Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-05-2022 08:19:00 |
Składania : | 30-05-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-05-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Źródła finansowania:
a) zadanie nr 1 o nazwie „Adaptacja i dostosowanie budynku na potrzeby Klubu Seniora”, 5 piętro, dofinansowanie projektu „Senior w Gminie Bełżyce” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zwany dalej „Projektem”, zgodnie umową nr 215/RPLU.11.02.00-06.0011/20-00 z dnia 22.12.2021 r.
b) zadanie nr 2 (klatka schodowa) o nazwie „Przebudowa biurowca na ul. Fabrycznej 2b”, finansowane ze środków własnych.
Szanowni Państwo,
Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
(nasza geolokalizacja) zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi zadanie „Przebudowa biurowca na ulicy Fabrycznej 2B”, znak sprawy ZP.271/04/22/B/MW
Link do przetargu, gdzie znajduje się dokumentacja budowlana
https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/599195
Przy sporządzaniu oferty zalecamy zapoznać się z projektem umowy (Zamawiający – Wykonawca robót budowlanych oraz wynikających z niej obowiązków Stron umowy np. program zapewnienia jakości, odbiory itp.)
Niniejsze postępowanie jest zwolnione ze stosowania ustawy Prawo zamówień
publicznych ze względu na wartość.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania.
Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.
Oświadczenie Wykonawcy,
Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego jednocześnie oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w następujących branżach:
1) konstrukcyjno-budowlanej
2) elektrycznej
3) sanitarnej
Uwaga!!! Inspektor branży konstrukcyjno – budowlanej będzie pełnił funkcję koordynatora zespołu Inspektorów.
Zamawiający do umowy (jako załącznik) wymagał będzie uprawnień budowlanych oraz ubezpieczenia Inspektorów nadzoru
Zamawiający dopuszcza łączenie pełnienia funkcji Inspektorów różnych branż przed jedną osobę.
Ze względu na charakter i specyfikę zamówienia oraz uzyskane dofinansowanie Zamawiający wymaga całego zespołu Inspektorów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Niniejsza inwestycja ma charakter strategiczny. Nie możemy pozwolić sobie na ryzyko związane z brakiem złożenia oferty na którąkolwiek z wymaganych lub mniej atrakcyjnych dla Wykonawcy branż, a zatem do niewykonania całości zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe, które wymagają współpracy Inspektorów i równoczesnego nadzoru.
Wartość umowy wykonawczej wynosi 632.402,04 zł brutto.
Wartość usług nadzoru w praktyce rynkowej liczona jest od wartości całości inwestycji.
Zamawiający przyjmuje, że szacunkowa wartość zamówienia wynosi 2 % od wartości całości inwestycji.
Szacujemy, że wartość usług inspektorskich dla niniejszego zadania (usługi inspektorskie korzystają z autonomii postępowania) wynosi:
632.402,04 zł brutto x 2 % = 12.648,04 zł brutto
tj. 10.282.96 zł netto
Kryteria oceny oferty i ich waga: całkowita cena ofertowa brutto o wadze 100% na całość zadania.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto (za wszystkie branże).
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie określonego kryterium tj. posiada najniższą cenę.
Termin związania ofertą – 30 dni.
W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
Urząd Miejski w Bełżycach
osoby do kontaktu:
Grzegorz Borowiec nr telefonu: 81-516-27-38
Szymon Topyło nr telefonu: 81-516-27-41
Małgorzata Węgiel nr telefonu: 81-516-27-37
W sprawach związanych z obsługą platformy:
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Projekt umowy
Umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego
numer umowy na platformie zakupowej ______/2022/IDS/GB
zawarta w dniu ___.05.2022 r.
pomiędzy:
Gminą Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce
NIP 713-29-84-379, REGON 431020084
zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:
Burmistrza Bełżyc Pana Ireneusza Łuckę
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce
Pana Piotra Adama Gradowskiego
a
________________________
NIP:____________, REGON: ____________
zwanym dalej w treści niniejszej umowy Wykonawcą.
wspólnie zwanymi dalej Stronami, została zawarta umowa o następującej treści:
Strony oświadczają, że niniejsza umowa zwana dalej umową została zawarta w wyniku udzielenia zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego, bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
§ 1
§ 2
2. W przypadku gdy roboty budowlane będą się przedłużać, termin realizacji (wskazany w ust. 1) może zostać przesunięty do czasu zakończenia i odbioru robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia.
