Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.271.1.27.2022 Dostawa energii elektrycznej na rok 2023

Joanna Michalska
Gmina Czempiń
Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2022 13:23:00
Składania : 21-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 21-07-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FZ 271.1.27.2022 Projekt umowy.pdf pdf 315.09 2022-07-12 13:23:00 Postępowanie
FZ.271.1.27.2022 SWZ.pdf pdf 766.43 2022-07-12 13:23:00 Postępowanie
ogłoszenie BZP energia.pdf pdf 172.53 2022-07-12 13:23:00 Postępowanie
Wykaz punktów poboru - obiekty.pdf pdf 610.08 2022-07-12 13:23:00 Postępowanie
Wykaz punktów poboru - oświetlenie.pdf pdf 543.05 2022-07-12 13:23:00 Postępowanie
Załaczniki do SWZ.zip zip 347.8 2022-07-12 13:23:00 Postępowanie
FZ.271.1.27.2022 wyjaśnienia wersja dostępna.docx docx 43.48 2022-07-18 17:15:10 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.27.2022 wyjaśnienia.pdf pdf 5021.92 2022-07-18 17:15:10 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.27.2022 informacja z otwarcia.pdf pdf 349.05 2022-07-21 15:17:52 Publiczna wiadomość
Unieważnienie dostawa energii.pdf pdf 322.55 2022-08-23 09:31:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-23 09:31 Joanna Michalska UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Działając na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że unieważnia ww. postępowanie.

UZASADNIENIE
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia w części I zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 305 631,14 zł brutto, w części II kwotę 279 242,38 zł brutto. Najkorzystniejsza cenowo oferta w części I została złożona na kwotę 599 093,66 zł brutto, w części II na kwotę 573 912,53 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszych ofert.

Unieważnienie dostaw [...].pdf

2022-07-21 15:17 Joanna Michalska Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
1. ENTRADE Sp. z o.o.
ul. Poznańska 86/88
05-850 Jawczyce Część I – 731 517,48 zł brutto
Część II – 703 250,83 zł brutto
2. Energa Obrót S.A.
al. Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk Część I – 669 330,61 zł brutto
Część II – 643 466,93 zł brutto
3. ONE S. A.
ul. Adama Naruszewicza 27 lok. 2
02-627 Warszawa Część I – 599 093,66 zł brutto
Część II – 573 912,53 zł brutto
4. GREEN S.A.
Ul. Antoniego Słonimskiego 6
50-304 Wrocław Część I – 644 509,53 zł brutto
Część II – 619 604,97 zł brutto
5. TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
Ul. Łagiewnicka 60
30-417 Kraków Część I – 656 413,59 zł brutto
Część II – 666 227,70 zł brutto

FZ.271.1.27.2022 inf [...].pdf

2022-07-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 584 873,52 zł brutto, w tym:
Część I - 305 631,14 zł
Część II - 279 242,38 zł
2022-07-18 17:15 Joanna Michalska Gmina Czempiń na podstawie art. 284 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytanie:
Pytanie 1. Wykonawca zwraca sią z prośbą o udzielenie informacji czy podane przez Zamawiającego parametry dystrybucyjne – w szczególności moc umowna i grupa taryfowa, są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi oraz dokumentami potwierdzającymi możliwość świadczenie usług dystrybucji wydanymi przez właściwego OSD?
Odpowiedź
Tak, zarówno moc umowna jak i grupa taryfowa są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi oraz dokumentami potwierdzającymi możliwość świadczenie usług dystrybucji wydanymi przez właściwego OSD
Pytanie 2. Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy? Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował następujących danych do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla punktu poboru:
- nazwa i adres firmy;
- opis punktu poboru;
- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
- grupa taryfowa (obecna i nowa);
- moc umowna;
- planowane roczne zużycie energii;
- numer licznika;
- Operator Systemu Dystrybucyjnego;
- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;
- numer aktualnie obowiązującej umowy;
- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;
- numer ewidencyjny
- numer PPE
oraz dokumentów:
- Pełnomocnictwo,
- dokument nadania numeru NIP,
- dokument nadania numeru REGON,
- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka
- dokument potwierdzający umocowania danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.
Odpowiedź
Tak, wszelkie dane zostaną przekazane Wyłonionemu Wykonawcy.

