Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-06-2022 09:07:00 |
Składania : | 24-06-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-06-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem
zaproszenia do złożenia ofert jest dostawa fabrycznie nowych 3 kpl. kamer termowizyjnych
wraz z fabrycznym wyposażeniem do siedziby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Zarzecze 106.
Zadanie A:
Dostawa fabrycznie nowej kamery termowizyjnej wraz z fabrycznym wyposażeniem do
siedziby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Zarzecze
106.
Kamera termowizyjna typ FLIR K55, bądź urządzenie równoważne o parametrach technicznych nie gorszych niż FLIR K55.
Zadanie B:
Dostawa fabrycznie nowych kamer termowizyjnych wraz z fabrycznym wyposażeniem
do siedziby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Zarzecze
106.
Kamery termowizyjne typ FLIR K45, bądź urządzenia równoważne o parametrach technicznych nie gorszych niż FLIR K45.
Wykonawca nie musi złożyć oferty na wszystkie zadania.
Kryteria oceny ofert: cena 100 %.
Termin realizacji zamówienia do 28 października 2022 r., ale nie wcześniej niż
1 września 2022 r.
Warunki gwarancji: min. 24 miesiące gwarancji na przedmiot umowy.
Do ofert należy dołączyć kartę katalogową oferowanego sprzętu.
Warunki dostawy: koszty transportu po stronie Wykonawcy.
Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul.
Zarzecze 106, 30-134 Kraków.
Płatność: faktura przelewowa 30 dni.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia nowy, pozbawiony wad i uszkodzeń
nadający się do wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem.
Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach
określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia, w której
są zawarte pozostałe warunki realizacji zamówienia.
Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania każdego warunku realizacji
zamówienia na każdym etapie lub unieważnienia postępowania.
Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku gdy zostaną złożone po upływie
terminu składania ofert, treść oferty nie będzie odpowiadała treści ogłoszenia.
W przypadku jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub zamknięcia postępowania
bez dokonania wyboru oferty.
Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej
ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż w złożonych ofertach.
W postępowaniu dopuszczane jest podpisanie umowy :
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
- podpisem zaufanym ;
- elektronicznym podpisem osobistym.
Zgodnie z ustawą z w związku z art. 7 ust. 1 oraz art. 7 ust. 9 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zamówienie
publiczne nie może zostać udzielone:
1) Wykonawcy wymienionemu w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.
ustawy.
2) Wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1
marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.
U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ww. ustawy.
3) Wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego
2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-08-04 10:40 | Agnieszka Kuźniar |
Dzień
dobry Przesyłam w załączeniu informację o zawarciu umowy. mł. kpt. Agnieszka Kuźniar |
2022-06-20 11:51 | Magdalena Bruzda | Odpowiedzi na pytania. |
Komunikaty