Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00236922/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2022/2023. (TP/1/2022/SP4)

Zamówienia SP4
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 04-07-2022 12:57:00
Składania : 12-07-2022 09:00:00
Otwarcia : 12-07-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).


Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie

ul. Katowicka 122

43-190 Mikołów

NIP: 635-177-32-68


dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54;


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2022_SP4 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 329.26 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 SWZ.pdf pdf 529.17 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 27.81 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 26.17 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 30.62 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 34.04 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 29.95 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 47.63 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.57 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 28.07 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 25.91 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 28.14 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 26.82 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 327.68 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 338.95 2022-07-04 12:57:00 Postępowanie
TP_1_2022_SP4 Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy - po zmianie.pdf pdf 327.33 2022-07-07 14:45:30 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP4 Zmiana treści SWZ.pdf pdf 446.38 2022-07-07 14:45:30 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP4 Wyjaśnienia treści SWZ.pdf pdf 442.29 2022-07-08 14:46:17 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP4 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 367.18 2022-07-12 15:02:56 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP4 Informacja o unieważnieniu cz. 8 na stronę-sig.pdf pdf 386.33 2022-08-02 15:17:27 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP4 Informacja z otwarcia ofert dodatkowych-sig.pdf pdf 270.71 2022-08-08 13:03:54 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP4 Informacja o unieważnieniu cz. 6 i cz. 7 na stronę-sig.pdf pdf 402.45 2022-08-11 11:51:17 Publiczna wiadomość
TP_1_2022_SP4 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 433.38 2022-08-29 14:27:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-29 14:27 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2022_SP4 Inform [...].pdf

2022-08-11 11:51 Patrycja Godlewska Informacja o unieważnieniu cz. 6 i cz. 7.

TP_1_2022_SP4 Inform [...].pdf

2022-08-08 13:03 Patrycja Godlewska Informacja z otwarcia ofert dodatkowych w części 7: JAJA.

TP_1_2022_SP4 Inform [...].pdf

2022-08-02 15:17 Patrycja Godlewska Informacja o unieważnieniu cz. 8.

TP_1_2022_SP4 Inform [...].pdf

2022-07-12 15:02 Patrycja Godlewska Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2022_SP4 Inform [...].pdf

2022-07-12 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć: 317 455,03 zł brutto. W tym:
Część 1: Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny: 74 810,00 zł brutto
Część 2: Mięso drobiowe: 43 889,00 zł brutto
Część 3: Nabiał: 25 690,03 zł brutto
Część 4: Warzywa i owoce: 48 079,00 zł brutto
Część 5: Mrożonki: 21 461,30 zł brutto
Część 6: Różne produkty spożywcze: 43 884,70 zł brutto
Część 7: Jaja: 4 550,00 zł brutto
Część 8: Pieczywo: 3 398,50 zł brutto
Część 9: Ryby: 36 690,00 zł brutto
Część 10: Dania gotowe (świeże): 15 002,50 zł brutto
2022-07-08 14:46 Patrycja Godlewska W związku z otrzymanym pytaniem Wykonawcy, Zamawiający publikuje wyjaśnienia treści SWZ.

TP_1_2022_SP4 Wyjaśn [...].pdf

2022-07-07 14:45 Patrycja Godlewska W załączeniu:
- Zmiana treści SWZ,
- załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy - po zmianie.

TP_1_2022_SP4 Załącz [...].pdf

TP_1_2022_SP4 Zmiana [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1021