Jednocześnie informujemy, że OSD może odrzucić zgłoszenia umów sprzedaży zawierające błędne dane skutkiem czego może być konieczność zakupu energii przez Zamawiającego od tzw. sprzedawcy rezerwowego, o którym mowa w art. 5 ust. 2 a pkt. 1 lit b) ustawy Prawo energetyczne.
Pytanie 3. Czy Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD wg wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę ? W przypadku braku zgody na powyższe prosimy o wyjaśnienie czy Zamawiający ponosił będzie odpowiedzialność za treść przedstawionego wzoru pełnomocnictwa i za jego ewentualne zakwestionowanie przez OSD ?
PEŁNOMOCNICTWO z dnia ……………………
NAZWA FIRMY ………………………..
ADRES ………………………………….
NIP ……………………………………...
KRS ……………………………………..
Działając w imieniu i na rzecz firmy…………………………………….......................................
…………………………………………………………….…. udzielamy pełnomocnictwa na rzecz:
.................................................................................................... wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w ……………………………………………………… pod numerem KRS ………………………. NIP ……………………………………. o kapitale zakładowym w całości wpłaconym w wysokości ………………………….. PLN, do dokonania następujących czynności związanych ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej:
1. Zgłoszenia odpowiedniemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z ...................... Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej oraz wybranego sprzedawcę rezerwowego, zgodnie ze złożonym poniżej oświadczeniem.
2. Wypowiedzenia dotychczas obowiązującej Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej i Świadczenia Usług Dystrybucyjnych, Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej dotychczasowemu sprzedawcy lub Umowy Świadczenia Usług Dystrybucyjnych.
3. Zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Dystrybucji (zawierającej m.in. umocowanie Operatora Systemu Dystrybucyjnego do zawarcia w imieniu Odbiorcy umowy sprzedaży energii elektrycznej ze sprzedawcą rezerwowym wskazanym przez mocodawcę w treści nin. pełnomocnictwa), w tym przez złożenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego wyłącznie wymaganego oświadczenia według wzoru skutkującego zawarciem takiej umowy pomiędzy mocodawcą i Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Powołane oświadczenie złożone przez pełnomocnika w imieniu mocodawcy zawierać będzie m.in. bezwarunkową zgodę na zawarcie pomiędzy mocodawcą, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umowy na czas nieoznaczony na warunkach wynikających ze wzoru umowy zamieszczonego na stronie internetowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz na warunkach obowiązującej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego i Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej jak również w zakresie warunków technicznych świadczenia usługi dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego aby były to warunki dotychczasowe. Powołane oświadczenie zawierać będzie także zobowiązanie o przestrzeganiu przez mocodawcę warunków korzystania z usług dystrybucji energii elektrycznej oraz zobowiązanie do terminowej zapłaty należności za usługi dystrybucyjne świadczone przez OSD. Należności za usługi dystrybucji z zawartej umowy uiszcza sam mocodawca, i mocodawca oraz inne podmioty, którym pełnomocnictwo zostanie przedłożone, przyjmują do wiadomości że pełnomocnik nie udziela za nie poręczenia, w tym w zakresie długu przyszłego, i składanego oświadczenia nie można rozumieć w ten sposób, że pełnomocnik takiego poręczenia udzielił.
4. Reprezentowania udzielającego pełnomocnictwa, przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej.
