Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00250004/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2022/2023. (TP/1/2022/P3)

Zamówienia P3
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Przedszkole nr 3 im. Kota w butach w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2022 12:19:00
Składania : 20-07-2022 09:00:00
Otwarcia : 20-07-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).

Zamawiający:

Przedszkole nr 3 w Mikołowie

ul. Konstytucji 3 Maja 40

43-190 Mikołów

NIP: 635-177-32-74


dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54;

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2022_P3 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 326.93 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 SWZ.pdf pdf 522.25 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 31.97 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 27.32 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 30.4 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 40.16 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 29.77 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 49.38 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.71 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.8 do SWZ .docx docx 32.15 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 27.42 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 1.10 do SWZ .docx docx 27 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 26.85 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 324.8 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 381.31 2022-07-12 12:19:00 Postępowanie
TP_1_2022_P3 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 287.74 2022-07-20 12:31:01 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_P3 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 443.22 2022-08-12 09:04:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-12 09:04 Aleksandra Hnida Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2022_P3 Informa [...].pdf

2022-07-20 12:31 Aleksandra Hnida Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2022_P3 Informa [...].pdf

2022-07-20 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć: 300 094,50 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 55 735,00 zł brutto.
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 22 130,00 zł brutto.
Część 3: NABIAŁ: 56 885,00 zł brutto.
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 65 079,00 zł brutto.
Część 5: MROŻONKI: 11 600,00 zł brutto.
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 48 102,50 zł brutto.
Część 7: JAJA: 4 500,00 zł brutto.
Część 8: PIECZYWO: 18 388,00 zł brutto.
Część 9: RYBY: 14 660,00 zł brutto.
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 3 015,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 417