Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej "Termomodernizacji budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12"

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2022 12:12:00
Składania : 25-07-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE


I.                    ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000,00 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej „Termomodernizacji budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej  przy ul. Powstańców 12”.


(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)

 

II.                OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.   Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania audytu energetycznego budynku stanowiącego siedzibę Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego  oraz dokumentacji projektowej planowanego do realizacji zadania pn. „Termomodernizacji budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej  przy ul. Powstańców Śląskich 12”.

1)    Dane historyczne budynku:

      Budynek główny wzniesiony w latach 1970-1974 jako szkoła kolejowa wybudowany pomiędzy dwoma budynkami biurowymi wzniesionymi w latach 1890-1895.  Obiekt ten został posadowiony częściowo na fundamentach byłego magazynu, który został rozebrany. W latach 1989 – 1993 dobudowano do budynku szkoły łącznik oraz salę gimnastyczną. W latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku przeprowadzono modernizację instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o kocioł gazowy. W roku 2006 po likwidacji szkoły obiekt został przekazany do użytkowania Służbie Drogowej Powiatu Świdnickiego, gdzie po przeprowadzonej adaptacji części pomieszczeń funkcjonuje do chwili obecnej.

2)      Dane charakteryzujące obiekt:

       Budynek główny wzniesiony w latach 1970-1974:

       Fundamenty ceramiczne z cegły pełnej posadowione na głębokości ok. 100 – 120 cm. Ściany murowane z cegły pełnej i pustaków Alfa.  

       Stropy konstrukcji żelbetowej. Dach o konstrukcji stalowej pokrytej płytami korytkowymi. 

       Powierzchnia zabudowy – 725,45 m2

       Kubatura – 5.060 m3

       Powierzchnia użytkowa  - 1.322,50 m2

       Sala gimnastyczna z zapleczem sanitarnym wzniesiona w latach 1989-1993;

       Powierzchnia użytkowa – 1.177,50 m2

       Łącznik wzniesiony w latach 1989-1993;

       Powierzchnia użytkowa – 195,00 m2

3)      Opis stanu istniejącego:

      Budynek byłej szkoły średniej na który składają się budynek główny, łącznik, sala gimnastyczna, jest wykorzystywany wyłącznie

      częściowo i stanowi siedzibę Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego. W chwili obecnej budynek ogrzewany jest poprzez kotłownię gazową

      wyposażoną w kocioł o mocy 400 kW. Rozdział ciepła odbywa się trzema obiegami (1.sala gimnastyczna strona lewa 2. sala gimnastyczna

      strona prawa 3.budynek główny). Instalacja wykonana z rur stalowych wyposażona w grzejniki rurowe i żeliwne żeberkowe. W części

      budynku wymieniono w latach ubiegłych stolarkę okienną. (Stan istniejący obrazuje załączona dokumentacja zdjęciowa)   

4)      Opis zamierzeń inwestycyjnych Zamawiającego:

      Zamawiający ma zamiar przeprowadzić w budynku stanowiącym siedzibę SDPŚ prace termomodernizacyjne polegające przed wszystkim

      na:

  • rozdzielenie obiegów grzewczych z uwzględnieniem różnego sposobu użytkowania poszczególnych części budynku.
  • modernizacji systemu ogrzewania pomieszczeń uwzględniającej możliwość obniżenia temperatury poza czasem użytkowania;
  • montażu pomp ciepła jako niezależnego źródła ciepła umożliwiającego ogrzewanie budynku w czasie temperatur zewnętrznych powyżej 0oC
  • montażu paneli fotowoltaicznych w oparciu o model ekonomiczny obejmujący analizę wariantową instalacji fotowoltaicznej biorąc pod uwagę analizę godzinową produkcji energii oraz przewidywane zużycie; (z uwzględnieniem oceny stanu nośności stropodachu i ewentualnym jego wzmocnieniem pod potrzeby montażu paneli fotowoltaicznych)
  • montażu kurtyn powietrznych w celu rozdzielenia strumieni powietrza oraz dodatkowego dogrzania korytarzy;
  • wymianie części niewymienionej dotychczas stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej na nową, zgodną z obowiązującymi przepisami prawa;
  • wymianie opraw oświetleniowych na energooszczędne wraz z wymianą instalacji zasilającej z uwzględnieniem oświetlenia dróg ewakuacyjnych;
  • ociepleniu ścian zewnętrznych materiałem termoizolacyjnym z uwzględnieniem obowiązujących przepisów w zakresie izolacyjności przegród oraz w oparciu o wytyczne Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
  • ociepleniu ścian w gruncie;
  • ociepleniu stropodachu lub stropu nad ostatnia kondygnacją użytkową materiałem termoizolacyjnym z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa w zakresie izolacyjności przegród;
  • innych prac wynikających z przeprowadzonych przez Wykonawcę analiz i audytu energetycznego związanych z obniżeniem kosztów i zapotrzebowania budynku na energię elektryczną i cieplną.


