Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 12/TP/2022 Zakup i sukcesywna dostawa środków kontrastowych na potrzeby tomografii komputerowej i rezoznansu magnetycznego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach

Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2022 11:15:00
Składania : 31-05-2022 12:00:00
Otwarcia : 31-05-2022 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
12_TP_2022 SWZ.pdf pdf 2309.01 2022-05-23 11:15:00 Postępowanie
[8] zał. 8 [12_TP_2022] Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 1273.7 2022-05-23 11:15:00 Postępowanie
[6] zał. 6 [12_TP_2022] Regulamin dla Wykonawców (zał. nr 6).pdf pdf 210.2 2022-05-23 11:15:00 Postępowanie
[7] zał. 7 [12_TP_2022] Instrukcja dla Wykonawców (zał. nr 7).pdf pdf 267.6 2022-05-23 11:15:00 Postępowanie
[8] zał. do umowy - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.docx docx 22.91 2022-05-23 11:15:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu 12_TP_2022.pdf pdf 115.7 2022-05-23 11:15:00 Postępowanie
[4] zał 4 [12_TP_2022] Oświadczenie dot. wykluczenia.docx docx 108.41 2022-05-23 11:15:00 Kryterium
[5] zał. 5 [12_TP_2022] Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 103.15 2022-05-23 11:15:00 Kryterium
[1] zał. 1 [12_TP_2022] Formularz ofertowy.docx docx 49.18 2022-05-23 11:15:00 Kryterium
[2] zał. 2 [12_TP_2022] Formularz asortymentowo-cenowy.odt odt 17.49 2022-05-23 11:15:00 Kryterium
[3] zał. 3 [12_TP_2022] oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 104.42 2022-05-23 11:15:00 Kryterium
[1] Pytania i Wyjaśnienie 12_TP_2022.pdf pdf 385.09 2022-05-26 11:36:48 Publiczna wiadomość
12_TP_2022 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 192.01 2022-05-31 13:48:57 Publiczna wiadomość
12_TP_2022 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 76.28 2022-06-13 15:26:34 Publiczna wiadomość
12_TP_2022 Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 113.22 2022-05-31 12:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-13 15:26 Edyta Pożoga INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot. postępowania na „Zakup i sukcesywną dostawę środków kontrastowych na potrzeby tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II”,
znak sprawy 12/TP/2022

SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym w ww. postępowaniu,
jako najkorzystniejszą wybrano oferty firm:

12_TP_2022 Informacj [...].pdf

2022-05-31 13:48 Edyta Pożoga INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, działając na podstawie art. 222 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na „Zakup i sukcesywna dostawa środków kontrastowych na potrzeby tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II” wpłynęły następujące oferty - szczegóły w załączniku

12_TP_2022 Informacj [...].pdf

2022-05-31 12:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ
NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym p.n. „Zakup i sukcesywna dostawa środków kontrastowych na potrzeby tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), informuje, że na sfinansowanie wyżej wymienionego zamówienia przeznaczył
kwotę: 253 388,52 zł brutto.

12_TP_2022 Informacj [...].pdf

2022-05-26 11:36 Edyta Pożoga WYKONAWCY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i sukcesywną dostawę środków kontrastowych na potrzeby tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II”.
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.), udziela wyjaśnień na następujące pytania, zadane do wyżej wymienionego postępowania:
Szczegóły w załączniku

[1] Pytania i Wyjaśn [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

[4] zał 4 [12_TP_202 [...].docx

[5] zał. 5 [12_TP_20 [...].docx

[1] zał. 1 [12_TP_20 [...].docx

[2] zał. 2 [12_TP_20 [...].odt

[3] zał. 3 [12_TP_2 [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 394