- Strona główna
- Postępowanie ID 631690
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-1684/22/103/Ł Dostawy zestawów komputerowych
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Jastrzębski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-07-06 10:14:00
-
Składania2022-08-19 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-08-19 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-10-24
10:14:00
|
Sławomir Jastrzębski |
Ogłoszenie
o
udzieleniu
zamówienia
Załączniki |
2022-09-23
14:03:15
|
Sławomir Jastrzębski |
Informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
zd.
nr
1-4
Załączniki |
2022-08-19
12:04:17
|
Sławomir Jastrzębski |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2022-08-19
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
13.840.000,00
PLN
brutto,
w
tym:
zadanie 1 zakup zastawów komputerowych typ 1 3.960.000,00 zadanie 2 zakup zastawów komputerowych typ 2 2.960.000,00 zadanie 3 zakup zastawów komputerowych typ 3 3.960.000,00 zadanie 4 zakup zastawów komputerowych typ 4 2.960.000,00 |
2022-08-05
12:32:31
|
Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z art. 137 ust. 1, 2, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), informuje o następującej zmianie SWZ: Rozdz. VIII ust 1 SWZ otrzymuje brzmienie: 1. Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 16.11.2022 r. Rozdz. XI ust 11 SWZ otrzymuje brzmienie: 11. Termin składania ofert upływa w dniu 19.08.2022 r., o godz. 10:00 Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar. Rozdz. XII ust 1 SWZ otrzymuje brzmienie: 1.Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 19.08.2022 r. godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert. Zamawiający w załączeniu przekazuje zmieniony Wzór-Załącznik nr 1 do SWZ dla czterech zadań. Zmiany zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-07-28
15:01:06
|
Natalia Ambrożewicz |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z art. 135 ust. 2, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedziach: Pytanie nr 1: Pytania do TYP1, TYP2, TYP3, TYP4, dot. zasilacz Czy Zamawiający dopuści zasilacz o mocy 280W przy sprawności na poziomie 89% przy 50% obciążeniu lub zasilacz o mocy 400W przy sprawności na poziomie 86% przy 50% obciążeniu ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wiersz 14 kolumna 3 tabeli Załącznika nr 1 do SWZ zadania nr 1-4 dotyczący zasilacza otrzymuje brzmienie : „Energooszczędny zasilacz o mocy min. 280W oraz sprawności na poziomie min. 92% przy 50% obciążenia, wraz z kablem zasilającym - złącza: Hybrydowe typu C/E/F męskie - IEC C13 ,min. 1.5m, kolor czarny” Pytanie nr 2: Pytania do TYP1, TYP2, TYP3, TYP4, dot. Waga/rozmiary urządzenia wraz z napędem optycznym Czy Zamawiający zgodzi się na obudowę o sumie wymiarów 715mm ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 3: Pytania do TYP1, TYP2, TYP3, TYP4, dot. Oddzielny system diagnostyczny zasilacza OPCJA - Czy Zamawiający zrezygnuje z poniższego zapisu? a. Oddzielny system diagnostyczny zasilacza. Dioda oddzielnego systemu diagnostycznego zasilacza umieszczona na tylnym panelu obudowy, niezależna od głównego systemu diagnostycznego. Wymóg oddzielnego systemu diagnostycznego zasilacza jest wymogiem nadmiarowym, a ponadto bezspornie ograniczającego konkurencję. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ. Powyższe kryterium jest opcją wyposażenia urządzania. Pytanie nr 4: Pytania do TYP1, TYP2, TYP3, TYP4, dot. Zintegrowany System Diagnostyczny - Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę poniższego zapisu w taki sposób, aby nie ograniczał konkurencji: b. Wbudowany wizualny lub dźwiękowy system diagnostyczny oparty o sygnalizację włącznika POWER, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, sygnalizacja oparta na zmianie statusów diody LED System usytuowany na przednim panelu. System diagnostyczny musi sygnalizować: uszkodzenie lub brak pamięci RAM, uszkodzenie płyty głównej, awarię BIOS’u, awarię procesora. Oferowany system diagnostyczny nie może wykorzystywać minimalnej ilości wolnych slotów na płycie głównej, wymaganych wnęk zewnętrznych w specyfikacji i dodatkowych oferowanych przez wykonawcę, oraz nie może być uzyskany przez konwertowanie, przerabianie innych złączy na płycie głównej nie wymienionych w specyfikacji a które nie są dedykowane dla systemu diagnostycznego. