Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2022 15:21:00 |
Składania : | 30-06-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 30-06-2022 08:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-07-29 15:25 | Izabela Morawiec | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2022-07-25 15:25 | Izabela Morawiec | Informacja o wyborze oferty na część VI, VIII, IX, X zamówienia |
2022-07-19 15:16 | Izabela Morawiec | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część II, III, V, VII zamówienia |
2022-07-19 15:15 | Izabela Morawiec | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część I i IV zamówienia |
2022-06-30 10:54 | Izabela Morawiec | Informacja z otwarcia ofert |
2022-06-30 08:00 | Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
11
września
2019
roku
–
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.U.
z
2021
r.,
poz.
1129
z
późn.
zm.)
Zamawiający
informuje,
że
na
sfinansowanie
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
kwotę
w
wysokości
760.000,00
złotych
brutto,
z
czego: 1) część I – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa drogi gminnej Stare Miasto – Marianowo”: 30.000,00 zł brutto, 2) część II – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa drogi ul. Boczna w m. Nowa Wieś”: 100.000,00 zł brutto, 3) część III – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Przebudowa ul. Mickiewicza w m. Wronki”: 150.000,00 zł brutto, 4) część IV – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej w m. Biezdrowo-Osady”: 140.000,00 zł brutto, 5) część V – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla przebudowy drogi gminnej w m. Samołęż w ramach zadania pn. „Przebudowa gminnych dróg gruntowych”: 100.000,00 zł brutto, 6) część VI – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa miejsc parkingowych na os. Zamość”: 40.000,00 zł brutto, 7) część VII – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi”: 100.000,00 zł brutto, 8) część VIII – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Utwardzenie poboczy dróg gminnych”: 50.000,00 zł brutto, 9) część IX – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Remont nawierzchni asfaltowych”: 30.000,00 zł brutto, 10) część X – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej na przebudowę skrzyżowania i zjazdu w m. Obelzanki: 20.000,00 zł brutto. |
Komunikaty