Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZ.ZP.271.16.2022 Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą i konfiguracją w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

Izabela Dróżdż
Gmina Sulejów
Termin:
Zamieszczenia : 01-07-2022 14:03:00
Składania : 28-07-2022 11:00:00
Otwarcia : 28-07-2022 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części:

Część 1 – dostawa 16 laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 10 pakietów biurowych, 12 monitorów, 17 skanerów z podajnikiem ADF, 2 sztuk Serwera plików NAS.

Część 2 – dostawa, montaż i konfiguracja systemu bezpieczeństwa Firewall sprzętowy.

Część 3 – dostawa, montaż i konfiguracja 4 systemów wideokonferencyjnych, 3 jednostek centralnych z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 2 sztuki UPS Online do szafy rackowej wraz z montażem, 5 sztuk UPS Online dla stacji roboczych 3000VA, 41 sztuk UPS Online dla stacji roboczych 1000VA.

Część 4 – dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie części.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 167.27 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
SWZ Cyfrowa Gmina.docx docx 147.93 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.doc doc 359.5 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
Załącznik nr 2a do SWZ - Część 1 - oświadczenie Wykonawcy.doc doc 186 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
Załącznik nr 2b do SWZ - Część 2 - oświadczenie Wykonawcy.doc doc 183 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
Załącznik nr 2c do SWZ - Część 3 - oświadczenie Wykonawcy.doc doc 192 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
Załącznik nr 2d do SWZ - Część 4 - oświadczenie Wykonawcy.doc doc 183 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
Załącznik Nr 3 do SWZ- Formularz ofertowy.docx docx 94.63 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
Załącznik Nr 4 do SWZ oświadczenie wstępne.docx docx 86 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ projektowane postanowienia umowy.doc doc 423 2022-07-01 14:03:09 Postępowanie
odpowiedzi Cyfrowa Gmina.pdf pdf 851.92 2022-07-14 13:10:52 Publiczna wiadomość
odpowiedzi Cyfrowa Gmina2.pdf pdf 426.02 2022-07-19 14:08:13 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 82.65 2022-07-28 12:27:21 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Część 4 - strona.docx docx 86.13 2022-08-04 14:24:23 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o odrzuceniu oferty i unieważnieniu Część 2 - strona.docx docx 79.79 2022-08-04 14:28:28 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Część 3 - strona.docx docx 86.25 2022-08-10 11:45:34 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Część 1 -strona.docx docx 87.93 2022-08-10 12:28:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-10 12:28 Izabela Dróżdż Zawiadomienie o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i wyborze najkorzystniejszej oferty w Części 1

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-08-10 11:45 Izabela Dróżdż Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w Części 3

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-08-04 14:28 Izabela Dróżdż Informacja o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania w Części 2.


Izabela Dróżdż
Inspektor
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
Urząd Miejski w Sulejowie
ul. Konecka 42
97-330 Sulejów
nr tel.: 44 610 25 30

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem korespondencji przy użyciu poczty elektronicznej jest Burmistrz Sulejowa. Dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i załatwienia sprawy, której dotyczyła korespondencja. W sprawie przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@sulejow.pl. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie sulejow.pl

Zawiadomienie o odrz [...].docx

2022-08-04 14:24 Izabela Dróżdż Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w w Części 4

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-07-28 12:27 Izabela Dróżdż Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2022-07-28 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część 1 - 158 810,00 zł
Część 2 - 16 000,00 zł
Część 3 - 94 747,00 zł
Część 4 - 24 000,00 zł
2022-07-19 14:08 Izabela Dróżdż pytania i odpowiedzi 2

odpowiedzi Cyfrowa G [...].pdf

2022-07-14 13:10 Izabela Dróżdż Pytania i odpowiedzi

odpowiedzi Cyfrowa G [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1023