1.xlsx xlsx 13.29 2022-07-27 14:56:00 Przedmiot zamówienia
PAKIET 2.xlsx xlsx 13.17 2022-07-27 14:56:00 Przedmiot zamówienia
PAKIET 3.xlsx xlsx 13.62 2022-07-27 14:56:00 Przedmiot zamówienia
PAKIET 4.xlsx xlsx 13.9 2022-07-27 14:56:00 Przedmiot zamówienia
PAKIET 5.xlsx xlsx 13.57 2022-07-27 14:56:00 Przedmiot zamówienia
PAKIET 6.xlsx xlsx 13.14 2022-07-27 14:56:00 Przedmiot zamówienia
Specyfikacja techniczna pompy dwustrzykawkowej AP24+.docx docx 19.85 2022-07-27 14:56:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2022-08-24 14:14 Wydział Medyczny W wyniku zakończonego zapytania ofertowego dot. Dostawa wyrobów/sprzętu medycznego oraz dokonanej oceny nadesłanych ofert, wybrano poniższe oferty:
1. SISMED Sp. z o.o. ul. Kolumny 226/1, 93-613 Łódź, wartość brutto oferty 196,56 zł- PAKIET 2
2. ULTRA-VIOL Sp. j. ul. Stępowizna 34, 95-100 Zgierz- wartość brutto oferty 3 136,50 zł- PAKIET 5
3. BOXMET MEDICAL Sp. z o.o. Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, wartość brutto oferty 1 077,84 zł- PAKIET 1
4. BOXMET MEDICAL Sp. z o.o. Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, wartość brutto oferty 10 368,00 zł- PAKIET 4
5. ASCOR MED. Sp. z o.o. ul. Syta 177, 02-987 Warszawa, wartość brutto oferty 8 640,00 zł- PAKIET 6

PAKIET NR 3 - Oferta przekracza środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zadania.
2022-08-04 12:59 Wydział Medyczny Zamawiający wydłuża termin składania ofert w zapytaniu ofertowym dot. Dostawy wyrobów/sprzętów medycznych do dnia 08.08.2022 r. do godz.: 10:30
2022-07-29 07:39 Wydział Medyczny Zamawiający wydłuża termin składania ofert w zapytaniu ofertowym dot. Dostawy wyrobów/sprzętów medycznych do dnia 05.08.2022 r. do godz.: 9:00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 PAKIET 1 Elektrody defibrylacyjne do defibrylatora HERART SAVE AED-M PRIMEDIC

PAKIET 1.xlsx

1 dostawa - (0)
2 PAKIET 2 Wyroby medyczne

PAKIET 2.xlsx

1 dostawa - (0)
3 PAKIET 3 Nosze transportowe Z UCHWYTAMI MONTAŻOWYMI DO PODŁOŻA

PAKIET 3.xlsx

1 dostawa - (0)
4 PAKIET 4 Nosze TALON II 90C

PAKIET 4.xlsx

1 dostawa - (0)
5 PAKIET 5 Lampa bakteriobójcza NBVE 60/30 PL

PAKIET 5.xlsx

1 dostawa - (0)
6 PAKIET 6 Pompa dwustrzykawkowa AP24+

PAKIET 6.xlsx

Specyfikacja technic [...].docx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę o wpisanie ilości dni , maksymalnie dopuszczalne 30 dni. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 GWARANCJA DOTYCZY PAKIETÓW 3,4,5,6 - Towar posiada ...... miesięczną gwarancję (MINIMUM WYMAGANE 24 MIESIĄCE). Proszę wpisać ilość miesięcy w odniesieniu do danego pakietu na który jest składana oferta (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 666