Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2022 13:10:00 |
Składania : | 24-06-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 24-06-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zmianami).
W przypadku
pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-07-07 14:24 | Robert Chorążewski | Informacja o wyborze oferty. |
2022-06-24 13:20 | Robert Chorążewski | Zamawiający przekazuje zestawienie złożonych ofert. |
2022-06-21 09:49 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
informuje
o
wnioskach
które
wpłynęły
od
jednego
z
Wykonawców.
Poniżej
treści
wniosków
i
odpowiedzi
Zamawiającego. 1. Wykonawca wnosi o wyjaśnienie treści pkt I ppkt 2.1 OPZ oraz pkt IV ppkt 2 IPU poprzez potwierdzenie, że przeniesienie dotychczas posiadanych przez Zamawiającego numerów telefonicznych nastąpił w trybie przewidzianym przepisami Rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 11 grudnia 2018 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2324), które w § 10 ust. 13 przewiduje, że przeniesienie przydzielonego numeru nie może powodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych dłuższej niż 6 godzin w porze nocnej pomiędzy godziną 0:00 a 6:00.? Odp. Zamawiający potwierdza, że przeniesienie przydzielonego numeru nie może powodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych dłuższej niż 6 godzin w porze nocnej pomiędzy godziną 0:00 a 6:00 2. W nawiązaniu do postanowienia pkt IV ppkt 2 OPZ Wykonawca wnosi o wskazanie, czy z przeniesieniem numerów do nowego Wykonawcy wiązać się będzie konieczność zapłaty kar umowy z tytułu rozwiązania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych u dotychczasowego Wykonawcy? Odp. Przeniesienie numerów do nowego Wykonawcy nastąpi niezwłocznie po zakończeniu trwających umów, nie będzie konieczności zapłaty kar umownych. 3. Stosownie do treści art. 56 ustawy – Prawo telekomunikacyjne, umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, wymaga formy pisemnej, dokumentowej lub elektronicznej i powinna zawierać co najmniej elementy wskazane w ust. 3 ww. przepisu. W konsekwencji Wykonawca wnosi o potwierdzenie przez Zamawiającego, że umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych będą zawierane na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę zawierającym wszystkie elementy wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem że podstawowe warunki tych umów będzie określać umowa (główna/ramowa) według wzoru przedstawionego przez Wykonawcę i uzupełnionego o postanowienia określone przez Zamawiającego w pkt IV OPZ? Odp. Zamawiający potwierdza, że umowa zostanie zawarta na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę 4. W celu uniknięcia wątpliwości, Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że wszystkie jednostkowe umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, związane z przeniesieniem numeracji, jak również z nowymi aktywacjami, obowiązywać będą przez okres 24 lub 36 miesięcy od momentu uruchomienia usługi dla poszczególnych numerów. Odp. Zamawiający potwierdza w/w zapis 5. Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że ewentualne zwiększenie zamówienia o dodatkowe karty SIM oznaczać będzie każdorazowe zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kolejne opłaty abonamentowe z uwzględnieniem rozliczenia usług dodatkowych? Odp. Zamawiający potwierdza w/w zapis 6. Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że wszelkie usługi telekomunikacyjne niewymienione w treści dokumentacji i ofercie Wykonawcy były taryfikowane zgodnie z cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych przedstawionym przez Wykonawcę” Odp. Zamawiający potwierdza, że inne, niewyspecyfikowane w dokumentacji postępowania usługi będą rozliczane zgodnie z cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych przedstawionym przez Wykonawcę |
2022-06-17 12:01 | Robert Chorążewski | Zamawiający udostępnia poprawiony załącznik nr 1 do OPZ - formularz cenowy. |
2022-06-17 11:46 | Robert Chorążewski |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje o wnioskach które wpłynęły od jednego z Wykonawców. Poniżej treści wniosków i odpowiedzi Zamawiającego. Wniosek nr 1. Wykonawca prosi o doprecyzowanie informacji pkt I ust 3) transmisja danych 10GB na UE, a w załączniku 20 GB - Proszę wskazać konkretna wartość. Odpowiedź Zamawiającego: Prawidłową wartością jest 10 GB. Prosimy w naniesienie wartości 10 GB w obu dokumentach. Wniosek nr 2. Wykonawca prosi o zmianę daty składania ofert z 21.06.2022 na 24.06.2022- w czasie od publikacji ogłoszenia a terminem składania ofert wypada długi weekend- co skutkuje niedostępnością zasobów i eliminacją możliwości złożenia ofert przez pozostałe firmy konkurencyjne działające na rynku. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę terminu składania ofert. Zamawiający wyznacza nowy termin składania ofert 24 czerwca 2022 godz. 11:00. |
Komunikaty