Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-06-2022 14:14:00 |
Składania : | 07-06-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-06-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
DPS.371.10.2022.AS Ostrów Wielkopolski, dnia 03.06.2022 roku
(znak sprawy)
1. Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim zaprasza do złożenia oferty cenowej na: dzierżawę bezbutlowych urządzeń filtrujących wyposażonych w system uzdatniania wody wodociągowej dla mieszkańców oraz pracowników Domu.
2. Niniejsze zapytanie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych.
3. Przedmiot zapytania:
Przedmiotem zapytania o cenę jest dzierżawa dwóch bezbutlowych dystrybutorów wody pitnej: ciepłej, zimnej, gazowanej oraz z możliwością podawania wody w temperaturze pokojowej dla mieszkańców oraz pracowników Domu.
4. Opis przedmiotu zapytania:
Dostarczone produkty powinny posiadać co najmniej poniższe cechy:
- woda zimna 4-12°C,
- woda gorąca 85°C – 95°C,
- woda gazowana 4000 mg/l,
- możliwość podania wody w temperaturze pokojowej,
- sygnalizacja grzania i chłodzenia,
- obudowa ze stali nierdzewnej INOX ze zbiornikiem wykonanym z wysokiej jakości stali nierdzewnej,
- wbudowany system oszczędzania energii POWER CARE,
- system filtracji wody z ultrafiltracją do 0,8 mikrona,
- certyfikat CE zgodny z europejskimi dyrektywami LVD i EMC oraz atest PZH,
- wymiary co najmniej: wysokość: 100 cm, głębokość: 35 cm, szerokość: 35 cm
5. Dodatkowe informacje na temat zamówienia:
- Zamawiający dopuszcza możliwość dzierżawy dystrybutorów wody poleasingowych wolnych od wad i uszkodzeń oraz nie odstających wyglądem i cechami od nowych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
- Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenę. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
- Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Miejsce dostawy i montażu – Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 13:00.
- Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia i montażu urządzeń na własny koszt z chwilą zmiany siedziby na ul. Staroprzygodzką w Ostrowie Wielkopolskim.
- O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto.
- Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy,
- W przypadku ujawnienia braków ilościowych, ceny niezgodnej z ofertą lub wad jakościowych – Zamawiający poinformuje Wykonawcę o fakcie ich zaistnienia, które zostaną niezwłocznie usunięte
- Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
ul. Partyzancka 8
63 – 400 Ostrów Wielkopolski
NIP 622-23-91-168
6. Kryterium oceny ofert:
Cena jest jedynym z kryterium oceny ofert. Podana cena jest ceną przyjętą na potrzeby porównania złożonych ofert.
- Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa
- Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp do dnia 07.06.2022 godz. 10:00.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.06.2022 godz. 10:05.
- Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia.
- Oferty częściowe oraz oferty wariantowe zostaną odrzucone
- Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.
- Konsekwencje złożenia oferty niezgodne z w/w opisem ponosi Dostawca.
- Zamawiający zaznacza, że może zamknąć postępowanie bez wybrania jakiejkolwiek oferty
- Termin zadawania pytań upływa w dniu: 06.06.2022 godz. 14:00.
8. W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt pod nr telefonu 509 659 417 od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00 - Pan Radosław Kowalski – Dyrektor Domu,
9. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w każdym czasie dokonania zmian lub odwołania warunków zawartych w niniejszym zapytaniu. W przypadku wprowadzenia zmian Zamawiający ogłosi to na swojej stronie oraz na platformie zakupowej poprzez komunikat publiczny, każda zmiana staje się wiążąca od chwili ogłoszenia.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w każdym czasie bez podania przyczyny.
12. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
Załączniki:
- formularz ofertowy
- kosztorys cenowy
- oświadczenie
- umowa - wzór
- klauzula informacyjna
Komunikaty