Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZIT-I-042.2.1.2.2022 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do siedziby Biura ZIT BTOF określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego

Angelika Daroń
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Biuro ZIT BydOF
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2022 10:45:00
Składania : 27-05-2022 12:00:00
Otwarcia : 27-05-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


1.Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego  w każdym czasie bez podania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku jeżeli cena oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia.


    3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu większej ilości sztuk, gdy oferowana cena będzie niższa od przewidzianej na realizację niniejszego zamówienia, bądź zmniejszenia ilości sztuk w przypadku kiedy oferowana cena będzie zbyt wysoka w stosunku do posiadanych środków w budżecie Biura ZIT BTOF.

4.Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz – Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego (Biuro ZIT BTOF) , ul. Jagiellońska 61, 85-027 Bydgoszcz 

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na zakup i dostawę materiałów biurowych do siedziby Biura ZIT BTOF   

określonych w zapytaniu ofertowym, w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

             

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.52 5858093

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie- materiały biur. 2021.doc doc 470 2022-05-20 10:45:00 Postępowanie
materiały biurowe pdf.pdf pdf 551.73 2022-05-20 10:45:00 Postępowanie
wynik.pdf pdf 42.77 2022-05-31 16:28:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-31 16:28 Angelika Daroń informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zakup i dostawa materiałów biurowych do siedziby Biura ZIT BTOF cena za całość zamówienia brutto 1 dostawa Urząd Miasta Bydgoszczy Biuro ZIT BTOF
Jagiellońska 61
85-027, Bydgoszcz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3116 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem, po zrealizowaniu dostawy, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania na rachunek bankowy wskazany na fakturze - zgodnie z zapytaniem ofertowym.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od podpisania umowy - zgodnie z zapytaniem ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienie po stronie wykonawcy - zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz załącznikami.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Inne istotne warunki zamówienia - Wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz integralnymi załącznikami do zapytania ofertowego nr 1,2.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Złożenie oferty na Formularzu ofertowym - Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za całość zamówienia zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego nr 1 oraz wyszczególnić zamówienie zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego stanowiącym zestawienie artykułów biurowych na potrzeby BIURA ZIT BTOF. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 343