Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00266045/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2022/2023. (TP/2/2022/P10)

Zamówienia P10
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Przedszkole nr 10 im Fiołkowej Góry w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 19-07-2022 12:45:00
Składania : 27-07-2022 09:00:00
Otwarcia : 27-07-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).


Zamawiający:

Przedszkole nr 10 w Mikołowie

ul. Grudniowa 1B

43-195 Mikołów

NIP: 635-183-21-95


dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_2_2022_P10 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 325.99 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 SWZ-sig.pdf pdf 870.75 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 36.68 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 29.98 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 38.58 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 48.57 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 32.39 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 65.68 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 28.22 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 38.54 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 30.84 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 29.42 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 29.67 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 752.76 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 728.9 2022-07-19 12:45:00 Postępowanie
TP_2_2022_P10 Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 381.01 2022-07-27 12:13:37 Publiczna wiadomość
TP_2_2022_P10 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 986.37 2022-08-26 15:03:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-26 15:03 Anna Kwiatkowska Informacja o wyborze oferty.

TP_2_2022_P10 Inform [...].pdf

2022-07-27 12:13 Anna Kwiatkowska Informacja z otwarcia ofert.

TP_2_2022_P10 Inform [...].pdf

2022-07-27 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 310 950,61 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 68 412,76 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 20 114,80 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 43 207,72 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 49 653,62 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 9 750,01 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 50 574,40 zł brutto
Część 7: JAJA: 8 100,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 41 395,00 zł brutto
Część 9: RYBY: 18 835,70 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 906,60 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 455