Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2022 12:19:00 |
Składania : | 20-07-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-07-2022 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).
Zamawiający:
Przedszkole nr 3 w Mikołowie
ul. Konstytucji 3 Maja 40
43-190 Mikołów
NIP: 635-177-32-74
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54;
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-08-12 09:04 | Aleksandra Hnida | Informacja o wyborze oferty. |
2022-07-20 12:31 | Aleksandra Hnida | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-07-20 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
przedmiotu
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć:
300
094,50
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 55 735,00 zł brutto. Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 22 130,00 zł brutto. Część 3: NABIAŁ: 56 885,00 zł brutto. Część 4: WARZYWA I OWOCE: 65 079,00 zł brutto. Część 5: MROŻONKI: 11 600,00 zł brutto. Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 48 102,50 zł brutto. Część 7: JAJA: 4 500,00 zł brutto. Część 8: PIECZYWO: 18 388,00 zł brutto. Część 9: RYBY: 14 660,00 zł brutto. Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 3 015,00 zł brutto |
Komunikaty