Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 164/2022/TP/DZP Dostawa nowych krzeseł, foteli, mebli biurowych oraz wypoczynkowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2022 17:42:00
Składania : 25-05-2022 10:00:00
Otwarcia : 25-05-2022 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 245.17 2022-05-17 17:42:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 5949.02 2022-05-17 17:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 81 2022-05-17 17:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.doc doc 25429 2022-05-17 17:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Ośwadczenie dotyczące podstaw wykluczenia.doc doc 65.5 2022-05-17 17:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 195.28 2022-05-17 17:42:00 Postępowanie
Rysunek nr 1 - Stół laboratoryjny z nadstawką.docx docx 339.78 2022-05-17 17:42:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 625.81 2022-05-26 13:47:17 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty nr 1.pdf pdf 1268.95 2022-07-29 11:26:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o uniewaznieniu.pdf pdf 314.47 2022-07-29 11:26:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty nr 2.pdf pdf 716.51 2022-08-04 13:49:05 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty nr 3.pdf pdf 1178.88 2022-08-05 13:56:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-05 13:56 Karolina Kostrzewa Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty nr 3

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-08-04 13:49 Karolina Kostrzewa Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty nr 2

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-07-29 11:26 Karolina Kostrzewa Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty nr 1 oraz unieważnienie

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-05-26 13:47 Karolina Kostrzewa Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-25 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
- W zakresie części nr 1 – 1 149,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 2 – 950,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 3 – 660,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 4 – 2 600,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 5 – 2 460,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 6 – 3 000,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 7 – 1 230,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 8 – 2 460,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 9 – 6 500,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 10 – 1 900,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 11 – 3 500,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 12 – 55 000,00 zł brutto;
- W zakresie części nr 13 – 20 595,74 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 475