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie dopuszcza powyższego rozwiązania. Zamawiający informuje, że wiersz 21 kolumna 3 tabeli Załącznika nr 1 do SWZ zadania nr 1 oraz nr 3 oraz wiersz 20 kolumna 3 tabeli Załącznika nr 1 do SWZ zadania nr 2 oraz nr 4 dotyczący zintegrowanego systemu diagnostycznego otrzymuje brzmienie: „Wbudowany wizualny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, sygnalizacja oparta na zmianie statusów diody LED System usytuowany na przednim panelu. System diagnostyczny musi sygnalizować: uszkodzenie lub brak pamięci RAM, uszkodzenie płyty głównej, awarię BIOS’u, awarię procesora. Oferowany system diagnostyczny nie może wykorzystywać minimalnej ilości wolnych slotów na płycie głównej, wymaganych wnęk zewnętrznych w specyfikacji i dodatkowych oferowanych przez wykonawcę, oraz nie może być uzyskany przez konwertowanie, przerabianie innych złączy na płycie głównej nie wymienionych w specyfikacji a które nie są dedykowane dla systemu diagnostycznego.” Pytanie nr 5: Pytania do TYP3, TYP4 dot. napęd optyczny - Czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie zamontowanego napędu optycznego tj. nagrywarka BluRay, zamiast nagrywarki DVD + zewnętrznej nagrywarki BluRay ? Nagrywarka BluRay umożliwia odtwarzanie płyt DVD. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 6: Dot. monitorów w zadaniu 1 Czy Zamawiający zgodzi się na monitor ze zużyciem energii w trybie wyłączenia aktywności na poziomie 0,5W ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie dopuszcza monitora ze zużyciem energii w trybie wyłączenia aktywności na poziomie 0,5W. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 7: Dot. monitorów w zadaniu 2 Czy Zamawiający zgodzi się na monitor ze zużyciem energii w trybie wyłączenia aktywności na poziomie 0,5W ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie dopuszcza monitora ze zużyciem energii w trybie wyłączenia aktywności na poziomie 0,5W. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 8: Dot. monitorów w zadaniu 3 Czy Zamawiający zgodzi się na monitor ze zużyciem energii w trybie wyłączenia aktywności na poziomie 0,5W ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie dopuszcza monitora ze zużyciem energii w trybie wyłączenia aktywności na poziomie 0,5W. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 9: Dot. monitorów w zadaniu 4 Czy Zamawiający zgodzi się na monitor ze zużyciem energii w trybie wyłączenia aktywności na poziomie 0,5W ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie dopuszcza monitora ze zużyciem energii w trybie wyłączenia aktywności na poziomie 0,5W. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Zamawiający w załączeniu przekazuje zmieniony Wzór-Załącznik nr 1 do SWZ. Wyjaśnienia i zmiany zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-07-19
16:10:21
|
Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
524
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
Zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
2021
r.,
poz.
1129
z
późn.
zm.),
zwanej
dalej
Ustawą
informuje,
że
w
dniu
18.07.2022
r.
zostało
wniesione
odwołanie
w
przedmiocie
treści
postanowień
SWZ,
przez
Wykonawcę
Immitis
Sp.
z
o.o.,
ul.
Dworcowa
83,
85-009
Bydgoszcz. Zgodnie z art. 525 ust. 1 Ustawy możecie Państwo zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępujecie i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępujecie. Zgłoszenie przystąpienia należy doręczyć Prezesowi KIO w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesłać Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Załączniki |
2022-07-15
15:39:52
|
Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
524
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
Zamówień
publicznych
(Dz.
U.
2019,
poz.
1129
ze
zm.),
zwanej
dalej
ustawą
informuje,
że
w
dniu
15.07.2022
r.
zostało
wniesione
odwołanie
w przedmiocie treści postanowień SWZ, przez Wykonawcę: 1) MBA System sp. z o.o., ul. Odlewnicza 7, 03-231 Warszawa, Zgodnie z art. 525 ust. 1 Ustawy możecie Państwo zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępujecie i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępujecie. Zgłoszenie przystąpienia należy doręczyć Prezesowi KIO w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesłać Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem proszę kierować do Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/631690. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?