5. Udzielania dalszych pełnomocnictw w zakresie w/w czynności pracownikom ..................................... oraz innym osobom które bezpośrednio lub pośrednio są zobowiązane względem .................................. do wykonywania takich czynności oraz właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego i jego pracownikom, w zakresie zawarcia w imieniu Odbiorcy umowy sprzedaży rezerwowej ze sprzedawcą rezerwowym na warunkach określonych przez tego sprzedawcę.
6. Dokonania innych czynności, koniecznych do przeprowadzenia działań o których mowa w pkt od 1 do 5.
Oświadczam(y), że:
• nie istnieją żadne przeszkody uniemożliwiające rozwiązanie z dotychczasowym sprzedawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej/umowy kompleksowej,
• okres obowiązywania umowy z dotychczasowym sprzedawcą zakończy się z datą roku,
• w przypadku, gdy w powiadomieniu o zawartej umowie sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego wymagane jest wskazanie sprzedawcy rezerwowego, jako wybranego sprzedawcę rezerwowego należy wskazać:
☐ …………………….
☐Sprzedawcę, który na terenie OSD, na którym znajdują się PPE mocodawcy, pełni rolę sprzedawcy z urzędu, a w przypadku gdy sprzedawcą z urzędu jest pełnomocnik, pierwszego sprzedawcę rezerwowego, który nie jest pełnomocnikiem, z aktualnej na dzień zgłoszenia zmiany sprzedawcy listy sprzedawców rezerwowych opublikowanej przez OSD.
Niniejszym potwierdzam(y) prawdziwość złożonych danych. Za niezgodność danych ze stanem faktycznym, która może mieć wpływ na poprawność zgłoszenia wniosku zmiany sprzedawcy oraz wynikłe z tego konsekwencje biorę całkowitą odpowiedzialność, co potwierdzam własnoręcznym podpisem.
Niniejsze pełnomocnictwo udzielone zostaje na czas nieoznaczony jednak nie dłuższy niż czas obowiązywania umowy sprzedaży energii elektrycznej zawartej z …………………
Wyrażam(y) zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Podpis(y) Mocodawcy
Odpowiedź
Zamawiający udzieli pełnomocnictwa w zakresie wymaganym przez OSD.
Pytanie 4. Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie następujących informacji:
a) Czy Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe czy rozdzielone na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji
b) Czy procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz pierwszy?
c) Czy umowy dystrybucyjne (jeśli zamawiający posiada rozdzielone umowy) zawarte są na czas określony, czy nieokreślony?
d) Kto jest dotychczasowym sprzedawcą energii elektrycznej?
e) Jaki jest okres wypowiedzenia obowiązujących umów kompleksowych/ umów sprzedaży energii elektrycznej?
f) Czy Zamawiający samodzielnie wypowie obowiązujące umowy w terminach pozwalających na skuteczne przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy, czy też upoważni do tej czynności Wykonawcę?
g) Czy Zamawiający samodzielnie zawrze umowę o świadczenie usług dystrybucji w przypadku punktów poboru, dla których obowiązywały dotychczas umowy kompleksowe oraz w przypadku punktów poboru, dla których umowa dystrybucyjna została zawarta na czas określony, w termie umożliwiającym skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy ?
h) Czy Zamawiający ma zawarte umowy/ aneksy w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SIWZ? Jeśli tak - jakie są terminy wypowiedzeń umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych ?
Odpowiedź
Poniżej odpowiedzi do poszczególnych punktów:
a) Na chwilę obecną Zamawiający posiada umowę kompleksową dot. obiektu o numerze PPE: 590310600000411129 , dla której wyłoniony Wykonawca będzie musiał przeprowadzić procedurę jej rozdzielenia. W przypadku pozostałych obiektów ujętych w postępowaniu umowy są rozdzielone.
b) Nie, niniejsza procedura była już przeprowadzona wielokrotnie, z zastrzeżeniem odpowiedzi z pkt a).
c) Umowy dystrybucyjne zawarte są na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem odpowiedzi z pkt a).
d) Dotychczasowym sprzedawcą energii jest Entrade Sp. z o.o, z zastrzeżeniem odpowiedzi z pkt a).
Dalsza część wyjaśnień w załączeniu.

FZ.271.1.27.2022 wyj [...].docx

FZ.271.1.27.2022 wyj [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 899