Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPU 53/2022 Usługa wykonania przeglądów technicznych, walidacji serwisowych oraz napraw urządzeń medycznych

Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2022 11:08:00
Składania : 11-07-2022 12:00:00
Otwarcia : 11-07-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 621.47 2022-07-06 11:08:00 Postępowanie
zał. nr 1 - OFERTA - WYCENA ZADAŃ.docx docx 22.99 2022-07-06 11:08:00 Postępowanie
zał. nr 4 - wzór umowy ZPU-53-2022.pdf pdf 242.65 2022-07-06 11:08:00 Kryterium
zał. nr 2 - FORMULARZ DO OFERTY.xlsx xlsx 26.3 2022-07-06 11:08:00 Kryterium
zał. nr 3 - oświadczenie.docx docx 16.15 2022-07-06 11:08:00 Kryterium
RODO.pdf pdf 537.15 2022-07-06 11:08:00 Kryterium
ZMIENIONY FORMULARZ DO OFERTY_08-07-2022.xlsx xlsx 26.5 2022-07-08 10:43:28 Publiczna wiadomość
zestawienie ofert.xlsx xlsx 11.84 2022-07-28 13:59:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-28 13:59 Joanna Kowalczyk Szanowni Państwo,
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu w załączeniu publikuje informację dotyczącą złożonych ofert w zapytaniu ofertowym nr ZPU 53/2022.

zestawienie ofert.xl [...].xlsx

2022-07-08 10:43 Hanna Siuta W dn. 07-08.07.2022 r. do Zamawiającego wpłynęły następujące pytania:
1. Dot. zapisów zaproszenia do złożenia oferty cenowej pkt 4
Zamawiający wymaga posiadania autoryzacji serwisu producenta do wykonywania przeglądów, walidacji serwisowych, konserwacji sprzętu w zakresie zadania 2-7, 15, 16 i 18. Prosimy o modyfikację ww zapisu i dopisanie zadania nr 9 poz. 1-17, zadania nr 11 poz. 7.
Prośbę swoją motywujemy tym, iż jedynie pracownik autoryzowanego serwisu, posiada wymagane kwalifikacje w stosunku do urządzeń opisanych wyżej pozycjach i jest w stanie spełnić wymagania Zamawiającego zawarte w zaproszeniu do składania ofert.
Ponad to czynności dokonywane przez pracownika autoryzowanego serwisu, gwarantują utrzymanie certyfikatów, świadectw technicznych i innych dokumentów danego aparatu.

2. W nawiązaniu do pytania nr 1 prosimy o wydzielenie pozycji 1-17 z zadania nr 9, oraz pozycji nr 7 z zadania nr 11 do odrębnego pakietu, dzięki czemu będziemy mogli złożyć ofertę jako wytwórca urządzeń. Brak wydzielenia naszych urządzeń powoduje ograniczenie konkurencyjności.

3. Prosimy o dopuszczenie możliwości złożenie oferty w formie elektronicznej, w pliku .pdf podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

4. Dot. zapisów Zaproszenia do złożenia oferty cenowej rozdz. 4 Warunki udziału w postępowaniu
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o odstąpienie od wymogu posiadania autoryzacji producenta dla urządzeń w zakresie zadania nr 18, a dopuszczenie złożenia imiennych certyfikatów, świadczących o przebytym szkoleniu przeprowadzonym przez producenta owego sprzętu. Dokument ten poświadcza przeszkolenie serwisantów we wszelkich aspektach dotyczących tych urządzeń w siedzibie producenta, uzyskanie zdolności do wykonywania prac naprawczych i konserwacyjnych oraz innych usług serwisowych dotyczących urządzeń wymienionych w zadaniu nr 18, co może być traktowane na równi z dokumentem autoryzacji.

5. Zamawiający w treści formularza do oferty w zakresie zadania nr 15 wskazał m.in. wysokość stawki podatku VAT, tj. 23%.
Mając na uwadze iż z dniem 1 lipca 2020 r. zmianie uległo brzmienie załączników do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług dotyczące możliwości zastosowania stawek obniżonych, wnosimy o wprowadzenie stosownej zmiany w treści formularza.
Zgodnie z dyspozycją art. 41 ust. 2 w związku z poz. 69 załącznika nr 3 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 lipca 2020 r. stawka VAT na usługi napraw i konserwacji wyrobów z poz. 13 (bez względu na PKWIU) wynosi 8%,

na które Zamawiający odpowiada następująco:


Odpowiedź Zamawiającego na pytania 1-2:
Zamawiający wydzieli poz. 1-17 w zakresie zadania nr 9 (ww. pozycje zostają przeniesione do nowego zadania nr 19) bez konieczności posiadania autoryzacji serwisu producenta.
Zamawiający nie wydzieli poz. 7 w zakresie zadania nr 11.

Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 3:
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej.

Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 4:
Zamawiający wyraża zgodę na odstąpienie od wymogu posiadania autoryzacji producenta dla urządzeń w zakresie zadania nr 18.
Zamawiający wymaga złożenia imiennych certyfikatów świadczących o przebytym szkoleniu przeprowadzonym przez producenta owego sprzętu.

Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 5:
Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie stawki VAT w wysokości 8% w zakresie zadania nr 15.

Integralną częścią odpowiedzi Zamawiającego jest ZMIENIONY FORMULARZ DO OFERTY_08-07-2022.

ZMIENIONY FORMULARZ [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 Wartość zadania nr 1 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
2 zadanie nr 2 Wartość zadania nr 2 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
3 Zadanie nr 3 Wartość zadania nr 3 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
4 Zadanie nr 4 Wartość zadania nr 4 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
5 Zadanie nr 5 Wartość zadania nr 5 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
6 Zadanie nr 6 Wartość zadania nr 6 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
7 Zadanie nr 7 Wartość zadania nr 7 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
8 Zadanie nr 8 Wartość zadania nr 8 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
9 Zadanie nr 9 i/lub 19 Wartość zadania nr 9 i/lub 19 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
10 Zadanie nr 10 Wartość zadania nr 10 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
11 Zadanie nr 11 Wartość zadania nr 11 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
12 Zadanie nr 12 Wartość zadania nr 12 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
13 Zadanie nr 13 Wartość zadania nr 13 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
14 Zadanie nr 14 Wartość zadania nr 14 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
15 Zadanie nr 15 Wartość zadania nr 15 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
16 Zadanie nr 16 Wartość zadania nr 16 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
17 Zadanie nr 17 Wartość zadania nr 17 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
18 Zadanie nr 18 Wartość zadania nr 18 za okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Umowa nr ZPU 53/2022 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

zał. nr 4 - wzór umo [...].pdf

(0)
4 Formularz do oferty - Wykonawca wypełnia formularz do Zadań, w których składa ofertę. Wypełniony formularz należy załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 2 - FORMULAR [...].xlsx

(0)
5 Oświadczenie Wykonawcy - Wykonawca wypełnia oświadczenie w części zadań, na które składa ofertę. Wypełnione oświadczenie należy załaczyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 3 - oświadcz [...].docx

(0)
6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Proszę wpisać odpowiednio: "Nie podlegam wykluczeniu" lub "Podlegam wykluczeniu" (0)
7 RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 372