Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00223930/01 Dostawa i montaż mebli w związku z pierwszym wyposażeniem Centrum Aktywności Społecznej w budynku przy Rynku 2 w Mikołowie w ramach przebudowy zdegradowanego obszaru Centrum Gminy Mikołów.(TP/5/2022/UM).

Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2022 15:11:00
Składania : 07-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-07-2022 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).

Zamawiający:


Gmina Mikołów

ul. Rynek 16

43-190 Mikołów

NIP: 635-18-05-347

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:   

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226-20-54 

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_5_2022_UM Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 148.21 2022-06-24 15:11:00 Postępowanie
TP_5_2022_UM SWZ-sig.pdf pdf 881.28 2022-06-24 15:11:00 Postępowanie
TP_5_2022_UM Załącznik nr 1 do OPZ - zdjęcia poglądowe.pdf pdf 1974.25 2022-06-24 15:11:00 Postępowanie
TP_5_2022_UM Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 50.67 2022-06-24 15:11:00 Postępowanie
TP_5_2022_UM Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 22.71 2022-06-24 15:11:00 Postępowanie
TP_5_2022_UM załącznik nr 3 do SWZ - wzór umowy.pdf pdf 777.35 2022-06-24 15:11:00 Postępowanie
TP_5_2022_UM Załącznik nr 5 do SWZ.docx docx 40.53 2022-06-24 15:11:00 Postępowanie
TP_5_2022_UM Załącznik nr 6 do SWZ - wykaz dostaw.docx docx 20.85 2022-06-24 15:11:00 Postępowanie
TP_5_2022_UM Załączniki nr 4 do SWZ - OPZ.pdf pdf 707.52 2022-06-24 15:11:00 Postępowanie
TP_5_2022_UM Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.13 2022-07-04 14:19:47 Publiczna wiadomość
TP_5_2022_UM Informacja z otwarcia.pdf pdf 337.33 2022-07-07 11:12:22 Publiczna wiadomość
TP_5_2022_UM Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 388.56 2022-08-02 11:42:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-02 11:42 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty.

TP_5_2022_UM Informa [...].pdf

2022-07-07 11:12 Patrycja Godlewska Informacja z otwarcia ofert.

TP_5_2022_UM Informa [...].pdf

2022-07-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 795 583,86 zł brutto.
2022-07-04 14:19 Patrycja Godlewska W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

TP_5_2022_UM Ogłosze [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 596