UWAGA: ZAKRES PLANOWANYCH PRAC WYMIENIONY POWYŻEJ NALEŻY TRAKTOWAĆ POGLĄDOWO, TO Z ANALIZ I AUDYTU PRZEPROWADZONEGO PRZEZ WYKONAWCĘ MA WYNIKAĆ NAJKORZYSTNIEJSZY DLA ZAMAWIAJĄCEGO WARIANT ULEPSZEŃ TERMOMODERNIZACYJNYCH OBIEKTU.

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia audytu energetycznego budynku i kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa realizacji zamierzenia (Prawo Budowlane) oraz do przeprowadzenia procedur przetargowych (Prawo Zamówień Publicznych).

3.      W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą:

a)      Audyt energetyczny – 2 egzemplarze,

b)      Projekt budowlany - 3 egz., na który się składa

- projekt architektoniczno-budowlany,

- projekt zagospodarowania terenu lub działki,

- projekt techniczny.

c)      Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze,

d)      Przedmiar – 2 egzemplarze,

e)      Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.

f)     Całość ww. dokumentacji w wersji elektronicznej tj. wymagany format dla dokumentacji wskazanej w punkcie a (format PDF), w punkcie b (format PDF i format DWG), w punkcie c i d [format PDF i format ATH]; w punkcie e[format PDF] całość nagrana na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.

4.      Informacje dodatkowe:

-        Projektant musi przewidzieć w dokumentacji projektowej oraz w kosztorysach
i przedmiarach  etapowanie inwestycji w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 

 

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Terminy realizacji zamówienia do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

W terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu audyt energetyczny i uzgodni z Zamawiającym wstępną koncepcję rozwiązań projektowych opartych na analizie ekonomicznej przedsięwzięcia pod kątem wyboru najbardziej korzystnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.

 

IV.      INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

V.        OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.   Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.   Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.    Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.  Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.  Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii itp.

2.      Zamawiający wymaga aby Audytor wskazany do realizacji zadania posiadał licencję zawodową audytora energetycznego. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy wg. wzoru stanowiącego Załącznik. Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.   Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane do realizacji projektu Termomodernizacji posiadały uprawnienia branż objętych dokumentacją projektową tj. budowlaną, elektryczną i sanitarną oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów porównywalnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzone co najmniej dwoma referencjami. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy wg. wzoru stanowiącego Załącznik. Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z wymaganymi referencjami.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 25 lipca 2022 r. do godziny 10.00.

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.     O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.   Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.     Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.

5.   Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy

Załącznik nr 5 – Dokumentacja zdjęciowa 





Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 53 2022-07-15 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt.doc doc 107.5 2022-07-15 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.41 2022-07-15 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.docx docx 18.18 2022-07-15 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Dokumentacja zdjęciowa.7z 7z 85611.83 2022-07-15 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 53 2022-07-15 12:12:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 53 2022-07-15 12:12:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.docx docx 18.18 2022-07-15 12:12:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt.doc doc 107.5 2022-07-15 12:12:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę wykonania dokumentacji projektowej "Termomodernizacji budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12" Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 usługa Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświdczenie Wykonawcy - Proszę o załączenie Oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Ośw [...].docx

(0)
3 Termin realizacji i warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 303