Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00257627/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 w Mikołowie w roku szkolnym 2022/2023.(TP/1/2022/SP6)

Zamówienia SP6
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2022 13:03:00
Składania : 25-07-2022 09:00:00
Otwarcia : 25-07-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).

Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 6

ul. Gliwicka 299

43-190 Mikołów

NIP: 635-164-83-27

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54;

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2022_SP6 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 326.57 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 SWZ.pdf pdf 522.06 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 29.2 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 27.61 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.3 do SWZ .docx docx 32.09 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 36.24 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 31.66 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 44.49 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 28.65 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 28.52 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.9 do SWZ .docx docx 26.82 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 27.17 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 26.86 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 324.37 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 331.77 2022-07-15 13:03:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP6 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 294.98 2022-07-25 12:27:43 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP6 Informacja o wyborze oferty w cz. 1, 2, 5, 7, 8 - dla na stronę-sig.pdf pdf 424.25 2022-08-12 09:21:01 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP6 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 422.94 2022-08-23 14:26:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-23 14:26 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty w części 3, 4, 6, 9, 10.

TP_1_2022_SP6 Inform [...].pdf

2022-08-12 09:21 Aleksandra Hnida Informacja o wyborze oferty w części: 1, 2, 5 ,7, 8.

TP_1_2022_SP6 Inform [...].pdf

2022-07-25 12:27 Aleksandra Hnida Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2022_SP6 Inform [...].pdf

2022-07-25 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć: 251 655,97 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 41 130,00 zł brutto.
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 37 810,00 zł brutto.
Część 3: NABIAŁ: 16 975,00 zł brutto.
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 58 516,00 zł brutto.
Część 5: MROŻONKI: 11 645,00 zł brutto.
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 32 317,47 zł brutto.
Część 7: JAJA: 5 600,00 zł brutto.
Część 8: PIECZYWO: 7 022,50 zł brutto.
Część 9: RYBY: 29 108,00 zł brutto.
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 11 532,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 539