Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-07-2022 14:03:00 |
Składania : | 28-07-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 28-07-2022 11:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części:
Część 1 – dostawa 16 laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 10 pakietów biurowych, 12 monitorów, 17 skanerów z podajnikiem ADF, 2 sztuk Serwera plików NAS.
Część 2 – dostawa, montaż i konfiguracja systemu bezpieczeństwa Firewall sprzętowy.
Część 3 – dostawa, montaż i konfiguracja 4 systemów wideokonferencyjnych, 3 jednostek centralnych z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 2 sztuki UPS Online do szafy rackowej wraz z montażem, 5 sztuk UPS Online dla stacji roboczych 3000VA, 41 sztuk UPS Online dla stacji roboczych 1000VA.
Część 4 – dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie części.
2022-08-10 12:28 | Izabela Dróżdż | Zawiadomienie o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i wyborze najkorzystniejszej oferty w Części 1 |
2022-08-10 11:45 | Izabela Dróżdż | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w Części 3 |
2022-08-04 14:28 | Izabela Dróżdż |
Informacja
o
odrzuceniu
oferty
i
unieważnieniu
postępowania
w
Części
2.
Izabela Dróżdż Inspektor Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Sulejowie ul. Konecka 42 97-330 Sulejów nr tel.: 44 610 25 30 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem korespondencji przy użyciu poczty elektronicznej jest Burmistrz Sulejowa. Dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i załatwienia sprawy, której dotyczyła korespondencja. W sprawie przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@sulejow.pl. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie sulejow.pl |
2022-08-04 14:24 | Izabela Dróżdż | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w w Części 4 |
2022-07-28 12:27 | Izabela Dróżdż | Informacja z otwarcia ofert |
2022-07-28 11:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota,
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
Część 1 - 158 810,00 zł Część 2 - 16 000,00 zł Część 3 - 94 747,00 zł Część 4 - 24 000,00 zł |
2022-07-19 14:08 | Izabela Dróżdż | pytania i odpowiedzi 2 |
2022-07-14 13:10 | Izabela Dróżdż | Pytania i odpowiedzi |
Komunikaty