Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2022 10:22:00 |
Składania : | 23-06-2022 10:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. Po przesłaniu zamówienia , Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia jego przyjęcia do realizacji ( obowiązuje forma pisemna ).
2. Fakturę prosimy wystawić na płatnika:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Kwiatkowskiego 15
82-300 Elbląg
NIP: 578- 310-98-61
3. Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, od poniedziałku do czwartku do godz. 14.00 w piątek do godz. 12.00.
O wysłaniu przedmiotu zamówienia prosimy powiadomić p. Jerzy KOMOŃ, tel.: 727 040 577.
4. 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zapytania proszę kierować wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej,
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny,
2) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,
3) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy,
4) Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
5) Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących, zależnie od potrzeb zamówienia:
zaoferowanych cen, doboru materiałów i kolorystyki, szaty graficznej, itp.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości asortymentu bez zmian wysokości ceny jednostkowej,
7) Dopuszczalne jest dokonanie wyboru oferty częściowej w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych.
5. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.
6. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
7. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
8. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia, licząc od dnia otrzymania przez 21 WOG prawidłowo wystawionej faktury.
9. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty - minimum 24 miesiące od momentu dostawy. Formę udzielonej gwarancji stanowią: karta gwarancyjna lub kopia faktury (umowy).
10. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.
KLAUZULA INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl ,
2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.p ,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO
w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę „Zakup i dostawa sprzętu RTV - dekodery WIWA
H.265"
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego,
6. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez
7. 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3,
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
9. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków, niespełnienia kryteriów i warunków formalnych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-23 10:58 | Aneta Jurzyk-Mikita |
Szanowni
Państwo, informuję, że dokonano wyboru oferty w postępowaniu: Zakup i dostawa sprzętu RTV - Zakup i dostawa sprzętu RTV - dekodery WIWA H.265 (ID 629233). Kryterium wyboru - cena. Wybrana firma: Ocean Możliwości Paweł Lasota - kwota wybranej oferty: 302.58 PLN. Pozostałe firmy biorące udział w postępowaniu: Systemy komputerowe LIMES - 332.10 PLN. Xeronet - 332.10 PLN MWRK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 332.10 PLN. AZDATA Cezary Leszczyński - 385.79 PLN. COMPLEX KATARZYNA STEFANOWSKA - 387.45 PLN. FHU ZAKI PAWEŁ TOMASIAK - 387.45 PLN. A-TRADE Zenon Rusak - 402.21 PLN. Mikomax Meble Sp. Z o.o. - 405.90 PLN. F&B Gastro Sp. z o.o. - 442.80 PLN. Przedsiębiorstwo Handlowe "Pro-Hand" s.c. - 476.01 PLN. Tele IT Support sp. z o.o. - 498.15 PLN. LEJU Group - 590.40 PLN. |
Komunikaty