§ 3
1) reprezentowanie inwestora na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót.
3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę.
4) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych.
6) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
7) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
8) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych.
9) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.
10) udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia.
11) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą, władzami samorządowymi i mieszkańcami.
12) sprawowanie nadzoru nad Wykonawcą robót budowlanych dotyczących pisemnych raportów obejmujących prowadzenie inwestycji oraz opiniowaniu programu zapewnienia jakości.
13) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora.
14) sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.
15) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu.
16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego.
17) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.
18) żądanie wstrzymywania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP.
19) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę realizującego przedmiotową inwestycję.
20) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy.
21) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę.
22) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru.
23) inspekcja laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały odpowiednio skalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań.
24) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:
a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez wykonawcę źródeł.
b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,
c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości.
25) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
26) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze.
27) poświadczenie terminu zakończenia robót.
28) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji.
29) przestrzeganie zapisów ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
30) pomoc przy przestrzeganiu zapisów ustawowych dotyczących klauzuli zatrudnienia.
31) pomoc Podwykonawcom (o ile zajdzie taka potrzeba).
32) inne zadania wynikające z przepisów prawa oraz wynikających z umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych.
3. Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego w szczególności należy:
1) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót.
2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym.
3) zgłaszanie Wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania.
4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania.
5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym.
6) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego.
7) inne zadania wynikające z przepisów prawa.
branża |
imię i nazwisko Inspektora |
telefon |
|
konstrukcyjno-budowlana Koordynator zespołu Inspektorów |
|
|
|
elektryczna |
|
|
|
sanitarna |
|
|
|
§ 4
§ 5
Do obowiązków Zamawiającego w szczególności należy przekazanie Inspektorom nadzoru inwestorskiego dokumentacji dotyczącej inwestycji w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
§ 6
Zamawiający wyznacza do współpracy i koordynacji czynności w zakresie realizacji obowiązków umownych:
1) Szymon Topyło nr tel. 81-516-27-41, 609-950-037 e-mail: stopylo@belzyce.pl
2) Grzegorz Borowiec 81-516-27-38 e-mail: g.borowiec@belzyce.pl
§ 7
Za pełnienie nadzoru inwestorskiego Strony ustaliły wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości:
branża |
zadanie |
wartość brutto w zł |
konstrukcyjno-budowlana |
Klub seniora |
|
Klatka schodowa |
|
|
elektryczna |
Klub seniora |
|
Klatka schodowa |
|
|
sanitarna |
Klub seniora |
|
Klatka schodowa |
|
|
razem wartość wynagrodzenia |
|
§ 8
§ 9
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do działań Inspektorów w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do uwag Zamawiającego w zakresie i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
§ 10
§ 11
1) za zwłokę w podjęciu wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki.
2) za niewypełnianie obowiązków Inspektora nadzoru lub ich przerwanie albo nieuzasadnione skierowanie innych osób niż wskazane w umowie w wysokości 100,00 zł brutto, za każdy stwierdzony dzień lub przypadek niewypełnienia obowiązków.
§ 12
§ 13
§ 14
Strony ustalają, że w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych, przepisy ustawy Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi i przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 15
Strony zobowiązują się do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a gdyby to nie przyniosło rezultatu, sądem właściwym będzie sąd miejsca siedziby Zamawiającego.
§ 16
Integralną częścią umowy jest zapytanie ofertowe i oferta Wykonawcy.
§ 17
Umowę zawarto za pomocą kwalifikowanych podpisów elektronicznych obu Stron.
podpisy |
|
Zamawiający (Gmina Bełżyce) |
Wykonawca |
Burmistrz |
|
Skarbnik |
Załączniki:
1. uprawnienia budowlane oraz ubezpieczenie Inspektorów nadzoru.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-30 11:47 | Grzegorz Borowiec |
W
niniejszym
zapytaniu
ofertowym
złożono
5
ofert.
Oferty
są
udostępnione
powyżej. Postępowanie wygrało BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI I NADZORÓW INWESTYCYJNYCH ROLAND SZYMCZAK z ceną 6986,40 zł brutto. Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert. Wybranego Wykonawcę prosi się o kontakt w celu zawarcia umowy. |
Komunikaty