Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-06-2022 09:01:00 |
Składania : | 15-07-2022 12:30:00 |
Otwarcia : | 15-07-2022 13:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana systemu sterowania, monitoringu i wizualizacji przepompowni ścieków PP oraz P3 w Świnoujściu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do siwz
Wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów, w których będą realizowane prace, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu umowy - 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, – załącznik nr 1 do oferty,
4.2 aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,
4.3 pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.4 zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.5.w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
4.6.wykaz elementów i materiałów mających istotny wpływ na cenę oferty w celu określenia ewentualnej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 18.7. SIWZ ( § 12 ust. 3 umowy) - załącznik nr 3 do oferty
4.7. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty,
4.8. dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej dwie modernizacje układów sterowania i monitoringu przepompowni, w technologii odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
4.9. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 5 do oferty,
4.10. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 6 do oferty,
4.11. dokument (np. oświadczenie Ubezpieczyciela) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości,
4.12. oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej – załącznik nr 7 do oferty,
4.13. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 8 do oferty,
4.14. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty,
4.15. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 10 do oferty,
4.16. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 11 do oferty.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1, 4.2, 4.13., 4.14.,4.15., 4.16.).
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,
6. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2022-07-25 13:19 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/0827/168/2022/KSz |
2022-07-25 13:12 | Karolina Szczawińska |
Zamawiający
informuje,
że
w
informacji
z
otwarcia
ofert
-
pismo
nr
EA/PW/NI/0786/160/2022/KSz,
opublikowanej
w
dniu
18.07.2022r.
wystąpiła
omyłka
polegająca
na
błędnym
oznaczeniu
Wykonawcy: było: Oferta nr 1 HYDRO-PERTNER Sp. z o.o. Ul. Gronowska 4a 64-100 Leszno winno być: Oferta nr 1 HYDRO-PARTNER Sp. z o.o. Ul. Gronowska 4a 64-100 Leszno było: Oferta nr 2 Elektromechanika i Automatyka Przemysłowa Mateusz Gorkowski ul. Promienista 6 64-830 Margonin winno być: Oferta nr 2 Elektrotechnika i Automatyka Przemysłowa Mateusz Gorkowski ul. Promienista 6 64-830 Margonin |
2022-07-25 12:33 | Karolina Szczawińska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-07-25 12:10 | Karolina Szczawińska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-07-25 11:02 | Karolina Szczawińska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-07-18 09:04 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/0786/160/2022/KSz |
2022-07-15 12:34 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację o środkach finansowych zabezpieczonych na realizacje zadania - pismo nr EA/PW/NI/0785/159/2022/KSz |
2022-07-08 10:57 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje odpowiedź na pytanie/wniosek Wykonawcy oraz modyfikację specyfikacji istotnych warunków zamówienia (pismo nr EA/PW/NI/0761/149/2022/KSz) |
Komunikaty