Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.235.1.2022.MB Odbiór i utylizacja zużytych pojemników po materiałach eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów

Małgorzata Bukowska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2022 09:29:00
Składania : 07-07-2022 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na jednorazowy odbiór i utylizację zużytych pojemników po materiałach eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów (tonery, bębny) w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r PZP  (Dz.U. 2021.1129 t.j. z dnia 2021.05.18) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

1. Przedmiot zamówienia i jego opis.

1) Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do odbioru, a następnie utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska i gospodarką odpadami, zużytych pojemników po materiałach eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów tj. zużytych oryginalnych tonerów i bębnów o kodzie odpadu 16 02 14  (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów) wytworzonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu.  Posiadamy wpis do BDO, nr rejestrowy 000533922.

2) Waga ww. odpadów: 420 kg.

3) Odpady przygotowane do odbioru, spakowane w kartony oraz worki.

2. Termin realizacji zamówienia.

Zamówienie należy zrealizować do 30.07.2022 r.

3. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej  poprzez formularz, tam udostępniony, do dnia 07.07.2022 r. do godz. 14.00

4. Warunki i termin płatności.

Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, płatność przelewem.

5. Kryteria oceny ofert.

Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:

Cena brutto – 100 %

6. Ocena ofert.

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego.

7. Postanowienia końcowe.

1) W przypadku wybrania Wykonawcy, oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie przez Zamawiającego zlecenia.

2) Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.


Załącznik:

Klauzula informacyjna RODO.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 71 07, 539 155 559

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO.docx docx 14.96 2022-06-23 09:29:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-07-12 09:48 Małgorzata Bukowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, że najkorzystniejszą ofertą na odbiór i utylizację zużytych pojemników po materiałach eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów została uznana oferta złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ABBA-EKOMED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą 87-100 Toruń, ul. Filomatów Pomorskich 8.
Ww. Wykonawca spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium cena (100 %) i wynosi 4 159,51 zł/brutto.
Małgorzata Bukowska.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odbiór i utylizacja zużytych pojemników po materiałach eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów Odbiór i utylizacja zużytych pojemników po materiałach eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 420 kg - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie należy zrealizować do 30.07.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zezwolenie na odbiór i transport odpadów - Oświadczam, że posiadam stosowne zezwolenie na odbiór i transport odpadów wymienionych w niniejszym zapytaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 462